kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja infrastruktury drogowej - Etap III - z podziałem na części |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kluczewsko Spółdzielcza 12 29-120 Kluczewsko powiat: włoszczowski 44 781 42 44, faks 44 781 42 24 ug@kluczewsko.gmina.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/908259 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kluczewsko |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 44 781 42 44, faks 4 |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap III - z podziałem na części Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Część I zamówienia, tj.: ,,Modernizacja dróg publicznych w miejscowościach Ciemiętniki i Jeżowiec" - obejmuje następujące zadania: 1) zadanie 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki. 2) zadanie 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec. 1.2. Realizacja robót w ramach części I: 1) w odniesieniu do zadania 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki: Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) podbudowy, d) elementy ulic, e) nawierzchnia, f) roboty wykończeniowe. 2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec: Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) podbudowy, d) nawierzchnia, e) roboty wykończeniowe. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: 1) w odniesieniu do zadania 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ. 2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ. Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną. 1.1. Część II zamówienia, tj.: ,,Modernizacja dróg na odcinkach Łapczyna Wola - Bobrowska Wola, Stanowiska - Januszewice oraz w miejscowościach Pilczyca i Kluczewsko - Ul. Łąkowa" - obejmuje następujące zadania: 1) zadanie 1 - Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola - Bobrowska Wola. 2) zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice. 3) zadanie 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca. 4) zadanie 4 - Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko - Ul. Łąkowa. 1.2. Realizacja robót w ramach części II: 1) w odniesieniu do zadania 1 - Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola - Bobrowska Wola: Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o szerokości 4,00 m oraz remont obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie: a) roboty przygotowawcze; b) odwodnienie; c) nawierzchnia; d) roboty wykończeniowe. 2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice: Przedmiot swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b) roboty ziemne; c) podbudowy; d) nawierzchnia; e) roboty wykończeniowe. 3) w odniesieniu do zadania 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca: Przedmiot swoim zakresem obejmuje przebudowę elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego (usunięcie kolizji) wraz z przebudową nawierzchni drogi o szerokości 4,50 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie: a) przełożenie istniejących słupów oświetlenia ulicznego poza obszar kolizyjny - 2 szt.; b) przełożenie istniejących kabli oświetlenia ulicznego o łącznej długości L=17m poza obszar kolizyjny; c) ułożenie linii kablowej oświetlenia ulicznego typu YAKXS 2x25 - L=3(9)m; d) wykonanie mufy kablowej - 1 szt. e) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; f) roboty ziemne; g) podbudowy; h) nawierzchnia; i) roboty wykończeniowe; 4) w odniesieniu do zadania 4 - Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko - Ul. Łąkowa: Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o średniej szerokości 4,30 m oraz remont obustronnego pobocza utwardzonego kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b) roboty ziemne; c) podbudowy; d) nawierzchnia; e) roboty wykończeniowe. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: 1) w odniesieniu do zadania 1 - Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola - Bobrowska Wola: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ. 2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ. 3) w odniesieniu do zadania 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca: Przedmiar robót (oświetlenie uliczne) - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna (oświetlenie uliczne) - Załącznik Nr 9 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (oświetlenie uliczne) - Załącznik Nr 10 do SWZ, Przedmiar robót (droga) - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna (droga) - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (droga) - Załącznik Nr 10 do SWZ. 4) w odniesieniu do zadania 4 - Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko - Ul. Łąkowa: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ. Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną. CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45233120-6, 45233142-6, 45231400-9 Dokument nr: 2024/BZP 00263639, IRL.271.1.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.bip.kluczewsko.gmina.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem: www.bip.kluczewsko.gmina.pl w Zakładce Zamówienia publiczne/Platforma zakupowa/Profil Nabywcy/Postępowanie pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap III - z podziałem na części 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl, znajdują się w Rozdziale 8 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kluczewsko reprezentowana przez Wójta Gminy Kluczewsko Ul. Spółdzielcza 12, 29-120 Kluczewsko tel. +48 (0447814246), http://bip.kluczewsko.pl/; www.kluczewsko.pl. b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - email: inspektor.rodo@kluczewsko.gmina.pl. c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap III z podziałem na części", Znak sprawy: IRL.271.1.1.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.); d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania oraz podmiotom, którym dane zostaną udostępnione w ramach ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019r., poz. 1429); e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, - przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych do czasu zakończenia okresu archiwizacji danych związanych z postępowaniem - dokumentacja zamówień publicznych przez okres 5 lat, umowa zawarta w wyniku postępowania 10 lat; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908259 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą "Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024