Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja infrastruktury wodnej i kanalizacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja infrastruktury wodnej i kanalizacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Chmielno
Gryfa Pomorskiego 22
83-333 Chmielno
powiat: kartuski
586856868
sekretariat@chmielno.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908091
Województwo: pomorskie
Miasto: Chmielno
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 586856868
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja infrastruktury wodnej i kanalizacyjnej na terenie gminy Chmielno dofinansowana z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Budowa ujęcia i stacji uzdatniania wody w Chmielnie Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych nowego ujęcia wody podziemnej z otworów czwartorzędowych wraz ze stacją uzdatniania wody, zlokalizowanych na działce nr 787/2, obręb Chmielno. Zadanie obejmuje m.in. budowę dwóch nowych studni głębinowych wyposażonych w agregaty pompowe, obudowy studzienne z niezbędnym wyposażeniem, budowę budynku stacji uzdatniania wody i pompowni sieciowej wraz z wyposażeniem, budowę dwóch zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej, osadnik wód popłucznych, montaż agregatu prądotwórczego, wykonanie instalacji zewnętrznej wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej, utwardzenie nawierzchni, nasadzenie zieleni oraz wykonanie ogrodzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
Część 2 Rozbudowa ujęcia w Maksie
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych w ramach istniejącego ujęcia wody, zlokalizowanych na działce nr 189/9, obręb Przewóz. Zadanie obejmuje m.in. wykonanie odwiertu nowej studni, montaż naziemnej obudowy studziennej z armaturą i przepływomierzem, montaż podwodnego agregatu pompowego z pionem tłocznym ze stali
nierdzewnej, ułożenie rurociągu tłocznego do budynku stacji uzdatniania wody, ułożenie kabla zasilająco- sterującego oraz montaż rozdzielni zasilająco- sterującej nowej studni z jej włączeniem w istniejący układ sterowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
Część 3 Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Cieszeniu
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych w ramach istniejącego ujęcia wody, zlokalizowanych na działce nr 251 i 249, obręb Cieszenie. Zadanie obejmuje m.in. budowę zbiornika retencyjnego i pompowni sieciowej, montaż na żelbetowym fundamencie, zewnętrznego, stalowego zbiornika wody czystej, montaż pompowni sieciowej oraz wykonanie instalacji zewnętrznych wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych włączających zbiornik retencyjny w istniejący układ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
Część 4 Modernizacja ujęcia wody w Miechucinie
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych w ramach istniejącego ujęcia wody, zlokalizowanych na działce nr 168/14, obręb Miechucino. Zadanie przewiduje zmianę sposobu pozyskiwania wody z istniejących dwóch studni, z systemu lewarowego na system ciśnieniowy i obejmuje m.in. montaż w dwóch otworach studziennych podwodnych agregatów pompowych, z pionami tłocznymi, głowicami studziennymi i konieczną armaturą, montaż rozdzielni zasilająco-sterujących oraz linii kablowych od budynku do obudów studziennych, a także modernizację orurowania hydroforni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
Część 5 Rozbudowa sieci wodociągowej: Ul. Zatokowa w Chmielnie, Maks - Chmielno, Borzestowska Huta - Miechucino
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót obejmujących trzy odcinki sieci wodociągowej: Ul. Zatokowej w Chmielnie o długości ok. 340 m, Maks - Chmielno o długości ok. 1500 m oraz Borzestowska Huta - Miechucino o długości ok. 3500 m. W zakres zadania wchodzą sieć wodociągowa oraz hydranty. Wszystkie przewody i kształtki muszą być odporne na ciśnienie nominalne 1MPa lub wyższe, zgrzewane doczołowo lub za pomocą kształtek elektrooporowych. Na potrzeby awaryjnego odcinania fragmentów sieci wodociągowej należy zastosować zasuwy odporne na ciśnienie nominalne 1MPa lub wyższe. Zasuwy należy rozmieszczać co około 150-300 m w głównych węzłach sieci i na skrzyżowaniu ulic. Na sieci wodociągowej należy zastosować hydranty przeciwpożarowe typu nadziemnego o średnicy DN 80 i ciśnieniu PN16 z zabezpieczeniem w przypadku złamania. Hydranty należy rozmieścić na odgałęzieniu przewodu z zasuwą odcinającą w odległości co 150 m oraz na końcówkach sieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.
Część 6 Przebudowa przepompowni w Garczu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach istniejącej przepompowni ścieków oraz kolektora tłocznego zlokalizowanych na działkach nr 22/6, 46/1, obręb Garcz. Na terenie działek planuje się przebudowę kolektora kanalizacji tłocznej poprzez unieczynnienie dotychczasowego kolektora i budowę nowego z rur PE100 PN10 SDR 17 DN90 łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe przy użyciu złączek elektrooporowych. Ponadto należy zdemontować istniejącą przepompownię ścieków. Rurociągi grawitacyjne doprowadzające ścieki sanitarne należy wprowadzić do zaprojektowanej studni rewizyjnej. Następnie ze studni rewizyjnej należy wykonać nowy odcinek w kierunku zaprojektowanej przepompowni ścieków. Przepompownię należy wykonać z polimerbetonu o średnicy DN1500, jednoczęściową. Pokrywa studni z polimerbetonu. Właz należy wykonać w klasie D400. Konstrukcję przepompowni należy dostosować do poruszania się po niej samochodów ciężarowych. Ponadto należy wykonać studnię rozprężną SR z PP DN1000 z włazem wentylowanym wyposażonym w filtr antyodorowy. Wkład filtracyjny z redukcją amoniaku, aminu, siarczków, merkaptanów, kwaśnych gazów redukcji VOC. Ponadto należy wykonać przyłącze wodociągowe zakończone hydrantem technologicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 13 do SWZ.
Część 7 Budowa kanalizacji w miejscowości Lampa
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej na działkach 476/18, 476/19, 476/21, 476/22, 476/15, 476/10, 483/9, 482/1, 482/2, 487/1, obręb Chmielno. Kanalizację sanitarną należy wykonać z rur PCV DN200 o długości ok. 545 m oraz z rur do przewiertów PEHD RC DN225 o długości ok. 448 m. Ponadto roboty obejmują pomiar geodezyjny, próby ciśnieniowe, dezynfekcję, płukanie sieci oraz badania wody.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 14 do SWZ.
Część 8 Remont zbiornika wraz z montażem wyposażenia głównej przepompowni ścieków w Kożyczkowie
Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż istniejącego wyposażenia w taki sposób aby po wykonaniu remontu możliwe było ich ponowne zamontowanie. Ponadto należy zabezpieczyć napływ ścieków oraz wykonać tymczasową przepompownię ścieków w celu zapewnienia ciągłości pracy oczyszczalni. Zbiornik przepompowni należy oczyścić wodą oraz usunąć luźne i skorodowane elementy betonu oraz wykonać warstwę odcinającą na całej powierzchni wewnętrznej. Następnie należy wykonać warstwę naprawczą i reprofilującą ścianę konstrukcji z sztywnego poliuretanu oraz membranę polimocznikową. Po wykonaniu ww. prac należy zainstalować wcześniej zdemontowane wyposażenie oraz zdemontować przepompownię tymczasową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45200000-9,45262220-9,45300000-0,45310000-3,45330000-9, 45200000-9,45300000-0,45310000-3,45330000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00264272, RZP-II.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908091
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908091
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie: przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/ uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych; - przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; - przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https: //platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Chmielno. Kontakt pod adresem: Urząd Gminy w Chmielnie, Ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, nr tel. 58 685 68 68, mail: sekretariat@chmielno.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych. Mogą się Państwo z nim kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw z tym związanych. Kontakt pod adresem: Urząd Gminy w Chmielnie, Ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, nr tel. 58 685 68 37, mail: iod@chmielno.pl
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
a. ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
b. rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
c. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (cele archiwizacyjne, statystyczne)
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres wynikający z ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. W szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dostęp do danych zostanie ograniczony. Ponadto odbiorcą danych mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją wyłącznie w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania publicznego;
d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa; tel. 22 860 70 86).
7. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908091
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularzu składania oferty dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.