Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa znaków drogowych pionowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa znaków drogowych pionowych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krośnie
ul. Bieszczadzka 1
38-400 Krosno
powiat: Krosno
tel. (13) 43-75-820
przetargi@powiat.krosno.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (13) 43-75-820
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Powiat Krośnieński zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn. ,,Zakup i dostawa znaków drogowych pionowych"
1. Zamówienie obejmuje zakup znaków drogowych pionowych, urządzeń BRD oraz innych elementów drogowych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia wraz z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli, 38 - 450 Dukla, Ul. Trakt Węgierski 2.
2. Oznakowanie pionowe wg ogólnie przyjętych norm, a w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. Nr 2311 ze zm.).

CPV: 34992200-9

Dokument nr: RID.272.39.2024.AP

Składanie ofert:
4. Proszę o przesłanie oferty cenowej {załącznik Nr 2) drogą e-mailową na adres przetargi@powiat.krosno.pl lub na adres Starostwa Powiatowego w Krośnie, Ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno do dnia 4 kwietnia 2024r. do godz. 9.00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin dostawy: do 7 dni od dnia podpisania umowy

Wymagania:
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zadania i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7. Formalności przed udzieleniem zamówienia
Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca oferty najkorzystniejszej zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów:
1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
21 oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków oraz z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (załącznik nr2).
3/ oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3).
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
Cena - 100 %
2) Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
3) Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następującego wzoru: Sposób oceniania ofert:
Ilość punktów = (Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej) x 100.
4) Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
9. Informuję, iż do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r., poz. 1605 ze zm.) z uwagi na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych.

Uwagi:
10: Klauzula informacyjna:
Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:
a) w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
b) administratorem Pana danych osobowych jest Starosta Krośnieński zs. w Krośnie przy ul. Bieszczadzka 1,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iodo@powiat.krosno.pl, tel. 13 43-75-831. Z administratorem można się skontaktować telefonicznie lub pisemnie na adres siedziby administratora.
c) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iodo@powiat.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed
ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Kontakt:
5. Kontakt po stronie Zamawiającego:
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są:
P. Anna Pelczar - Bożek tel. (13) 43-75-820

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.