Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie naprawy dachu i wymiana zerwanego pokrycia dachowego z papy i połamanych rynien

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie naprawy dachu i wymiana zerwanego pokrycia dachowego z papy i połamanych rynien

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Bielsko - Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Lipnicka 26
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
Numer telefonu: 33 / 475 77 25 Numer faksu: 33 / 499 06 11
przetargi@zgm.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: ---
Nr telefonu: Numer telefonu: 33 /
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH
I. Przedmiot zamówienia.
Wykonanie naprawy dachu i wymiana zerwanego pokrycia dachowego z papy i połamanych
rynien w budynku przy Ul. Konwaliowej 4 w Bielsku - Białej.
V. Przedmiot zamówienia.
1.
Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę dachu wraz z wymianą zerwanego pokrycia
dachowego i połamanych rynien w budynku przy Ul. Konwaliowej 4 w Bielsku - Białej w zakresie
określonym w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu a także zgodnie z:
1) przedmiarem;
2) opisem przedmiotu zamówienia;
stanowiących załączniki do ogłoszenia, zwanych dalej ,,przedmiotem zamówienia", na
warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do ogłoszenia.

CPV: 45261000-4, 45260000-7

Dokument nr: DZ/24/009/NU

Składanie ofert:
1. Forma oferty:
oferta może być złożona w formie pisemnej lub elektronicznej w postaci skanów podpisanych
dokumentów składających się na ofertę.
2. Miejsce złożenia oferty:
1) oferta w formie pisemnej: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Ul. Lipnicka 26,
43-300 Bielsko-Biała, pokój nr 3c - Zamówienia Publiczne (parter)
z adnotacją: ,,Postępowanie nr DZ/24/009/NU na naprawę dachu wraz z wymianą
zerwanego pokrycia z papy i połamanych rynien w budynku przy Ul. Konwaliowej 4 w
Bielsku - Białej."
2) oferta w postaci elektronicznej na adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu,
3. Termin złożenia oferty: 04.04.2024 r. do godz. 11:00
4. Ofertę w formie elektronicznej uważa się za złożoną w terminie, jeżeli przed jego upływem,
wpłynęła na serwer pocztowy Zamawiającego.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę;
6. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.

Miejsce i termin realizacji:
3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
III. Numer postępowania.
Postępowanie prowadzone jest pod numerem DZ/24/009/NU. Wykonawcy we wszystkich
kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten numer.
IV. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu na podstawie art. 701 i następne ustawy z dnia
23.04.1965r. - Kodeks Cywilny (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.). Do udzielenia niniejszego
zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (tj: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm).
4.Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od
dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót, na warunkach określonych w
Karcie gwarancji robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
VI. Warunki udziału w postępowaniu.
1.Wykonywanie prac może być prowadzone tylko przez Wykonawcę posiadającego
właściwe kwalifikacje do wykonywania przedmiotowych robót, zaopatrzonego
w odpowiednie wyposażenie oraz sprzęt i pod kierownictwem personelu przeszkolonego
w zakresie wykonywania prac związanych z ww. robotami oraz zgodnie z przepisami BHP.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność BHP.
2.Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej
w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 1497 z późn. zm.).
4.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej lokalizacji objętej zamówieniem.
Termin przeprowadzenia wizji powinien być uzgodniony z Administracją Domów
Mieszkalnych z/s w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 5 (telefon: 524 550 007), w godz. 8:00
- 15:00 w dni robocze.
5.Sposób weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
do wykluczenia:
1) dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu -
określonego w ust. 1 i 2, Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, którego wzór stanowi
załącznik do Ogłoszenia - składane wraz z ofertą,
2) weryfikacja braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 3 nastąpi na
podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik do Ogłoszenia - składane wraz z
ofertą,
str. 2/326. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek określony
w ust. 1 zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane.
VII.
Oferta.
1. Dokumentacja oferty powinna zawierać:
1) ofertę - sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia,
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków sporządzonego na formularzu
stanowiącego do ogłoszenia,
3) kserokopię odpisu z KRS / wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej,
4) oryginał pełnomocnictwa osoby, która podpisała ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie
wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub
spółka cywilna), każdy z członków konsorcjum / wspólników spółki cywilnej,
indywidualnie składa dokumenty wymienione w ust.1 pkt 2 - 3 pozostałe dokumenty
składane są wspólnie.
2. Cena oferty:
1) cena oferty jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, obliczoną na
podstawie załączonego przedmiaru oraz opisu przedmiotu zamówienia,
2) cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające
z wytycznych zawartych w niniejszym Ogłoszeniu i wzorze umowy, stanowiącym
załącznik do Ogłoszenia.
3) cena oferty jest ceną ryczałtową, obejmującą wszelkie koszty związane z realizacją
zamówienia, w tym koszty osobowe (koszty pracy) uwzględniające obowiązujące stawki
minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz minimalnej stawki godzinowej
w rozumieniu ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki
godzinowej w 2024 r. (Dz. U. poz. 1893),
4) cena oferty nie podlega żadnym negocjacjom,
5) cena oferty powinna być podana w złotych polskich, cyfrowo z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku,
str. 3/326) cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie Wykonawcy, z którym zostanie podpisana
umowa. Z uwagi na ryczałtowy charakter tego wynagrodzenia, Wykonawca nie będzie
mógł żądać jego podwyższenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt 8,
7) do wartości oferty netto Wykonawca winien doliczyć należny podatek od towarów i usług
VAT. Wartość ta stanowić będzie cenę oferty brutto. Prawidłowe ustalenie podatku VAT
należy do obowiązków wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów
i usług oraz podatku akcyzowym. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie
poprawiał błędnie ustalonego podatku VAT. Pomyłka taka będzie traktowana jako błąd,
którego nie da się poprawić na podstawie postanowień pkt IX pkt 1 ogłoszenia.
8) Zamawiający, przewiduje możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości
wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku
od towarów i usług.
7. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
IX.
Poprawki i wyjaśnienia treści oferty. Odrzucenie oferty. Wybór oferty najkorzystniejszej.
Zawarcie umowy.
str. 4/321.Oferty, w których zostaną stwierdzone omyłki bądź błędy, będą poprawione przez
Zamawiającego na zasadach określonych w art. 223 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień
publicznych.
2.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty i załączonych dokumentów.
3.Odrzucenie oferty:
1) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który:
a)
nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
b) zastosował niewłaściwą stawkę podatku od towarów i usług,
c)
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie zgodził się na poprawkę omyłki,
dokonanej przez Zamawiającego na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy - prawo
zamówień publicznych,
d) nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub nie uzupełnił oferty na
wezwanie, o którym mowa w ust. 3 pkt 2,
e) złożył ofertę z cenami wariantowymi,
f)złożył ofertę na część zamówienia,
g)treść złożonej oferty jest niezgodna z treścią ogłoszenia,
h) zaoferował rażąco niską cenę.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy zawierającej najniższą
cenę, a nie spełniającej wymagań określonych w pkt VII ust. 1 pkt 3 - 4 po uprzednim
wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia oferty.
4.Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Spośród wszystkich ofert niepodlegających
odrzuceniu, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
5.Z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, zostanie zawarta umowa o treści określonej we
wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia, z uwzględnieniem zmian
wynikających z treści wybranej oferty.
6.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert.
X. Zamknięcie postępowania bez wyboru oferty. Unieważnienie postępowania.
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.
2.Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy:
1) w postępowaniu nie złożono żadnej oferty,
str. 5/322) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu,
3) postępowanie zostało zamknięte bez wyboru oferty.
3.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przed terminem składania
ofert bez podania przyczyny.
Obowiązki informacyjne związane z ochroną danych osobowych.
W związku z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej: rozporządzeniem RODO,
Zamawiający oraz Wykonawcy, którzy złożą oferty w postępowaniu, zobowiązani są do wypełnienia
określonych w tym rozporządzeniu obowiązków informacyjnych. W niniejszym postępowaniu
obowiązki te wykonywane są w następujący sposób:
1) Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożą oferty, informację stanowiącą załącznik do
ogłoszenia. Informację uważa się za przekazaną w momencie ogłoszenia zamówienia na stronie
internetowej Zamawiającego - www.zgm.eu. w zakładce postępowania
2) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych
określonych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia RODO.
XIII. Postanowienia końcowe.
1.Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
2.Od decyzji podejmowanych w postępowaniu przez Zamawiającego, Wykonawcom nie
przysługują żadne środki odwoławcze.
3.Informacja o wynikach postępowania zawierająca nazwę i adres wybranego Wykonawcy
oraz cenę brutto oferty, zostanie opublikowana na stronie www.zgm.eu.
str. 6/32XIV. Załączniki.

Kontakt:
XI. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym z Wykonawcami.
1. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, będzie prowadzona
wyłącznie drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w ofercie.
2. Pracownicy Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami w postępowaniu:
1) pod względem przedmiotu zamówienia:
Piotr Łyko, tel. 724 550 007, e-mail: plyko@zgm.eu
2) pod względem proceduralnym:
Natalia Ulrych, tel: 33 4757 725, e-mail: przetargi@zgm.eu
w godz. 800 - 1400 od poniedziałku do piątku.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.