Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zielona Oaza w Śródmieściu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zielona Oaza w Śródmieściu

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
ul. Michała Grażyńskiego 5
40-126 Katowice
powiat: Katowice
przetargi@kzgm.katowice.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zielona Oaza w Śródmieściu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace polegające na zagospodarowaniu zielenią terenu nieruchomości położonych przy Ul. Gawliny 1-3-5, Ul. Kubiny 7-9, Ul. Kominka 1-3, Ul. Lisieckiego 8-12, 14-18 (działka nr 26/2, karta mapy nr 32, obręb Śródmieście -Załęże) w Katowicach realizowane w następujących zakresach:
1) zakres I:
a) prace rozbiórkowe polegające na rozbiórce istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska oraz likwidacji ścieżek szutrowych wraz z utylizacją,
b) wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi wraz z utylizacją,
c) wykonanie korytowania pod planowane nawierzchnie,
d) wykonanie chodnika i placu,
e) budowa ścieżki z nawierzchni naturalnej mineralnej, przepuszczalnej,
f) zakup i montaż lamp solarnych nawierzchniowych (2 szt.),
g) zakup i montaż koszy na śmieci (2 szt.),
h) zakup i montaż hotelu dla owadów (4 szt.),
i) zakup i montaż budki lęgowej dla ptaków (2 szt.),
j) przeniesienie donic z zielenią - odstawienie w trakcie robót/prac i ponowne ustawienie zgodnie z projektem (4szt.);
2) zakres II:
a) przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10-20 m,
b) dowóz warstwy urodzajnej ziemi,
c) uprawa mechaniczna i ręczna gruntu,
d) rozścielenie ziemi urodzajnej pod projektowane rabaty ,
e) wykonanie obrzeża trawnikowego typu ekobord,
f) wykonanie nasadzeń krzewów, bylin i roślin cebulowych wraz z zaprawą dołów,
g) ściółkowanie roślin korą lub zrębkami drzewnymi,
h) zakładanie trawników z siewu,
i) pielęgnacja zieleni do skutecznego odbioru wykonanych prac.
2. Zamówienie jest zadaniem z Budżetu Obywatelskiego 2022 (zadanie LI/11/IX) pod nazwą ,,Zielona Oaza w Śródmieściu", tj. wykonanie skweru położonego przy Ul. Gawliny 1-3-5, Ul. Kubiny 7-9, Ul. Kominka 1-3, Ul. Lisieckiego 8-12, 14-18 w Katowicach.
3. Wyżej wymienione roboty/prace będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej oraz STWiORB, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5 do SWZ, a także projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
UWAGA!
o Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF, a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
o Plik o nazwie DWG Zielona Oaza w Śródmieściu jest plikiem programu AutoCAD i można go otworzyć np. za pomocą bezpłatnej przeglądarki internetowej Autodesk Viewer.
4. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5. Informacje istotne dla organizacji robót:
UWAGA! Dostęp do terenu będzie możliwy przez sąsiednie działki.
1) Otrzymano zgodę na przejazd przez działkę nr 23, 25, 26/1 karta mapy nr 32, obręb Śródmieście - Załęże na warunkach ujętych w:
o Piśmie przesłanym przez Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. nr 20200/KUBINY-9/PŁ/D-ZN/2023 z dnia 17.08.2023 r.
o Projekcie umowy na czasowe zajęcie terenu zawartą pomiędzy Spółdzielnią Mieszkaniową Górnik w Katowicach a Komunalnym Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
o Pismem przesłanym przez ADM ZN Sp. z o. o. Oddział Katowice, nr l.dz.ADMZN/Odz/MCH/796/2023 z dnia 31.08.2023 r.
2) Z układem terenu można zapoznać się w każdym czasie. Teren jest otwarty.
6. Parametry równoważności:
1) Jeżeli dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie ,,produktów" równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań ,,równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie ,,produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
7. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
8. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, prace zagospodarowania zielenią terenu oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia został określony w § 17 projektowanych postanowień umowy (zał. 3 do SWZ);
9. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 91 ust. 1 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 9 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

CPV: 45000000-7, 45111000-8, 45111200-0,45262300-4,45233222-1,45316100-6,45112710-5

Dokument nr: 2024/BZP 00264718, NZ.231.025.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazywania dokumentów oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści SWZ - opisane są w Rozdziale XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o obowiązkach informacyjnych RODO - opisane są w Rozdziale XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania RODO - opisane są w Rozdziale XXIII SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 09:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.025.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace polegające na zagospodarowaniu zielenią terenu nieruchomości położonych przy ul. Gawliny 1-3-5, ul. Kubiny 7-9, ul. Kominka 1-3, ul. Lisieckiego 8-12, 14-18 (działka nr 26/2, karta mapy nr 32, obręb Śródmieście -Załęże) w Katowicach realizowane w następujących zakresach:
1) zakres I:
a) prace rozbiórkowe polegające na rozbiórce istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska oraz likwidacji ścieżek szutrowych wraz z utylizacją,
b) wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi wraz z utylizacją,
c) wykonanie korytowania pod planowane nawierzchnie,
d) wykonanie chodnika i placu,
e) budowa ścieżki z nawierzchni naturalnej mineralnej, przepuszczalnej,
f) zakup i montaż lamp solarnych nawierzchniowych (2 szt.),
g) zakup i montaż koszy na śmieci (2 szt.),
h) zakup i montaż hotelu dla owadów (4 szt.),
i) zakup i montaż budki lęgowej dla ptaków (2 szt.),
j) przeniesienie donic z zielenią - odstawienie w trakcie robót/prac i ponowne ustawienie zgodnie z projektem (4szt.);
2) zakres II:
a) przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10-20 m,
b) dowóz warstwy urodzajnej ziemi,
c) uprawa mechaniczna i ręczna gruntu,
d) rozścielenie ziemi urodzajnej pod projektowane rabaty ,
e) wykonanie obrzeża trawnikowego typu ekobord,
f) wykonanie nasadzeń krzewów, bylin i roślin cebulowych wraz z zaprawą dołów,
g) ściółkowanie roślin korą lub zrębkami drzewnymi,
h) zakładanie trawników z siewu,
i) pielęgnacja zieleni do skutecznego odbioru wykonanych prac.
2. Zamówienie jest zadaniem z Budżetu Obywatelskiego 2022 (zadanie LI/11/IX) pod nazwą ,,Zielona Oaza w Śródmieściu", tj. wykonanie skweru położonego przy ul. Gawliny 1-3-5, ul. Kubiny 7-9, ul. Kominka 1-3, ul. Lisieckiego 8-12, 14-18 w Katowicach.
3. Wyżej wymienione roboty/prace będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej oraz STWiORB, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5 do SWZ, a także projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
UWAGA!
o Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF, a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
o Plik o nazwie DWG Zielona Oaza w Śródmieściu jest plikiem programu AutoCAD i można go otworzyć np. za pomocą bezpłatnej przeglądarki internetowej Autodesk Viewer.
4. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5. Informacje istotne dla organizacji robót:
UWAGA! Dostęp do terenu będzie możliwy przez sąsiednie działki.
1) Otrzymano zgodę na przejazd przez działkę nr 23, 25, 26/1 karta mapy nr 32, obręb Śródmieście - Załęże na warunkach ujętych w:
o Piśmie przesłanym przez Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. nr 20200/KUBINY-9/PŁ/D-ZN/2023 z dnia 17.08.2023 r.
o Projekcie umowy na czasowe zajęcie terenu zawartą pomiędzy Spółdzielnią Mieszkaniową Górnik w Katowicach a Komunalnym Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
o Pismem przesłanym przez ADM ZN Sp. z o. o. Oddział Katowice, nr l.dz.ADMZN/Odz/MCH/796/2023 z dnia 31.08.2023 r.
2) Z układem terenu można zapoznać się w każdym czasie. Teren jest otwarty.
6. Parametry równoważności:
1) Jeżeli dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie ,,produktów" równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań ,,równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie ,,produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
7. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
8. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, prace zagospodarowania zielenią terenu oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia został określony w § 17 projektowanych postanowień umowy (zał. 3 do SWZ);
9. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 91 ust. 1 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
10. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 9 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany jest w Rozdz. XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania wobec wykonawców występujących wspólnie opisane są w Rozdziale IV SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 18 -21 projektowanych postanowień umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany jest w Rozdz. XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-11

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.