Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz sieci...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz sieci ciepłowniczej wraz z komorami

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o. o
ul. Powstańców Śląskich 1
34-400 Nowy Targ
powiat: nowotarski
tel.: 18 266 23 82 wew. 42, tel.: 18 266 23 82 wew. 37
d.hyc@mpecnowytarg.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Targ
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 18 266 23 82 w
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na:

Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów Miejskiego
Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o. o. - dokonywanej co najmniej
raz w roku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane.

4. Opis przedmiotu zamówienia.
a) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli rocznej stanu technicznego
obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Nowy Targ sp. z o. o. - zgodnie z
art. 62 ustawy Prawo Budowlane, obejmującej :
budynek administracyjno - techniczny, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu;
budynek kotłowni z częścią biurową, Ul. Szaflarska 108 w Nowym Targu;
budynek warsztatu, Ul. Szaflarska 108 w Nowym Targu;
sieć ciepłownicza wraz z komorami zlokalizowana na terenie miasta Nowy Targ.
budynek agregatu kogeneracyjnego, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu;
budynek stacji transformatorowej, przy Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu;
budynek kotłowni gazowej, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu;
zbiornik podziemny na olej opałowy o poj. 5,0 m3, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym
Targu;
b) Kontrola stanu technicznego obiektów powinna obejmować sprawdzenie stanu technicznego:
? elementów budynku, budowli oraz instalacji narażonych na szkodliwe wpływy
atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania
obiektu;
?
?
instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska;
instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych);
c) Osoba przeprowadzająca kontrolę sporządzi protokół pokontrolny, dla każdego z obiektów:
? 1 egz. w formie papierowej;
? 1 egz. w formie elektronicznej / pliki edytowalne (format pliku: *.doc *.docx *.xls *.xlsx);
? 1 egz. w formie elektronicznej / pliki nieedytowalne (format pliku: *.pdf);
W/w protokoły w zakresie kontroli konstrukcji obiektów powinny zawierać, co najmniej:
? datę przeprowadzenia kontroli;
? imię i nazwisko, a także numer uprawnień budowlanych wraz ze specjalnością, w której
zostały wydane, osoby przeprowadzającej kontrolę oraz jej podpis;
? nazwę Właściciela / Zarządcy użytkowanego obiektu budowlanego;
? określenie kontrolowanego obiektu budowlanego umożliwiające jego identyfikację;
? zakres kontroli;
? ustalenia dokonane w zakresie kontroli, w tym wskazanie nieprawidłowości, jeżeli zostały
stwierdzone, przy czym ocena stanu technicznego elementów budynku oraz określenie
przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, powinno być dokonane z
uwzględnieniem opracowania Zużycie techniczne obiektów budowlanych. Metody i kryteria
oceny, wydanego przez WACETOB, z zaznaczeniem procentowego rozmiaru uszkodzeń
lub zniszczeń elementów obiektu na skutek zużycia technicznego;
? zalecenia, jeżeli zostały stwierdzone nieprawidłowości (czynności mające na celu usunięcie
stwierdzonych nieprawidłowości oraz termin ich wykonania);
? metody i środki użytkowania elementów obiektów budowlanych narażonych na szkodliwe
działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, w przypadku
kontroli tych elementów;
? zakres niewykonanych zaleceń określonych w protokołach z poprzednich kontroli;
? wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnej kontroli;
? Wykonawca kontroli jest zobowiązany, w myśl art. 70 ustawy Prawo budowlane, do
określenia w protokole uszkodzeń i braków, które mogłyby spowodować zagrożenie życia
lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska, a w szczególności katastrofę
budowlaną, pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym lub zatrucie gazem, jeśli takie
zostanie stwierdzone;
? w przypadku wykrycia wad / niesprawności w trakcie przeprowadzonej kontroli, do
protokołu Kontrolujący zobowiązany jest dołączyć dokumentację fotograficzną
stwierdzonych zmian i uszkodzeń elementów objętych kontrolą.
d) Protokół, w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych) przeprowadzanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo
budowlane, Wykonawca sporządzi w formie dokumentu elektronicznego, z wykorzystaniem
systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o
której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu
termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z
2020 r. poz. 22, 284, 412 i 2127).
e) Protokół, w zakresie kontroli instalacji gazowej powinien zostać przygotowany jako oddzielny
dokument, zawierający co najmniej: datę przeprowadzenia kontroli, ocenę stanu technicznego
wewnętrznej instalacji gazowej i urządzeń gazowych, wraz ze wskazaniem: nadaje się / nie
nadaje się - do eksploatacji.
f) Do każdego z protokołów Wykonawca powinien załączyć kopie zaświadczeń, o których mowa
w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane oraz kopie decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych
w odpowiedniej specjalności lub innych uprawnień lub kwalifikacji, o których mowa w art. 62
ust. 5 ww. ustawy.

Dokument nr: 03/ZO/2024

Otwarcie ofert: 14. Miejsce oraz termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.04.2024 r., godz. 13:15.

Specyfikacja:
3. Określenie sposobu uzyskania dokumentacji.
Zamawiający udostępnia Zapytanie ofertowe na stronie internetowej www.mpecnowytarg.pl
Zapytanie ofertowe wraz ze wszystkimi załącznikami można otrzymać na adres poczty e-mail lub
odebrać w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z uprawnionym
przedstawicielem Zamawiającego:
o Dawid Hyc - nr tel.: 18 266 23 82 wew. 42, e-mail: d.hyc@mpecnowytarg.pl;
o Ryszard Worwa - nr tel.: 18 266 23 82 wew. 37, e-mail: r.worwa@mpecnowytarg.pl.

Składanie ofert:
13. TERMIN SKŁADANIA ofert.
Oferta winna być złożona w terminie do dnia 10.04.2024 r. do godz. 13:00.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie wyznaczonym na jej złożenie zostanie
zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
5. Terminy wykonania zamówienia.
Wykonawca wykona przedmiotowe zamówienie w nw. terminach :
Do 21. 06. 2024 r. dla obiektów :
? budynek administracyjno - techniczny, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu;
? budynek kotłowni z częścią biurową, Ul. Szaflarska 108 w Nowym Targu;
? budynek warsztatu, Ul. Szaflarska 108 w Nowym Targu;
? budynek kotłowni gazowej, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu;
? zbiornik podziemny na olej opałowy o poj. 5,0 m3, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym
Targu;
Do 27. 06. 2024 r. dla obiektów :
? sieć ciepłownicza wraz z komorami zlokalizowana na terenie miasta Nowy Targ.
Do 04. 11. 2024 r. dla obiektów :
? budynek agregatu kogeneracyjnego, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu;
? budynek stacji transformatorowej, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu;

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu
udzielania zamówień w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o. o.,
obowiązującego u Zamawiającego, zwanego dalej Regulaminem.
W sprawach nieuregulowanych w treści niniejszego zamówienia, stosuje się przepisy ww.
Regulaminu lub Kodeksu Cywilnego.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przy czym:
? kontrole okresowe, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego obiektu przeprowadzają
osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (e-CRUB);
? kontrole stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych,
spalinowych i wentylacyjnych) przeprowadzają osoby:
posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów
kominowych dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych;
posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do
przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); oraz do kominów
przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w
których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych.
b) Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim
potencjałem technicznym / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w formie oświadczenia
wykaże, iż dysponuje co najmniej:
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz aktualny wpis na
listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego;
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz aktualny wpis na
listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego.
3. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania.
4. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą: spełnia / nie spełnia, na
podstawie oświadczeń Wykonawcy i dokumentów załączonych do oferty.
Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musie wynikać, iż Wykonawca spełnia ww.
warunki.
7. Wymagane przez Zamawiającego dokumenty - na potwierdzenie ogólnych warunków
udziału w postępowaniu.
Oferta powinna zawierać:
a) Formularz ofertowy wg. wzoru załącznik nr 1;
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru
załącznik nr 2;
c) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym wg.
wzoru załącznik nr 3;
d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO wg. wzoru załącznik nr 4.
8. Informacje na temat wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
O zamówienie nie może ubiegać się podmiot powiązany ze składającym zapytanie ofertowe
osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między składającym
zapytanie o cenę lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu składającego
zapytanie ofertowe lub osobami wykonującymi w imieniu składającego zapytanie ofertowe
czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a
Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiający wymaga
złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) oferentów, którzy w ciągu 3 (trzech) ostatnich lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili
szkodę nie wykonując lub wykonując nienależycie zamówienie, chyba że niewykonanie lub
nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które oferent nie ponosi
odpowiedzialności,
b) oferentów w stosunku do których otwarto upadłość lub których upadłość ogłoszono,
c) oferentów którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
d) oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania.
e) Innych Oferentów, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może odrzucić ofertę gdy:
a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
b) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) oferent nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w zapytaniu ofertowym
lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
9. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów z podaniem adresu poczty elektronicznej lub
strony internetowej Zamawiającego, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z Wykonawcami.
a) Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ,,Zapytania ofertowego",
kierując swoje zapytania w formie pisemnej lub elektronicznej. Zamawiający udzieli wyjaśnień
niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 2 (dwóch) dni od dnia ich wpłynięcia pod
warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ,,Zapytania ofertowego" wpłynął do
Zamawiającego nie później niż 3 (trzech) dni przed terminem składania ofert. Zamawiający
pomimo upływu terminu, o którym mowa powyżej może udzielić wyjaśnień. Udzielone
odpowiedzi na zapytania do treści ,,Zapytania ofertowego", Zamawiający zamieści na swojej
stronie internetowej na której udostępnił ,,Zapytanie ofertowe" (www.mpecnowytarg.pl ).
b) Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawca przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną.
c) Jeżeli oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje zostaną przekazane za
pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt
ich otrzymania.
d) Pytania należy kierować:
o w formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego,
o pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@mpecnowytarg.pl
e) Zamawiający urzęduje w następujących dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku od
godziny 07:00 do godziny 15:00 z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
f) Korespondencja przesłana do Zamawiającego pocztą elektroniczną poza godzinami
urzędowania Zamawiającego wskazanymi w pkt. powyżej, zostanie zarejestrowana w
następnym dniu roboczym i uznana za wniesioną tego dnia.
g) Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia dotyczące zapisów ,,Zapytania ofertowego"
udzielane przez osoby nieuprawnione do kontaktowania się z Wykonawcą.
h) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w dowolnym czasie, przed upływem terminu
składania ofert dokonać zmiany treści ,,Zapytania ofertowego". Dokonaną zmianę treści
,,Zapytania ofertowego", Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej na której
udostępnił ,,Zapytanie ofertowe" (www.mpecnowytarg.pl).
10. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotu postępowania.
a) Ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu;
b) Zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o
którym mowa w ww. punkcie lub umowę, z której będzie wynikać pełnomocnictwo;
c) Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu;
d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
12. Opis sposobu przygotowania oferty.
a) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną
ofertę, wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone;
b) Ofertę należy sporządzić na załączonym druku zgodnie z załącznikiem nr 1 do ,,Zapytania
ofertowego";
c) Wraz z formularzem oferty winny być złożone:
? pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty
nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z oferta;
? pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
przedmiot postępowania lub umowę, z której będzie wynikać pełnomocnictwo;
? dokumenty wymienione w pkt 7 niniejszego zapytania ofertowego;
d) Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, co
oznacza, że musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano
zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub zgodnie z
udzielonym(i) pełnomocnictwem/pełnomocnictwami;
e) Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie,
uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. musi być parafowane przez
Wykonawcę;
f) Wymaga się, aby każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub
parafowana przez Wykonawcę;
g) W treści oferty zaleca się umieszczenie informacji o ilości stron;
h) Wykonawca odpowiada za kompletność oferty i jej zgodność z wymaganiami ,,Zapytania
ofertowego";
? Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej:
osobiście w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego, w dniach roboczych (z wyłączeniem
sobót) w godzinach od 7:00 do 15:00;
przesłaną pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego, tj.: Miejskie
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o. o., ul. Powstańców Śląskich 1,
34-400 Nowy Targ (decyduje data wpływu);
Oferta w formie pisemnej, zawierająca wszystkie niezbędne załączniki, musi zostać złożona w
zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego
opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, oraz opisane:
Dotyczy: Postępowanie znak 03/ZO/2024
Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów MPEC Nowy Targ sp. z o.o.
- dokonywanej co najmniej raz w roku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane.
Nie otwierać przed dniem 10.04.2024 r., godz. 13:15
i) Zmiana oraz wycofanie oferty:
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej
oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu pod rygorem nieważności przed upływem
terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno spełniać wymagania, jak
dla oferty (zgodnie z powyższym pkt.) i zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA".
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę. O wycofaniu
powinien powiadomić Zamawiającego pod rygorem nieważności przed upływem terminu
składania ofert. Oświadczenie o wycofaniu oferty winno spełniać wymagania, jak dla oferty
(zgodnie z powyższym pkt.) i zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,WYCOFANIE".
15. Opis sposobu obliczania ceny w ofercie.
a) Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowe;
b) Podana w ofercie cena ryczałtowa musi być wyrażona w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku). Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania
ofertowego, oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej
oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotowego zamówienia;
c) W cenie ofertowej należy ponadto uwzględnić należny podatek VAT (cena brutto) zgodnie z
obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert;
d) Ceną oferty jest kwota brutto wymieniona w Formularzu oferty (załącznik nr 1
do niniejszego zapytania ofertowego);
17. Badanie oraz ocena złożonych oświadczeń i dokumentów.
a) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych
przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo,
którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli
wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta ze
względów formalnych będzie podlegała odrzuceniu, postępowanie będzie podlegało
unieważnieniu lub oferta będzie zawierała cenę, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający
może przeznaczyć za realizację przedmiotu postępowania. Złożone na wezwanie
Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku pełnomocnictwa - umocowanie do
czynności objętej pełnomocnictwem, nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert.
b) W toku badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez
Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty jak i jej załączników.
c) Dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, muszą być złożone w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie
dokumentu). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób
umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej).
18. Warunki płatności.
Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie odbiór prac objętych przedmiotem niniejszego
zamówienia.
Płatność przelewem bankowym w terminie 7 dni od daty otrzymani faktury VAT lub rachunku ( w
przypadku podmiotów nie będących płatnikiem podatku VAT).
19. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Wobec treści zapytania ofertowego, czynności podjętych przez Zamawiającego w
toku postępowania oraz zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której
jest zobowiązany na mocy Procedury, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia może
wnieść odwołanie do Zamawiającego (kierowane do Prezesa Zarządu) w terminie 3 dni od dnia,
w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia.
2. Odwołanie uważa się za wniesione z chwilą, gdy dotarło ono do Zamawiającego w taki sposób,
że mógł zapoznać się z jego treścią. Za chwilę tę uważa się dni i godziny pracy Zamawiającego,
tj. dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
a) W przypadku wniesienia odwołania dotyczącego treści zapytania ofertowego Zamawiający
może przedłużyć termin składania ofert.
c) W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg
terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego jego rozstrzygnięcia.
d) W przypadku wniesienia odwołania po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie
informuje o tym fakcie Wykonawców, zawiesza się równocześnie dalszy tok postępowania.
e) Zamawiający rozstrzyga odwołanie w terminie 5 dni od dnia jego wpłynięcia.
Brak rozstrzygnięcia odwołania w tym terminie uznaje się za jego oddalenie.
f) Rozstrzygnięcie odwołania przez Zamawiającego jest ostateczne.
20. Informacja dotyczące Podwykonawców.
Zamawiający nie dopuszcza zlecenie zamówienia Podwykonawcy.
21. Prawa Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty;
b) Unieważnienia postępowania;
c) Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców dotyczących wszystkich
elementów złożonej oferty;
d) Dokonania zmian warunków opisanych w zaproszeniu przed terminem składania ofert;
e) Odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny;
f) Zmiany zakresu zamówienia;

Uwagi:
16. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z
podaniem znaczenie tych kryteriów.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium
wyboru oferty najkorzystniejszej: najniższa cena - 100 pkt.
Ilość punktów zostanie obliczone wg poniższego wzoru:
ść
ó
=
ż
(
ł)
ś ó
(
?
ł)
× 100
Do oceny przyjmuje się cenę oferty brutto (z podatkiem VAT) wyszczególnioną w formularzu
ofertowym dla całości zadania.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pozyskanych punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

Kontakt:
i) Pracownikami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
o Dorota Misiukanis - sprawy związane z przedmiotem zamówienia - tel. 18 2662382, wew. 37;

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.