kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów okresowych obiektów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Zaklików ul. Zachodnia 15 37-470 Zaklików powiat: stalowowolski telefon 453 037 012 zamowienia@zaklikow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Zaklików |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 453 037 012 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zamówienia: Wykonanie przeglądów okresowych na zasadach wynikających z przepisów ustawy prawo budowlane dla obiektów budowlanych stanowiących własność Gminy Zaklików Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych budynków stanowiących własność Gminy Zaklików, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 62 ustawy prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 682), w zakresie określonym w załączniku nr 5 do zapytania, obejmujące obiekty: 2.1 Zadanie nr 1 przeglądy okresowe obiektów stanowiących własność Gminy: 1) Budynek po byłym NZOZ Zaklików Ul. Sandomierska 54 2) Budynek komunalny Zaklików Ul. Sandomierska 54 3) Budynek Urzędu Miejskiego w Zaklikowie Ul. Zachodnia 15 (budynek w trakcie przebudowy) 4) Budynek gospodarczy za Urzędem Miejskim w Zaklikowie Ul. Zachodnia 15 5) Budynek usługowo -- magazynowy za Urzędem Miejskim w Zaklikowie Ul. Zachodnia 15 6) Remiza OSP Lipa Ul. Szkolna 5A 7) Budynek przystanku autobusowego Zaklików Ul. Widok 8) Budynek Dom Ludowy Gielnia 9) Budynek NZOZ Lipa 10) Budynek komunalny Lipa Silikaty 11) Budynek użyteczności publicznej Goliszowiec 12) Garaże przy budynku komunalnym Zdziechowice Drugie 220 13) Budynek NZOZ Zdziechowice 14) Budynek Socjalny Zaklików Ul. Anny Nagórskiej 15) Kontener}' socjalne Zaklików Ul. Anny Nagórskiej 16) Budynek ,,Dom Ludowy" Irena 17) Budynek ,,Dom Ludowy" (OSP) Zdziechowice Drugie 18) Garaż przy budynku ,,Dom Ludowy" (OSP) Zdziechowice Drugie 19) Budynek ,,Sala Zebrań Wiejskich" Kolonia Rysaków 20) Budynek zaplecza klubu sportowego ,,Sanna" Zaklików 21) Stadion sportowy klubu ,,Sanna" Zaklików 22) Kontener sanitarny WC stadion Zaklików 23) Budynek komunalny Łążek Zaklikowski 24) Oczyszczalnia ścieków Zaklików - budynek techniczny 25) Oczyszczalnia ścieków Zaklików - budynek socjalno -- techniczny 26) Oczyszczalnia ścieków Zaklików -- zbiornik i wiata nad reaktorem biologicznym 27) Oczyszczalnia ścieków Lipa - budynek techniczny 28) Oczyszczalnia ścieków Lipa - budynek socjalno -- techniczny 29) Oczyszczalnia ścieków Lipa -- zbiornik i wiata nad reaktorem biologicznym 30) Budynek techniczny ujęcia wody Zdziechowice Pierwsze 31) Budynek techniczny ujęcia wody Radna Góra 32) Budynek techniczny pompowni wody i KS ,,Huragan" Zdziechowice Drugie 33) Stadion sportowy klubu ,,Huragan" Zdziechowice 34) Budynek użyteczności publicznej w Łysakowie 34) Budynek użyteczności publicznej w Łysakowie 35) Budynek zaplecza sanitarno -- socjalnego placu targowego w Lipie 36) Stadion sportowy klubu ,,Czarni" Lipa 37) Budynek zaplecza klubu sportowego ,,Czarni lipa" 38) Obiekt Orlik 2012 Ul. Sandomierska (boiska + budynek zaplecza) 39) Obiekt Zalew w Zaklikowie (elementy małej architektury, wiaty, pomosty) 40) Budynek Sali Zebrań Wiejskich w Karkówce 41) Cmentarz Powstańców z 1863r. w msc. Irena 42) Cmentarz Rodzin Mieszkańców Łążka Zamordowanych w czasie II Wojny światowej w msc. Łążek 2.2 Zadanie nr 2 przeglądy okresowe placów zabaw i siłowni zewnętrznych stanowiących własność Gminy: 1) Plac zabaw w msc. Zaklików Ul. Plac Sienkiewicza 2) Plac zabaw w msc. Goliszowiec 3) Plac zabaw w msc. Irena wraz z urządzeniami siłowni zewnętrznych 4) Płac zabaw w msc. Gielnia przy budynku sołeckim 5) Plac zabaw w msc. Gielnia na działce rekreacyjnej wraz z siłownią zewnętrzną 6) Plac zabaw w msc. Lipa Ul. Leśna 7) Plac zabaw w msc. Lipa Ul. Lipowa 8) Siłownia zewnętrzna w msc. Zaklików przy obiekcie Zalew w Zaklikowie 9) Siłownia zewnętrzna w msc. Zaklików przy Ul. Krzywej (plac Publicznego Przedszkola w Zaklikowie) 10) Siłownia zewnętrzna w msc. Lipa przy Ul. Szkolnej (plac Zespołu Szkół w Lipie) 11) Siłownia zewnętrzna w msc. Zdziechowice Drugie (teren parku przy Zespole Szkół w Zdziechowicach) 2.3 Zadanie nr 3 Przeglądy okresowe linii oświedenia ulicznego wydzielonego oraz stacji transformatorowych stanowiących własność Gminy: 1) Oświetlenie uliczne w msc. Zaklików Ul. Nadbrzeżna (deptak przy obiekcie Zalew w Zaklikowie) 2) Oświetlenie uliczne w msc. Zaklików Ul. Sandomierska (droga powiatowa Zaklików -- Borów) 3) Oświetlenie uliczne w msc. Zaklików Ul. Zielona 4) Oświetlenie uliczne w msc. Zdziechowice Drugie (Zastawie) 5) Oświetlenie uliczne w msc. Zdziechowice Drugie (Skała) 6) Oświetlenie uliczne w msc. Kpa Ul. Cmentarna 7) Oświetlenie uliczne w msc. Lipa Ul. Silikatowa 8) Oświetlenie uliczne w msc. Lipa Ul. Janowska (droga powiatowa Lipa -- Gielnia) 9) Oświetlenie uliczne Lipa Ul. Szkolna 10) Oświetlenie uliczne w msc. Zdziechowice Drugie Szelina - Skała 11) Oświetlenie uliczne w msc. Zdziechowice Drugie droga na ujęcie 12) Oświetlenie uliczne Lipa Ul. Świerkowa (część wydzielona) 13) Oświetlenie uliczne Lipa Ul. Kościelna (część wydzielona) 14) Oświetlenie uliczne Lipa Ul. Lipowa 15) Oświetlenie uliczne w msc. Łysaków (Grzybówka) 16) Oświetlenie uliczne w msc. Zdziechowice Drugie, droga wojewódzka, przystanek górka 17) Oświetlenie uliczne w msc. Zdziechowice Pierwsze, dz. nr 396,397,398,484 18) Oświetlenie uliczne w msc. Zdziechowice Pierwsze, dz. nr 347/2,348,354 19) Oświetlenie uliczne w msc. Lipa Ul. Kościelna II 20) Oświetlenie uliczne w msc. Lipa Ul. Polna 21) Oświetlenie uliczne w msc. Gielnia teren rekreacyjno-wypoczynkowy 22) Oświetlenie uliczne w msc. Dąbrowa i Zdziechowice Drugie (Antoniówka) 23) Oświetlenie uliczne w msc. Zdziechowice Drugie -- Szelina 24) Oświetlenie uliczne przy drodze gminnej w msc. Łysaków 25) Stacja transformatorowa przy oczyszczani ścieków w msc. Zaklików 26) Stacja transformatorowa przy oczyszczani ścieków w msc, Lipa 27) Stacja transformatorowa przy ujęciu wody w msc. Zdziechowice Pierwsze 2. Zamawiający wymaga, aby w ramach usługi przeglądów okresowych Wykonawca realizował dodatkowe obowiązki, obejmujące w szczególności: a) Doradztwo techniczne w zakresie utrzymania i eksploatacji budynków oraz usuwania usterek stwierdzonych podczas kontroli obiektów (określenie zakresu oraz technologii niezbędnych do wykonania robót budowlanych); b) Terminowe opracowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z dokumentacją udostępnioną przez Zamawiającego oraz przepisami ustawy Prawo budowlane; c) Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowych przeglądów nieujętych w niniejszym zapytaniu, a niezbędnych do wykonania, w świetle obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane, po zapoznaniu się z dokumentacją przekazaną przez Zamawiającego. 3. Dane charakteryzujące obiekty zostały określone w załączniku nr 6 do zapytania. 4. Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę oględzin obiektów w celu zapoznania się z warunkami dotyczącymi realizacji zamówienia oraz uzyskania niezbędnych informacji potrzebnych do prawidłowego skalkulowania ceny. Oględzin Wykonawca dokonuje samodzielnie. 5. Protokoły z przeglądów należy opracować zgodnie ze wzorami udostępnionymi na stronie PINB w Stalowej Woli (wzory protokołów obowiązujących Wykonawcę stanowią załącznik nr 8 do zapytania). Dokument nr: 16/2024 Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferta musi być złożona w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miejskim w Zaklikowie, Ul. Zachodnia 15, 37-470 Zaklików, Sekretariat w terminie do 05.04.2024 r. godz. 12:00. Dopuszcza się złożenie oferty w formie: a) osobistej lub za pośrednictwem posłańca, b) pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., póz. 896), adres: Urząd Miejski w Zaklikowie Ul. Zachodnia 15, 37-470 Zaklików, c) elektronicznej na email: zamowienia@zaklikow.pl w formie skanu podpisanej oferty lub oferty elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy (terminy przeglądów okresowych wynikające z dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego), do daty opracowania przeglądu okresowego ostatniego obiektu, nie dłużej niż 30.12.2024 roku. Terminy wykonania przeglądów okresowych powinny być zgodne z terminami wskazanymi w protokołach z poprzednich kontroli okresowych. Wymagania: 6. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu prac objętych niniejszym zapytaniem. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, oferta musi obejmować kompleksową realizację usługi objętej przedmiotem zapytania (wszystkich obiektów i wszystkich branż). 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji ma być wystawione w oryginale oraz podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. 9. jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego Wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania wynikające z zawartej umowy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom (usług przeglądów dla danej branży objętej przedmiotem zapytania). W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferta i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że: 1.1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że dysponują personelem, skierowanym do realizacji zamówienia, który obejmuje osoby posiadające uprawnienia budowlane potwierdzające możliwość realizacji usługi, określonej w niniejszym zapytaniu, wynikające z art. 62 ust. 4, 5 i 6 ustawy Prawo Budowlane. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w celu potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, zrealizował minimum jedno (lub kilka) zadanie polegające na wykonaniu przeglądu okresowego (na podstawie przepisów wynikających z art. 62 ustawy prawo budowlane) budynku użyteczności publicznej w zakresie oceny: - stanu technicznego budynku (przegląd budowlany ,,pięcioletni"), - instalacji elektrycznej i piorunochronnej (przegląd budowlany ,,pięcioletni"), - instalacji gazowych (przegląd budowlany ,,roczny"), - przewodów kominowych (przegląd budowlany ,,roczny"). Stosowną informację należy zawrzeć w załączniku nr 4 wykaz usług oraz dołączyć poświadczenie wystawione przez Zamawiającego potwierdzające prawidłowość wykonania usługi. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i załączników do zapytania. 3. Opis sposobu przygotowania ofert: 3.1 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (w szczególności zawierać wszystkie dane zawarte w przedmiotowym formularzu) i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym (czytelnym) niezmywalnym atramentem (tuszem), być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, być podpisana przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego. 3.2 Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć (dokumenty wymagane na dzień składania ofert): a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -- załącznik nr 3 do zapytania b) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania c) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania d) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz usług zawierający informacje, potwierdzające spełnianie wymagań określonych w rozdziale IV ust. 1 pkt 1.2 według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania, wraz z dołączeniem poświadczeń należytego wykonania usług. e) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. f) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale I ust. 8. 3.3 Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopn poświadczonej przez notariusza 4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty z odpowiednim dopiskiem zmiana, uzupełnienie lub wycofanie. Wartość punktową oferty w kryterium cena ofertowa stanowić będzie iloczyn przyznanych punktów i znaczenia procentowego kryterium. 2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. 3. W przypadku, gdy cena oferty określona w załączniku nr 1 formularz oferta, nie będzie tożsama z ceną oferty określoną w załączniku nr 2 formularz cenowy, za właściwą do przeprowadzenia oceny Zamawiający przyjmie ceną określoną w załączniku nr 2 formularz cenowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z 2 oferentami, których oferty będą ofertami najkorzystniejszymi przy zastosowaniu przyjętego kryterium -- negocjacje będą w takim przypadku polegać na umożliwieniu Wykonawcom złożenia dodatkowej oferty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, o czym Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną. 5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom nie będzie przysługiwało żadne odszkodowanie lub zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i dostarczeniem oferty. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie spełniać wymagań określonych przez Zamawiającego w rozdziale V ust. 3 pkt 3.1 i 3.3 lub Wykonawca nie dołączy do oferty dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, wymienionych w rozdziale V ust. 3 pkt 3.2 Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia złożonej oferty, bez dokonania wezwania do udzjelenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień. 5. Zamawiający' zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów z tytułu przygotowania i dostarczenia oferty. VIII. WYKLUCZENIE WYKONAWCY 1. W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie spełniać wymagań określonych przez Zamawiającego w rozdziale V ust. 3 pkt 3.1 i 3.3 lub Wykonawca nie dołączy do oferty dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, wymienionych w rozdziale V ust. 3 pkt 3.2 Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia złożonej oferty, bez dokonania wezwania do udzjelenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień. 2. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia oferty, która będzie zawierać cenę różniącą się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, jako oferty z rażąco niską ceną, bez konieczności wezwania Wykonawcy do złożenia dodatkowych wyjaśnień. 3. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę: 3.1. Który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, 3.2. Który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowy w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Niezwłocznie po wyborze wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie internetowej Zamawiającego www.zaklikow.biułetyn.net w zakładce zamówienia poniżej 130 000 zł Kontakt: Dodatkowych informacji udziela Karolina Chajnowska pod numerem telefonu 453 037 012 oraz adresem email: karolina.chajnowska@zaklikow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024