Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu pokrycia dachowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu pokrycia dachowego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3
66-400 Gorzów
powiat: Gorzów Wielkopolski
Telefon: 95 738 71 01, tel. 603 527 758; 665 001 485.
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 95 738 71 0
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Mickiewicza 13 w Gorzowie Wlkp.
zapraszamy do składania ofert
na wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku przy Ul. Mickiewicza 13 w
Gorzowie Wlkp., zgodnie z zakresem prac ujętym w załączonym do niniejszego
zaproszenia przedmiarze.
Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na ustawieniu rusztowań,
rozbiórka rynien, rur spustowych, rozbiórka dachu pokrytego dachówką, naprawa
konstrukcji dachowej, pokrycie dachu dachówką, wykonanie obróbek, montaż rynien i
rur spustowych z blachy tytan-cynk, przemurowanie głowic kominowych z cegły
klinkierowej, montaż ław kominowych, okienka wyłazowego i drabinek śniegowych.

Otwarcie ofert: 3.
Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie ADM-1 podczas
spotkania z właścicielami. Termin zostanie ustalony po uzyskaniu ofert.

Składanie ofert:
2.Opisaną i zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGM pok. 12 do
dnia 12.04.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
I.
Warunki realizacji:
?termin wykonania prac: do 31.12.2024r.

Wymagania:
?okres gwarancji: 60 miesięcy
?warunki płatności: do 30 dni od dnia otrzymania faktury,
?sposób rozliczenia robót: kosztorysem zamiennym sporządzonym na
podstawie kosztorysu ofertowego i obmiaru faktycznie wykonanej ilości
robót budowlanych.
?
roboty, które nie zostały przewidziane w kosztorysie inwestorskim (ślepym),
rozliczane będą na podstawie obowiązującej bazy KNR, cen materiałów oraz
stawek kalkulacyjnych podanych w ofercie. W przypadku materiałów i sprzętu,
który nie został uwzględniony w dokumentach postępowania, zastosowanie
będą miały średnie ceny materiałów (bez kz) wydawnictwa ,,SEKOCENBUD"
z poprzedniego kwartału. W przypadku braku cen na materiały i sprzęt w
powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu
przedstawionej przez wykonawcę.
II.
Sporządzenie oferty cenowej:
1) Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną na podstawie
załączonego do oferty przedmiaru,

2) Należy wyszczególnić parametry kosztorysowe zastosowane do wyliczenia
kosztorysu ofertowego i rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych,
3) Ceny określone przez Wykonawcę w ofercie i kosztorysie ofertowym są stałe i
nie będą zmienione w toku realizacji prac.
UWAGA:
? Jeżeli ofertę złoży Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od
towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające
podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do
zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal
będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty.
? Jeżeli ofertę złoży wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności
gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy
oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z
obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym
samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności
gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty)
o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i
odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona
bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty.
III.
Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia,
że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie niezbędne
do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania prac stanowiących
przedmiot zamówienia, a także dysponuje odpowiednimi zasobami technicznymi i
kadrowymi niezbędnymi dla jego realizacji. (treść oświadczenia znajduje się w
formularzu oferty).
4.
W postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę opisaną w sposób
umożliwiający identyfikację miejsca jej przeznaczenia (np. przez wskazanie
oznaczenia sprawy).
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6.Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdym czasie bez podania
przyczyn, bądź z ich podaniem, w szczególności w przypadku kiedy
najkorzystniejsza oferta będzie wyższa od możliwości finansowych
Zamawiającego.
7.
Zamawiający zastrzega, że oferty niekompletne; bez załączników, podpisów
będą odrzucane jako niespełniające wymogów formalnych.
8.
Oferta niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w zaproszeniu
podlega odrzuceniu.
9.
Decyzję o rozpatrzeniu ofert złożonych po upływie wyznaczonego terminu
składania, a przed terminem ich otwarcia podejmuje Wspólnota Mieszkaniowa.
10.
Wykonawca ponosi wszelkie skutki nieprawidłowego złożenia oferty, w
szczególności:
a. złożenia oferty w innym miejscu niż wskazane w zaproszeniu,
b. złożenia oferty w niewłaściwym terminie,
c. złożenia oferty w opakowaniu niewłaściwie opisanym.
11.Szczegółowej weryfikacji będą podlegać wszystkie oferty.
12.Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste
omyłki rachunkowe.
13.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała
odrzuceniu, a który zaoferuje najkorzystniejsze warunki zgodnie z kryteriami
oceny ofert przewidzianymi w treści zaproszenia.
14.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty ze względu na fakt, że kilka ofert zostanie
złożonych z tą samą ceną, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert
dodatkowych lub przeprowadzi negocjacje z tymi Wykonawcami.
15.
Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania warunków oferty, w
szczególności w sytuacji, gdy przekracza ona możliwości finansowe
Zamawiającego. Decyzję o tym, z którymi wykonawcami zostaną
przeprowadzone negocjacje, podejmuje Wspólnota Mieszkaniowa.
16.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kryteriów oceny ofert po ich
uzyskaniu. Decyzję w tym zakresie podejmie Wspólnota Mieszkaniowa, a
Wykonawcy zostaną o tym fakcie poinformowani, a w razie potrzeby zostaną
wezwani do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów.
17.
Informację o wyniku postępowania Zamawiający przekaże wszystkim
uczestnikom postępowania, na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
18.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lub odwołania warunków niniejszego
zapytania, stosownie do art. 701 Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
IV.
Warunki postępowania:
1.Kryteria oceny ofert: najniższa cena

V.
Informacja w zakresie ochrony danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp., ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 095 738 71 01, fax. 095 738 71 00;
1.2. W razie pytań w zakresie ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki
Mieszkaniowej, należy się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych
ZGM, kierując je na adres e-mail: iodo@zgm.gorzow.pl; tel. 095 73 87 118
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
prowadzonego w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Mickiewicza 13
w Gorzowie Wlkp., znak TZP-002/8WM/ADM-1/2024, prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego;
1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia
1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.7. posiada Pani/Pan:
1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych ;
1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.8. nie przysługuje Pani/Panu:
1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Więcej informacji w tym zakresie udzieli Kierownictwo ADM-1 tel. 603 527 758;
665 001 485.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.