Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

PZP.271.15.GKE.2024 Pełnienie Obsługi Inwestorskiej przy realizacji zadania pn.:...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PZP.271.15.GKE.2024 Pełnienie Obsługi Inwestorskiej przy realizacji zadania pn.: ,,Modernizacja kotłowni w budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Radlin
Józefa Rymera 15
44-310 Radlin
powiat: wodzisławski
tel. 22 101 02 02
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908312
Województwo: śląskie
Miasto: Radlin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 101 02 02
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PZP.271.15.GKE.2024 Pełnienie Obsługi Inwestorskiej przy realizacji zadania pn.: ,,Modernizacja kotłowni w budynku przy Ul. Reymonta 7-9 w Radlinie"
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 908312, PZP.271.15.GKE.2024

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908312
Składania : 04-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 04-04-2024 10:05:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Pełnienie Obsługi Inwestorskiej przy realizacji zadania pn.:
,,Modernizacja kotłowni w budynku przy ul. Reymonta 7-9 w Radlinie"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji w ogłoszonym postępowaniu PZP.271.5.GKE.2024.
2. Do obowiązków Obsługi Inwestorskiej należą obowiązki określone w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2023 r. poz. 682) i przepisów wykonawczych do ustawy,a w szczególności:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
5) kontrola ilości i wartości wykonanych robot,
6) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robot,
7) sprawdzenie kosztorysów powykonawczych,
8) informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na: koszt inwestycji, termin realizacji inwestycji, jakość robót, postępie w realizacji zakresu rzeczowego robót,
9) bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy,
10) sprawdzanie faktur przedkładanych przez Wykonawcę w terminie 2 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy robót lub Zamawiającego,
11) bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy,
3. Obsługa Inwestorska ma prawo:
1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
2) Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
4. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
2) Istotne elementy postępowania zostały określone we wzorze umowy (Załącznik 2);
3) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy;
4) Kryterium Cena 100%,
5) Warunki udziału w postępowaniu:
a) Zdolność techniczna:
Wykonawca nadzorował co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu dwóch kotłowni gazowych o mocy kotła min. 45 kW w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
Dokument potwierdzający spełnienia warunku wykaz usług Załącznik 3 - Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
b) Zdolność zawodowa:
Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym.
Dokument potwierdzający spełnienia warunku wykaz osób Załącznik 4 - Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu.
6) W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32/4590221
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Oferta - Wykonawca załącza wypełniony Załącznik 1. Znajduje się on w załącznikach do postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Termin realizacji - Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy; Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Warunek udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż nadzorował co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu dwóch kotłowni gazowych o mocy kotła min. 45 kW w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający spełnienia warunku wykaz usług Załącznik 3 - Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
5 Warunek udziału w postępowaniu: Zdolność zawodowa - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym. Dokument potwierdzający spełnienia warunku wykaz osób Załącznik 4 - Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
6 Wzór umowy oraz warunki realizacji zamówienia - Wzór umowy znajduje się w załącznikach do postępowania (Załącznik 2). Proszę się zapoznać i potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
7 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć odpowiedni dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
8 Oświadczam, iż nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego1), 2) (Dz.U. 2023 poz. 1497). - Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Miasto Radlin
Józefa Rymera 15
44-310 Radlin
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.