Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Podziały nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Podziały nieruchomości

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
Plac Jana Pawła II 6
41-709 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
322449094
zamowienia@ruda-sl.pl
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,160841,6acc32427547ed2bdab63c34f20f0228.html
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 322449094
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Podziały nieruchomości w celu wydzielenia działek pasa drogowego dróg publicznych - 10 części
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
1. Zakres prac do wykonania.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (nadanie numeru identyfikatora zgłoszenia prac) lub przesłania kopii zgłoszenia prac geodezyjnych.
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Zamawiający nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą.
1.4. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
1.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
1.6. Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba wznowienia stabilizacji punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
1.7. Zamawiający informuje, że wydzielane działki pasa drogowego drogi publicznej muszą mieć użytek ,,dr". Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji użytków oraz innych danych wymaganych przepisami prawa, jeśli to konieczne.
1.8. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy materiały, które stanowiły podstawę wniosków do wydania postanowień o zaopiniowaniu projektów podziału, a które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę ze względu na fakt, że części drogi muszą znajdować się w pasie drogowym drogi publicznej.
1.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek pomiaru aktualizacyjnego treści mapy zasadniczej, w szczególności ogrodzeń.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie: 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji podziałowej.
1.11. Podział nieruchomości należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1.12. Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
1.13. Termin wykonania podziału wydłuża się:
1) W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek o 84 dni od daty przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu.
2) Wydłużenie się terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
3) Wskazany czas wykonania roboty obejmuje również procedury administracyjne, które muszą być wykonane w celu opracowania podziału.
4) Wykonawca winien założyć, iż procedury związane z wydaniem Wykonawcy przez służbę geodezyjną materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania zleconych prac przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów winno trwać do 5 dni roboczych od dnia otrzymania opłaty *, natomiast każda kontrola operatu - do 7/10/20 dni roboczych*. Wykonawca winien uwzględnić również konieczność sporządzenia ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Biuro Geodety Miasta w protokole weryfikacji operatu geodezyjnego. Wówczas konieczne będą kolejne kontrole operatu a Wykonawca winien założyć, iż każda kolejna kontrola operatu może trwać do 7/10/20 dni roboczych*.
5) W przypadku konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek nastąpi wydłużenie terminu wykonania podziału. Wydłużenie terminu w takim przypadku nie wymaga zwarcia aneksu do umowy.
6) Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia wraz ze zmianą powierzchni działek. Informacja ta powinna być potwierdzona przez Biuro Geodety Miasta.
7) Od momentu powiadomienia Wykonawcy o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/rozgraniczenia ze zmianą powierzchni działek do czasu przekazania Wykonawcy postanowienia o rozgraniczeniu zawiesza się czas realizacji umowy.
8) Wykonanie podziału kończy się wraz z przyjęciem operatu geodezyjnego do Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisaniu protokołu przyjęcia operatu.
9) Data podpisania protokołu przyjęcia operatu jest datą wykonania podziału.
10) Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej (PDF) zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości oraz wykazem synchronizacyjnym, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) jeśli są różnice pomiędzy danymi zawartymi w katastrze nieruchomości, a księgą wieczystą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

CPV: 71353200-9

Dokument nr: 2024/BZP 00264214, AP.271.16.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,160841,6acc32427547ed2bdab63c34f20f0228.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,160841,6acc32427547ed2bdab63c34f20f0228.html
adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
- w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem
https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej
dostępny pod adresem: https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 2.
4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,
zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Ruda Śląska z siedzibą władz w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
o pod adresem poczty elektronicznej: iod@ruda-sl.pl;
o pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) dalej ,,ustawa
Pzp" w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia , jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
? osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
? Firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade SA z siedziba we Wrocławiu przy Ul. Legnickiej 57D, lok. B/J, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.) podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie
usług serwisowych dla użytkowanych w urzędzie Miasta systemów informatycznych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, a następnie w celach archiwalnych przechowywane będą przez 5 lat, chyba że przepisy szczególne będą stanowić inaczej.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, iż skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,160841,6acc32427547ed2bdab63c34f20f0228.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 10:30
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,160841,6acc32427547ed2bdab63c34f20f0228.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.