Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja Systemów Wizualizacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja Systemów Wizualizacji

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI
ul. Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa
powiat: Warszawa
DKRZ-WPO2@nbp.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja Systemów Wizualizacji w oddziałach okręgowych NBP
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizowaniu usług konserwacji systemów wizualizacji (dalej: SW), w Obiektach NBP (dalej: Użytkownik), w ramach, których Wykonawca będzie wykonywał w szczególności konserwację sprzętu, serwisu oprogramowania systemowego, sporządzał aktualizację dokumentacji powykonawczej SW, diagnozował awarie SW i świadczył usługę wsparcia.
2. Zamawiający jest uprawniony do wyboru prawa Opcji w całości, lub w części - z ograniczeniem tylko do niektórych Obiektów NBP, tj.: Zamawiający jest uprawniony do przedłużenia realizacji umowy, o jeden rok, tj. od dnia 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

CPV: 72254100-1

Dokument nr: 2024/BZP 00264964, SEZ/DKRZ-WPO2-BS-241-0121/DB/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zamowienia.nbp.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.nbp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej na Platformie Zakupowej
NBP pod adresem https://e-zamowienia.nbp.pl. 2) Wykonawca na Platformie Zakupowej NBP bez
zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać pytanie do Zamawiającego.
3) Warunkiem przystąpienia do postępowania i złożenia oferty jest posiadanie konta na platformie
MarketPlanet. Warunkiem założenia konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy MarketPlanet
poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl. Proces akceptacji wniosku z
poprawniewprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze. 4) Złożenie oferty w postępowaniu
możliwe jest tylko przez wskazaną Platformę Zakupową NBP. 5) Platforma dopuszcza załączanie
plików o wielkości do 100 MB. 6) Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip. W przypadku
niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip
oraz dołączenie ich do systemu. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. 8) W postępowaniu ofertę oraz oświadczenie z art.
125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9) Wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w
załączniku nr 1 i 2 doSWZ. 10) Pozostałe informacje: a) Informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa wykonawca przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako
,,niejawny". b) W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary
plików: pliku podpisanego i pliku zawierającego podpis. c) Pierwsza czynność podpisania oferty
kwalifikowanym podpisem lub podpisem osobistym może wymagać zainstalowania dedykowanego
rozszerzenia do aplikacji Szafir oraz oprogramowania Java, oraz konieczności administracyjnego
odblokowania systemu na komputerze przez administratorów informatycznych wykonawcy. Aby
podpisać ofertę podpisem zaufanym należy posiadać Profil Zaufany, który umożliwi podpisywanie
plików. 11) W przypadku problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta,
zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za
pośrednictwem konta - wszelkie pytania i prośby o wyjaśnienie prosimy kierować do operatora
platformy MarketPlanet za pomocą następujących kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w
godz.ch od 9:00 do 17:00): Telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223 Czat pod adresem:
https://oneplace.marketplanet.pl E-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 12:00
Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.nbp.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO2-BS-241-0121/DB/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizowaniu usług konserwacji systemów wizualizacji (dalej: SW), w Obiektach NBP (dalej: Użytkownik), w ramach, których Wykonawca będzie wykonywał w szczególności konserwację sprzętu, serwisu oprogramowania systemowego, sporządzał aktualizację dokumentacji powykonawczej SW, diagnozował awarie SW i świadczył usługę wsparcia.
2. Zamawiający jest uprawniony do wyboru prawa Opcji w całości, lub w części - z ograniczeniem tylko do niektórych Obiektów NBP, tj.: Zamawiający jest uprawniony do przedłużenia realizacji umowy, o jeden rok, tj. od dnia 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72254100-1 - Usługi w zakresie testowania systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony do wyboru prawa Opcji w całości, lub w części - z ograniczeniem tylko do niektórych Obiektów NBP, tj.: Zamawiający jest uprawniony do przedłużenia realizacji umowy, o jeden rok, tj. od dnia 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Wycena Opcji zostanie określona przez Wykonawcę w Uszczegółowieniu formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, minimum jedną usługę polegającą na świadczeniu usługi konserwacji systemu wizualizacji Komplex 3D,
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, z których:
każda jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz posiada legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego,
co najmniej 1 osoba wykonująca prace elektryczne posiada uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku eksploatacji wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci albo zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,
każda osoba biorąca udział przy realizacji Umowy, posiada dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ,,zastrzeżone" zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, tj. posiada poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,,zastrzeżone" lub pisemne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,zastrzeżone" oraz zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli ,,zastrzeżone",
co najmniej 1 osoba biorąca udział przy realizacji Umowy, posiada Certyfikat Instalatora / Konserwatora oprogramowania Systemu Wizualizacji KOMPLEX 3D, wydany przez producenta (twórcę) tego systemu, tj. KOMPLEX Zakład Usług Komputerowych, ul. Władysława IV, 1-5/3/11, 81-353 Gdynia.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2-3 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje przedmiot zamówienia, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
3. zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności regulowanej (uprawnienie) na wykonywanie działalności
gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w
art. 58 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2-3 ustawy wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje przedmiot zamówienia, do
którego realizacji te uprawnienia są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, które stanowią załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-10

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.