Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie audytów efektywności energetycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie audytów efektywności energetycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego Wydział Inwestycji
ul. Jana Głogowskiego 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
powiat: ostrowiecki
telefon 41 267 21 85
witkowski.michal@um.ostrowiec.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec Świętokrzyski
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 41 267 21 85
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie audytów efektywności energetycznej dla trzech budynków użyteczności publicznej Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w ramach projektu ,,Poprawa efektywności
energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynkach użyteczności publicznej Gminy Ostrowiec Świętokrzyski"
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych dla trzech obiektów,
w których przeprowadzone zostały prace termomodernizacyjne:
1) Kino Etiuda, Al. 3-go Maja, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
2) Środowiskowy Dom Samopomocy ,,Przystań", Ul. Iłżecka 33,
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
3) Budynek Urzędu Miasta Ostrowca Św., Ul. Jana Głogowskiego 3/5,
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
2. Zakres prac obejmuje:
Wykonanie audytów efektywności energetycznej w celu sprawdzenia osiągniętych
wskaźników rezultatu wskazanych w pierwotnych audytach oceny istniejącego poziomu
efektywności energetycznej.

Otwarcie ofert: 5) Otwarcie ofert i rokowania z oferentami zostaną przeprowadzone w dniu 04.04.2024r.
o godz. 10.30 w Urzędzie Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w pokoju nr 223.

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin składania ofert
1) Termin składanie ofert upływa 04.04.2024r. o godz. 10.00.
3) Oferty należy składać pocztą na adres Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego,
27 - 400 Ostrowiec Świętokrzyski, Ul. Jana Głogowskiego 3/5 lub osobiście w sali zielonej
Biura Obsługi Interesanta stanowisko nr 1 w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią
firmową oferenta wraz z opisem ,, Audyty efektywności energetycznej dla trzech budynków
użyteczności publicznej gminy Ostrowiec Świętokrzyski" i dopiskiem "Nie otwierać przed
dniem 04.04.2024r., do godz. 10.30".

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia
Wykonanie przedmiotu zamówienia do dnia 26.06.2024r., w zakresie podanym w zapytaniu
ofertowym.

Wymagania:
4. Oferent spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli:
1) Posiada wiedzę i doświadczenie.
Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 3 audyty energetyczne
budynków użyteczności publicznej.
2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje minimum jedną osobą posiadającą
uprawnienia audytora energetycznego.
Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone
w niniejszym zapytaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu
należytego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.5. Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Oferenci
1) Podpisany formularz ofertowy zawierający także potwierdzenie spełnienia warunków
udziału w postępowaniu (Załącznik nr 1).
2) Wykaz osób zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2).
3) Wykaz wykonanych usług spełniających warunek udziału w postępowaniu
(Załącznik nr 3).
4) Parafowany przez Oferenta egzemplarz Projektowanych postanowień umowy
(Załącznik nr 4).
5) Kserokopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzoną za
zgodność z oryginałem,
6) Wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
z Krajowego Rejestru Sądowego.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi
w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami i przygotować ofertę zgodnie
z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
2) Ofertę należy złożyć na formularzu zgodnie z załącznikami do niniejszego zapytania.
3) Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje
w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej na terytorium RP lub innym dokumencie zaświadczającym
o jej umocowaniu prawnym
4) W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w ww. rejestrach
konieczne jest dołączenie dokumentu zaświadczającego o jej umocowaniu prawnym.
5) Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
6) Dokumenty składane przez Oferenta muszą być przedstawione w formie oryginału lub
kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
7) Podane w formularzu ofertowym ceny muszą uwzględniać wszystkie koszty związane
z realizacją zamówienia i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, chyba
że umowa lub zapytanie ofertowe wskazują przesłanki zmiany umowy. Wykonawca
przedstawi w ofercie cenę całkowitą netto i brutto obejmującą całość przedmiotu
zamówienia. Cena oferowana musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją
zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne
do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN.
8) Oferta powyżej 130 000,00 zł lub złożona do Zamawiającego po terminie nie będzie
rozpatrywana.
9) Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę.
10) W ofercie należy określić koszt wykonania audytów w rozbiciu na cenę netto, podatek
VAT i cenę brutto oddzielnie dla każdego budynku.
Oferty złożone po tym
terminie zostaną odrzucone. Liczy się termin wpływu do zamawiającego.
2) Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 26.06.2024r.
4) O ważności oferty decydować będzie data i godzina wpływu do Urzędu Miasta Ostrowca
Świętokrzyskiego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty będą
podlegały negocjacjom w zakresie ceny (w dół) po otwarciu ofert.
Dopuszcza się negocjacje telefoniczne. W takim przypadku należy podać numer telefonu i dane
osoby, która będzie w imieniu Oferenta prowadziła negocjacje. Zmawiający ustala minimalną
wartość kwoty postępowania w ramach ewentualnych negocjacji na 100,00 zł brutto.
8. Warunki i kryteria udziału w postepowaniu
1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności (działalność wpisana jest
do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do Krajowego
Rejestru Sądowego),
b) posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania usługi,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1
i art. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
3) W celu uniknięcia konfliktu interesów Zamawiający nie może udzielać zamówienia
podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub
osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą polegających
w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić
uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności
pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwaw linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający posiada dokumentację techniczną obiektów, która jest dostępna
w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego. Wykonawca w celu
pozyskania informacji i dokumentacji niezbędnych do opracowania audytów zobowiązany jest
do bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Wydziału Inwestycji.
Audyty energetyczne należy wykonać w wersji papierowej, w 3 egzemplarzach oddzielnie dla
każdego obiektu oraz elektronicznej w jednym egzemplarzu dla każdego obiektu
(format: doc i xls dla tabel z wyliczeniami).
9. Sposób oceny oferty:
1) Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami:
KryteriaZnaczenie
Cena (C)100%
Maksymalna ?100%
(C min / C oferty) x 100
Cena:
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w tym kryterium wynosi 100.
Wagę kryterium obliczać należy ze wzoru:
C = (C min / C oferty) x 100 , gdzie :
C - wartość punktowa badanej oferty w kryterium cena,
C min - najmniejsza cena ze złożonych ofert,
C oferty - cena badanej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo na każdym etapie zamówienia lecz nie później niż po
wyborze najkorzystniejszej oferty na unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
Wykonawca składający ofertę nie będzie żądał w takim przypadku zwrotu kosztów za
przygotowanie i złożenie oferty.
2) Zamawiający uzna i wybierze według kryterium oceny, jako najkorzystniejszą, ofertę
z najwyższą liczbą punktów.
3) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub
poprawienia dokumentów zawierających błędy.
4) Zamawiający odrzuci ofertę w następujących przypadkach:
a) oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny,
b) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
c) oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym,
d) oferta nie została uzupełniona/poprawiona przez Oferenta we wskazanym przez
Zamawiającego terminie,
e) oferta została złożona po wyznaczonym terminie, tj. 04.04.2024 r. po godz. 10.00,
f) oferta została złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem
powiązań osobowych i/lub kapitałowych,
g) oferta cenowa przekroczy kwotę 130.000,00 zł netto,h) oferent nie złożył oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 i art. 9 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Z tego tytułu Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą, który zaoferuje
cenę najniższą, a która przewyższać będzie możliwości finansowe Zamawiającego.
12. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub
dokonana została negocjacja ceny,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności na skutek której prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
13. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do składania ofert i została oceniona jako
najkorzystniejsza cenowo.
14. Inne informacje, w tym najważniejsze postanowienia umowy:
a) Termin realizacji zamówienia: do dnia 26.06.2024r.
b) Rozliczenie zamówienia nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej po podpisaniu
protokołu odbioru zadania.
c) Zapłata wynagrodzenia nastąpi na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury.
d) Wynagrodzenie zawierać będzie wszystkie koszty wykonania przedmiotu Umowy.

Kontakt:
15. Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Inwestycji - osoba do kontaktu Pan
Michał Witkowski telefon 41 267 21 85 lub drogą elektroniczną witkowski.michal@um.ostrowiec.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.