Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa sieci oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa sieci oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Spytkowicach
ul. Zamkowa 12
34-116 Spytkowice
powiat: wadowicki
tel.: 33 879 18 76, 33 879 18 20 fax: 33 879 15 60
ppri@spytkowice.net.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Spytkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 33 879 18 76,
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
Podstawa prawna: zgodnie z przepisami art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo
zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2023r, poz.1605 z późn. zm.) - do postępowania nie
stosuje się w/w przepisów - zamówienie poniżej 130 000 złotych.
Wójt Gminy Spytkowice, Ul. Zamkowa 12, 34 - 116 Spytkowice przyjmuje oferty cenowe ma zadanie :
,,Budowa sieci oświetlenia ulicznego w ciągu Ul. Folwarcznej w miejscowości Miejsce"
I.
I.
Prace obejmować będą:
,,Budowa sieci oświetlenia ulicznego w ciągu Ul. Folwarcznej w miejscowości Miejsce"
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje do wykonania następujące roboty
budowlane: budowę sieci elektroenergetycznej oświetleniowej do 1kV, przebudowę sieci
elektroenergetycznej do 1kV, przebudowę sieci elektroenergetycznej oświetleniowej do 1KV jednostka
ewid. 121802_2 Spytkowice, obręb 000, Miejsce, na działkach nr: 414/17, 410/59, 414/18, 410/56,
410/58, 410/34, 410/60, 410/74, 453/2, 453/1, 452/1, 410/101, 410/129, 410/128, 410/75, 410/126,
410/103. Do zadania Wykonawcy należy dostarczyć oprawy wraz z systemem sterowania, który należy
zintegrować z obowiązującym na terenie gminy system zarządzania oświetleniem.
Szczegółowy opis zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót stanowiących załączniki do zaproszenia do składania ofert.
Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia i jest podstawą do właściwego
przygotowania i złożenia oferty.

CPV: 45316110-9, 45315100-9, 45315600-4, 45316100-6

Dokument nr: PPRI.271.3.3.2024.MO

Składanie ofert:
Załączony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia oraz wykaz robót budowlanych
stanowiący załącznik nr 2 należy wypełnić i złożyć wraz z kosztorysem ofertowym w zamkniętej
kopercie z dopiskiem Oferta - ,,Budowa sieci oświetlenia ulicznego w ciągu Ul. Folwarcznej w
miejscowości Miejsce" na Dzienniku Podawczym, parter Urzędu Gminy Spytkowice, Ul. Zamkowa 12
lub przesłać na adres Urzędu Gminy Spytkowice faksem (033) 879 15 60, e-mailem:
ppri@spytkowice.net.pl lub za pośrednictwem epuap /uk501s3jxz/skrytka do dnia 09.04.2024r.

Miejsce i termin realizacji:
II.
Termin realizacji zadania: 3 miesiąc od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Zaleca się Wykonawcy zapoznanie się z miejscem prowadzenia robót oraz zobowiązuje się do
sprawdzenia przedmiaru robót (na własny koszt). O wszystkich błędach i rozbieżnościach należy
niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego w celu ustosunkowania się do wykrytego błędu i dokonania
korekty zleconego zakresu robót.
Zamawiający załączył przedmiary robót, które należy traktować wyłącznie jako dokument pomocniczy
i rozpatrywać wyłącznie jako wskazanie ilości, rodzajów prac do wykonania w ramach zamówienia.
Przyjmuje się że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową, miejscem prowadzenia robót, opisem
przedmiotu zamówienia jaki ma zostać wykonany i sposobem jego wykonania. Całość robót należy wykonać
zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem. Wykonawca nie ma żadnej gwarancji , że ilość nie będzie odbiegać
pod względem wielkości od ilości podanych w przedmiarze robót. Pozycje w przedmiarach robót opisują
roboty objęte umową w sposób skrócony. Uważa się jednak, że poszczególne pozycje przedmiarów robót
zawierają wszystkie czynności konieczne do całkowitego i poprawnego wykonania przedmiotowych robót
zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.
Podstawą obliczenia ceny oferty i jednocześnie wynagrodzenia w formie ryczałtu (w rozumieniu art. 632
kodeksu cywilnego) jest wartość podana jako cena oferty, która musi pokrywać wszystkie wymogi
kompletnego wykonania prac niezależnie od tego czy są one szczegółowo opisane w zaproszeniu
i przedmiarze robót. Cena określona przez Wykonawcę nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia.
II.
III. Rękojmia.
1. Wymagany okres rękojmi - 60 miesięcy na wykonane prace budowlane, licząc od daty
bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
2. W okresie rękojmi Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad, usterek i awarii
w ustalonym wspólnie z Zamawiającym terminie nie dłuższym niż 7 dni.
3. Do udzielonej przez Wykonawcę rękojmi stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
IV. Warunki wymagane od Wykonawców:
W zakresie wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia oferty
roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych
robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w szczególności wykonania:
Co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie, przebudowie sieci oświetlenia
ulicznego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją
projektowa, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszej
umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami rzetelnej wiedzy technicznej,
2. zapewnienia kompletnego kierownictwa budowy, wykwalifikowanych pracowników, materiałów,
sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz
usunięcia wad,
3. posiadania przez pracowników wszystkich wymaganych prawem uprawnień,
4. stosowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do stosowania w budownictwie, posiadających
odpowiednie atesty , certyfikaty lub aprobaty. W przypadku zastosowania w trakcie realizacji robót
jakichkolwiek wyrobów budowlanych nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie
Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wykonane roboty i wykona je ponownie na własny
koszt i ryzyko,
5. przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zatwierdzenia materiałów
przez Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego,
6. Wykonawca na własny koszt wykona badania materiałów, których jakość budzi wątpliwość,
7. wywozu i utylizacji na swój koszt materiałów pochodzących z rozbiórki, wszelkich odpadów
powstających w wyniku prowadzonych robót zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska
oraz gospodarowania odpadami,
8. zorganizowania zaplecza budowy oraz miejsca prowadzenia robót i prawidłowego jego
oznakowania (umieszczenie na budowie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, ponadto
zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót uniemożliwiające dostęp przez osoby nieuprawnione),
9. opracowania projektu czasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie konieczność),
10. uzyskanie zgody właściwego zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót
(jeżeli będzie konieczność),
11. utrzymania porządku w miejscu prowadzenia robót,
12. od chwili protokolarnego przejęcia miejsca prowadzenia robót do czasu odbioru robót ponoszeniaodpowiedzialności za szkody wynikłe w tym miejscu,
13. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań
prowadzonych w miejscu prowadzenia robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu
umowy,
14. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków
pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami w tym też związanych
z ruchem pojazdów,
15. natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o wypadkach lub zagrożeniach,
16. zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego,
17. uczestniczenia w czynnościach odbioru końcowego oraz przeglądach gwarancyjnych w okresie
rękojmi za wady na wezwanie Zamawiającego,
18. przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej oraz dokumentów do zawiadomienia o zakończeniu robót do nadzoru
budowlanego.
Wymagania ogólne:
1. Zaleca się aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem prowadzenia
robót, którego dotyczy przedmiot zamówienia.
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków
realizacji zamówienia,
3. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać
wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie
będzie naruszał interesów osób trzecich,
4. Materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art.. 10 ustawy z
dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023r poz. 682 z późn. zm.), posiadać
certyfikat lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną,
5. Całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia
przepisy prawne i normy branżowe.
6. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów. Na wykonawcy ciążą obowiązki wynikające
z ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (tekst jedn. Dz.U z 2023r poz. 1587 z późn. zm.).
V. Oferty należy składać:
Oferta winna zawierać wypełniony formularz ofertowy oraz wykaz robót budowlanych i kosztorys
ofertowy uproszczony sporządzony zgodnie z dostarczonymi przedmiarami robót z cenami
jednostkowymi, wartością pozycji bez podatku VAT, kwotą podatku VAT lub oświadczenie
wykonawcy o zwolnieniu z podatku VAT
Uwaga: Stosowanie się do katalogów KNR, KNNR i innych nie jest obowiązujące

VI. Istotne postanowienia umowy:
1. Wynagrodzenie ryczałtowe zostało ustalone na podstawie oferty Wykonawcy,
2. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowego odbioru robót podpisany przezZamawiającego,
3. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowej
faktury na Dzienniku Podawczym w Urzędzie Gminy Spytkowice, w formie przelewu na rachunek
bankowy podany na fakturze. Datą zapłaty jest data obciążenia rachunku Zamawiającego.
4. Kary umowne
a) za odstąpienie od umowy przez Zmawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność
Wykonawca - w wysokości 10% wynagrodzenia brutto
b) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za
każdy dzień opóźnienia,
c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie gwarancji
w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia, liczony od upływu
terminu wyznaczonego na usunięcie wad,
d) Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną z tytułu odstąpienia od umowy przez
Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wysokości 10% całkowitego
wynagrodzenia brutto za przedmiot zamówienia.
VII. Zamawiający udzieli zamówienia:
Wykonawcy, który spełniając wyżej opisane wymagania zaoferuje najniższą wartość brutto za całość
przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do zaproszenia.
1. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę
wyjaśnień treści złożonych ofert.
2. Odmowa udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie
oferty.
3. Przez przyjęcie oferty do realizacji rozumie się zawarcie umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu
Cywilnego.
VIII. Informacja o wyborze oferty:
Wykonawcy zostaną powiadomieni o złożonych ofertach i wyborze oferty w sposób zaznaczony
w formularzu ofertowym.
IX. Dodatkowe informacje:
1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2023r poz. 1605 z późn. zm.).
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu
agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz.
1497 z późn. zm.), zwana dalej ,,ustawą sankcyjną" z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) wykonawcę
oraz uczestnika
konkursu,
którego
beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana
na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust.
1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz.
120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy sankcyjnej.
3. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 2 Zamawiający
zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz
Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający
będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego
przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 KSH) lub rejestru
akcji (art. 328(1) KSH).
4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie z
zaproszeniem, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zaproszenia. Jeżeli
zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający wydłuży termin składania
ofert.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
8. Prośbę o udzielenie wyjaśnień należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych tj.: pisemnej
na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, faksem (33) 879 15 60, w
wersji elektronicznej na adres ppri@spytkowice.net.pl epuap /uk501s3jxz/skrytka.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny na
każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.