lubelskie (Puławy)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów do spawania i lutowania |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
1 Regionalna Baza Logistyczna ul. Ciasna 7 78-600 Wałcz powiat: wałecki tel. 261 47 2595 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Wałcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261 47 2595 |
Termin składania ofert: | 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1 Regionalna Baza Logistyczna zaprasza do złożenia oferty na: 2. Nazwa postępowania: dostawa materiałów do spawania i lutowania. 3. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z zał. nr 2, ilość przedmiotu zamówienia wg formularza ofertowego. 5. DOSTAWA na koszt i ryzyko Wykonawcy do Odbiorców zgodnie z Planem dostaw (załącznik nr 3). 6. Okres gwarancji: min. 24 miesiące (licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania). Dokument nr: 269/ZZ/ŚB/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 10.04.2024 r. godz. 12:00. Składanie ofert: 7. Miejsce, termin złożenia oferty: Kancelaria nr II Ul. Woj. Pol. 76/5, 78-600 Wałcz, do 10.04.2024 r. godz. 11.00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.04.2024 r. Wymagania: 9. Warunki płatności: przelew do 30 dni od otrzymania wszystkich dokumentów (faktura i protokół przyjęcia). 10. Termin związania ofertą: 30 dni. 12. Zamawiający dopuszczalnie dopuszcza składanie ofert częściowych. 13. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: cena -100 %. C of.n. Cn =-------------------x100 Cof.b. gdzie: Cn - liczba punktów za kryterium cena C of.n. - cena oferty najniższej Cof.b - cena oferty badanej 1) Oferty za kryterium cena będą rozpatrywane do zadania. 2) jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. 14. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w postępowaniu: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 15. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: a) po zatwierdzeniu przez Komendanta protokołu z przeprowadzonego rozeznania cenowego zostanie on zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.1rblog.wp.mil.pl b) osoba dokonująca zakupu zawiadomi (drogą pisemną lub mailową) Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o wyborze jego oferty, c) zamówienie lub umowa w sprawie zamówienia zawarta będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. d) wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do dnia podpisania umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika. 16. Sposób przygotowania oferty cenowej: 1) Ofertę cenową składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2) Celem zapewnienia integralności oferty oraz załączników do oferty zaleca się, aby Wykonawca: a) zaparafował każdą stronę oferty oraz załączników do oferty (w przypadku jej zapisania), b) ponumerował strony oferty oraz załączników do oferty, c) spiął lub zszył kartki w ofercie oraz załączników do oferty, 3) koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści - do terminu otwarcia ofert. 4) kopertę należy opisać hasłem: ,,OFERTA CENOWA (BP)na dostawę materiałów do spawania i lutowania nr sprawy wg rejestru 269/ZZ/ŚB/2024 nie otwierać do dnia 10.04.2024 r. do godziny 12:00" Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). 5) Dokumenty winny być wykonane w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6) W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty, jako załącznik kopię wymaganego dokumentu, kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę bądź inną osobę legitymującą się pełnomocnictwem rodzajowym do reprezentowania Wykonawcy. 7) Jeżeli złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a komisja nie będzie mogła sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 8) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9) Ofertę cenową należy sporządzić wg poniższego wzoru w formie pisemnej, w języku polskim, włożyć ją w kopertę, opisać zgodnie z pkt.4 i przesłać do Kancelarii Jawnej Zamawiającego. Kontakt: 11. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Dariusz GIEŁCZYK telefon kontaktowy 261 47 2595 . |
© eurobudowa.pl 2004-2024