Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup, dostawę i montaż regałów paletowych i półkowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawę i montaż regałów paletowych i półkowych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Miłosierdzia z siedzibą w Poznaniu
Rynek Wildecki 4a
61-546 Poznań
powiat: Poznań
514 948 126
sekretariat@fundacjamilosierdzie.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: 514 948 126
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z projektem rzutu i przekrojem budynku w formacie pdf. oraz otwarty plik projektowy w formacie dwg. stanowi Załącznik nr 2 niniejszego ogłoszenia.
Ogłoszenie przetargu prowadzonego w trybie określonym w art. 701 kodeksu cywilnego
Ogłoszenie na zakup, dostawę i montaż regałów paletowych i półkowych w budynku magazynowym położonym w Wierzeniem gmina Swarzędz oraz zakup i dostawę wyposażenia magazynu w postaci wózka jezdniowego unoszącego z napędem elektrycznym, wózka paletowego z wagą, wózka podnośnikowego elektrycznego oraz przedłużki wideł.
Zapraszamy do złożenia oferty na realizację zamówienia, którego przedmiotem jest zakup, dostawę i montaż regałów paletowych i półkowych w budynku magazynowym położonym w Wierzeniem gmina Swarzędz oraz zakup i dostawę wyposażenia magazynu w postaci wózka jezdniowego unoszącego z napędem elektrycznym, wózka paletowego z wagą, wózka podnośnikowego elektrycznego oraz przedłużki wideł w ramach przedsięwzięcia w ramach części inwestycji ,,Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu" w zakresie wsparcia orRanizacii zajmujących się redystrybucją żywności na cele społeczne w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.

Składanie ofert:
4. Ofertę (przez którą należy rozumieć formularz ofertowy wraz z załącznikami) należy złożyć w terminie do 17.04.2024 r.
- osobiście w siedzibie zamawiającego przy Ul. Rynek Wildecki 4a w Poznaniu
- w formie skanu oferty sporządzonej w formie pisemnej - pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@fundacjamilosierdzie.pl

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30 listopada 2024 r.

Wymagania:
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (opcjonalnie ich niespełnienie oznacza odrzucenie oferty, należy unikać warunków ograniczających konkurencję)
1. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji usług/dostaw porównywalnych, tj. wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na zakupie, dostawie i montażu regałów paletowych i półkowych w budynku magazynowym oraz zakupie i dostawie wózka jezdniowego unoszącego z napędem elektrycznym, wózka paletowego z wagą, wózka podnośnikowego elektrycznego oraz przedłużki wideł o wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł każde.
2. Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności (jeśli przepisy nakładają taki obowiązek).
3. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym do montażu regałów paletowych i półkowych w budynku magazynowym z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych badań, zezwoleń oraz przepisów bhp i ppoż.
4. Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznej reakcji serwisowej, przy czym minimalny czas reakcji serwisowej od chwili zgłoszenia usterki/awarii przez ustalony kanał komunikacji do chwili jej eliminacji nie może być dłuższy niż 72 godziny.
5. Wykonawca obowiązany jest do udzjelenia gwarancji na każdy z elementów przedmiotu zamówienia, przy czym minimalny okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy (dotyczy wszelkich urządzeń i materiałów), nieużywany, sprawny technicznie, bez wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być gotowe do pracy, pochodzić z bieżącej produkcji, z
legalnego źródła dystrybucji oraz posiadać gwarancję producenta umożliwiającą realizację uprawnień z tytułu gwarancji na terytorium Polski.
7. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł.
8. Wykonawca zobligowany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu położonego w Wierzenicy, ul. Wierzenicka 11, gmina Swarzędz.
9. Wykonawca jest obowiązany do dopełnienia obowiązku zarejestrowania w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych informacji o swoich beneficjentach rzeczywistych1. Zamawiający jest uprawniony do weryfikacji wykonania tego obowiązku.
10. Wobec Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie upadłościowe ani upadłości nie ogłoszono;
11. Wykonawca wypełni obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO;
12. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
13. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej.
14. Z udziału w postępowaniu wykluczeniu są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L III z 8.4.2022, str. 1), dalej rozporządzenie 2022/576, tj. Zamawiający wyklucza udział w postępowaniu:
a. obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji,
b. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu;
c. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym podwykonawców lub dostawców, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
15. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. póz. 853) z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. Zamawiający wyklucza:
1 Dotyczy podmiotów wymienionych w przepisie art. 58 ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmowi.
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Dodatkowe warunki udziału w postępowaniu
1. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga wizji lokalnej miejsca realizacji inwestycji -potwierdzonej Protokołem jej przeprowadzenia. Wizja lokalna miejsca realizacji inwestycji odbędzie się w dniu 11.04.2024 o godz.10.00.
Sposobem wykazania powyższych warunków jest przedstawienie zestawienia wykonanych zamówień oraz podpisanie oświadczeń wskazanych w załączniku nr 1 do ogłoszenia oraz protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca realizacji inwestycji (Załącznik nr 4 - Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej).
VI. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego (zał. nr 1);
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim;
3. Oferta musi być czytelna;
5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
6. Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania ofert.
7. Zmiany, poprawki i uzupełnienia dotyczące informacji wypełnianych przez Wykonawców w formularzu oferty winny zawierać:
i. wskazanie miejsca dokonania zmian, poprawek i uzupełnień,
ii. treść pierwotną w przypadku zmian lub poprawek,
iii. treść poprawioną (w przypadku zmian lub poprawek) lub treść uzupełnienia.
8. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian powinno być złożone według takich samych wymagań, jak składana oferta z dopiskiem ,,ZMIANA".
9. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia. Powiadomienie to powinno być złożone według takich samych wymagań, jak składana oferta z dopiskiem ,,WYCOFANIE"
10. Zmiany, poprawki i uzupełnienia muszą być podpisane przez osoby uprawnione (wskazane we właściwym rejestrze jako uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) lub osoby posiadające właściwe pełnomocnictwa szczególne lub rodzajowe.
11. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być podpisane przez osoby uprawnione (wskazane we właściwym rejestrze jako uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) lub osoby posiadające właściwe pełnomocnictwa szczególne lub rodzajowe.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU OFERTY/OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY
1. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie kryteriów wskazanych w punkcie V.
2. Cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w ogłoszeniu wraz z załącznikami należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
3. Zamawiający odrzuci ofertę:
a. złożoną po terminie;
b. złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
c. niezgodną z treścią ogłoszenia;
d. zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi;
e. jeżeli cena oferty przekracza kwotę, którą zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia;
f. oferta zawiera rażąco niska cenę.
4. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. W takiej sytuacji Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający odrzuca ofertę
wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Wykonawcę z najkorzystniejszą ofertą przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
7. Zamawiający wymaga, aby ofertę wraz z załącznikami podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. Do formy pełnomocnictwa stosuje się odpowiednio zapisy o formie złożenia oferty.
IX. Dodatkowe Informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo, zgodnie z art.70 § 3 KC do zmiany ogłoszenia oraz prawo
do zmiany innych postanowień, jak również prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
3. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli
pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy, omyłki pisarskie bądź rachunkowe lub niepotwierdzające spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Termin związania ofertą: 30 dni od zakończenia terminu składania ofert.
7. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w zdaniu poprzednim, wykonawca ma obowiązek:
i. poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
ii. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
iii. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
iv. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać spełnione po wyborze oferty w celu zawarcia
UMOWY
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje o tym Wykonawców wskazując nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
2. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy - wyznaczając mu w tym celu odpowiedni termin, nie dłuższy niż 30 dni. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
3. W przypadku wskazania pełnomocnika do podpisania umowy wymaga się przedłożenia pełnomocnictwa, nie później niż 2 dni robocze przed terminem podpisania umowy.
4. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego, a także najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
a. przedłożenia Zamawiającemu obowiązku informacyjnego dotyczącego ochrony danych osobowych;
b. przedstawienia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważny dokument przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia dokumentu kontynuującego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w sytuacji posiadania przez Wykonawcę dokumentu zawartego na okres krótszy niż okres realizacji zamówienia na wymaganą kwotę. W wypadku niezakończenia wykonania przedmiotu zamówienia w przewidzianym terminie, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia czasu obowiązywania dokumentu na dalszy okres uzgodniony z Zamawiającym -dokument potwierdzający ciągłość ubezpieczenia należy niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu;
c. przedstawienia Zamawiającemu dokumentu/dokumentów potwierdzających zadeklarowane przez Wykonawcę w formularzy ofertowym okresy gwarancji;
d. przedstawienie Zamawiającemu wyjaśnień w zakresie posiadania przez Wykonawcę statusu podmiotu obowiązanego do zgłaszania informacji o beneficjencie rzeczywistym do CRBR oraz dokonywania ich aktualizacji oraz do przedstawienia listy beneficjentów wraz z informacjami o ich wpisie.
XII Istotne Warunki Umowy
1. Istotne Warunki Umowy zostały określone w Załączniku nr 3.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku
przeprowadzenia przetargu w trybie określonym w art. 701 Kodeksu cywilnego prowadzonego
w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
d) zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna zmiana jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
3. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących
przypadkach i zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług a także braku możliwości zastosowania 0% stawki VAT jeżeli taka została wskazana w ofercie;
c) zmiany zakresu oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
e) zmiany zakresu oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia w umówionym terminie;
g) nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnieniu świadczenia. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia;
h) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy zachowaniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
i) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, kwestiami organizacyjnymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
j) nie będą stanowiły podstawy przedłużenia terminu realizacji umowy opóźnienia w dostawach materiałów przez podwykonawców bądź dostawców na rzecz Wykonawcy; problemy z transportem po stronie Wykonawcy, problemy finansowe wykonawcy skutkujące wstrzymaniem dostaw przez podwykonawców lub dostawców Wykonawcy.
Wszystkie ww. postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

Uwagi:
V. KRYTERIA OCENY OFERTY
Przewidziano następujące kryteria oceny ofert:
A. Systemy regałowe
Kryterium cena (C) - 100 % przez cenę rozumie się cenę netto zakupu, transportu i montażu regałów paletowych rzędowych, regałów półkowych do chłodni i regałów do mroźni łącznie.
Kryterium to będzie wyliczone zgodnie z zależnością:
C = (C min / C of) * 100, gdzie:
C - ilość punktów za łączną cenę netto badanej oferty;
C min - cena z oferty z najniższą ceną;
C of - cena z oferty ocenianej.
Zamawiający dla niniejszego kryterium przyjmuje łączną cenę za regały paletowe rzędowe, półkowe do chłodni, regały do mroźni oraz cenę za transport i montaż, przy czym w formularzu ofertowym wymaga wyszczególnienia cen jednostkowych z podziałem na ww. pozycje.
B. Wózki
Kryterium cena (C) - 100 % przez cenę rozumie się cenę netto zakupu i transportu wózka jezdniowego, paletowego, podnośnikowego widłowego z akcesoriami
Kryterium to będzie wyliczone zgodnie z zależnością:
C = (C min / C of) * 100, gdzie:
C - ilość punktów za łączną cenę netto badanej oferty;
C min - cena z oferty z najniższą ceną;
C of - cena z oferty ocenianej.
Zamawiający dla niniejszego kryterium przyjmuje łączną cenę za zakup i transport wózka jezdniowego, paletowego, podnośnikowego widłowego z akcesoriami, przy czym w formularzu ofertowym wymaga wyszczególnienia cen jednostkowych z podziałem na ww. pozycje.
Ostateczna ilość punktów będzie liczona wg następującego wzoru: P= A+B. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów oraz spełni wszystkie warunki i wymagania określone w ogłoszeniu.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Wykonawcę z najkorzystniejszą ofertą przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.

Kontakt:
VIII. DODATKOWE INFORMACJE/OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU
Dodatkowych informacji udziela: Monika Ławrynowicz
numer telefonu: 514 948 126
e-mail: sekretariat@fundacjamilosierdzie.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.