Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu
ul. Rynek 3
12-250 Orzysz
powiat: piski
tel.: 87 30 70 930 tel.: 87 30 70 940 fax.: 87 30 70 950
patrycja.ostrowska@um.orzysz.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Orzysz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 87 30 70 930 t
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: ,, Przebudowa drogi gminnej popegeerowskiej
w miejscowości Szwejkówko "

I. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji
,, Przebudowa
drogi gminnej
popegeerowskiej w miejscowości
Szwejkówko "
w następujących branżach robót:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
o specjalności drogowej,
1.2.
Ogłoszenie o postępowaniu na prace projektowe oraz roboty budowlane
zostało zamieszczone na platformie zakupowej gminy Orzysz pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/879736
nr ogłoszenia: 2024/BZP 00068088 z dnia 25 stycznia 2024 r.
Przedmiot inwestycji:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz przebudowa drogi gminnej popegeerowskiej
w miejscowości Szwejkówko w formule zaprojektuj i wybuduj na działkach o nr geod. 23/1,23/2,11/6.
W skład przebudowy wchodzi Odcinek I od km 0+000,00 do 0+630,00, Odcinek II od km 0+000,00 do
km 0+295,10, Odcinek III od km 0+000,00 do km 0+076,80 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie warmińsko-mazurskim, w powiecie piskim,
w południowo zachodniej części gminy Orzysz. W zakresie opracowania znajduje się droga gminnaskładająca się z 3 odcinków zlokalizowana w miejscowości Szwejkówko jako droga główna kompleksu
dróg niniejszej miejscowości.
Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
- uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizacje
przedsięwzięcia
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji o
pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
- wykonanie robót przygotowawczych
- wycinka drzew i zakrzaczeń
- wykonanie robót ziemnych
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni
- wykonanie chodników w ciągu przebudowywanych odcinków dróg
- oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego
- wzmocnienie pobocza gruntowego
- wykonanie odwodnienia
- uzupełnienie skarp korpusu drogowego humusem i obsianie trawą
- roboty wykończeniowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowo- załącznik nr 8
a do SWZ.
UWAGA: Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych . Promesa Wstępna Nr Edycja6PGR/2023/3916/PolskiLad
1.1.
Zakres dozorowanych robót obejmuje wszystkie prace wymienione w
niniejszym zapytaniu ofertowym oraz w PFU dołączonym do postępowania
zamieszczonego na platformie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/879736
nr ogłoszenia: 2024/BZP 00068088 z dnia 25 stycznia 2024 r.

CPV: 74.26.20.00-4

Dokument nr: WPF.271.16.2024.POS, 2024/BZP 00068088

Składanie ofert:
X. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać do dnia: 05.04.2024 r. do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu, Rynek 3, 12-250 Orzysz,
Punkt Obsługi Interesanta, pok. 004.

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin wykonania zamówienia
Planowany termin zakończenia robót budowlanych - czerwiec 2025 r.

Wymagania:
1.1. W zakresie dozoru znajdą się również wszystkie ewentualne prace wynikłe z robót
dodatkowych.
Zakres usługi obejmuje zgodnie z art 25 ustawy Prawo budowlane w szczególności:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej
realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy
technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu
tych robót wyrobów zgodnie z art.10;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych
i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru
gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie
inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
III.
Powierzenie przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia
podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia
podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu
ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
o Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
o Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
o
Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych
ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
o
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę
podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
IV. Wymagania organizacyjne
Inspektor nadzoru przed wizytacją budowy (co najmniej 2 razy w tygodniu) w pierwszej
kolejności zgłosi się każdorazowo do Wydziału Pozyskiwania, Funduszy i Rozwoju
w Urzędzie Miejskim w Orzyszu. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązanisą przebywać na terenie budowy w trakcie realizacji robót budowlanych w zależności
od potrzeb.
V.
Wymagania dot. gwarancji
Wymagane jest od Wykonawcy robót 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty,
zatem 60 miesięczny okres gwarancji dotyczy również usługi na prowadzenie nadzoru
inwestorskiego.
VII.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
1.1 w zakresie wiedzy i doświadczenia
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej jednej usługi w zakresie
pełnienia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami dot. budowy/przebudowy/rozbudowy
drogi o nawierzchni asfaltowej o długości min 300mb w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie.
2) w zakresie dysponowania osobami:
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -dysponowania osobami posiadającymi
stosowne:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o
specjalności drogowej,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, wymagane jest
posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności.
4) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:1. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym
zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w rozdziale VIII pkt 2 niniejszego zapytania
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać
będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4.
Ocena
spełnienia
warunków
udziału
w
postępowaniu
dokonywana
będzie
w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą
warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do
wykluczenia
A.
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat wraz z załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- referencje
A.3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynność.A.4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictwa osób składających
ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
A.5) klauzula informacyjna RODO
B.
Dokumenty
wymagane
w
przypadku
składania
oferty
wspólnej:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla
ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
o
Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby
uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
o
Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia
podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia
właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
o
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
o
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie
dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za
zgodność z oryginałem przez te podmioty.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Przygotowanie oferty:
1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w języku polskim, pismem czytelnym/drukowanym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają
podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z
aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
4) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia
właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki
i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszego zapytania6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych
dokumentach.
7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób
podpisującej ofertę.
8) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający
możliwości dekompletacji zawartości oferty.
2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej
podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie
z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego
z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie
lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona
w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy
Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych
wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została
zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3. Sposób zaadresowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób
gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.
2) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na
adres wymieniony w pkt X i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz
oznaczone w sposób następujący:,,Oferta - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- ,,Przebudowa drogi gminnej
popegeerowskiej w miejscowości Szwejkówko " nie otwierać przed 05.04.2024 r. godz.
11:00
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego
oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
4). Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty:
Należy ponumerować kolejne strony oferty, informację o ilości stron oferty należy umieścić
w formularzu ofertowym.
2. Zamawiający dopuszcza przesłanie oferty na adres email:
patrycja.ostrowska@um.orzysz.pl, pod warunkiem podpisania wszystkich załączników
podpisem elektronicznym.
3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać
ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie,
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się
wariantowości cen.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym"
stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówieniaXII.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
XIII. Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIV.
Wybór oferty, podpisanie umowy:
1. Zamawiający przedłoży wybranemu Wykonawcy projekt Umowy w terminie 7 dni
od poinformowania go o wyborze oferty. Zawarcie Umowy powinno nastąpić w okresie
związania ofertą.
2. Zamawiający może zrezygnować z zawarcia umowy i zastrzega sobie prawo do nie wybrania
żadnej złożonej oferty, powtórzenia zapytania lub odstąpienia od realizacji zamówienia bez
podania przyczyny z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne odszkodowanie.
3. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.

Uwagi:
XI.
Opis sposobu obliczenia ceny
Zamawiający dokona oceny otrzymanych ofert w oparciu o zaoferowaną przez Wykonawców
cenę - 100%.
1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi
podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych
warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość
punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio -
proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na
podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt)
4. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty
zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

Kontakt:
Pracownicy prowadzący sprawę:
Naczelnik Wydziału Pozyskiwania Funduszy, Strategii i Rozwoju
Urszula Myka, e-mail urszula.myka@um.orzysz.pl
Inspektor
Patrycja Ostrowska, e-mail patrycja.ostrowska@um.orzysz.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.