Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych: ,,Remont elewacji budynku "

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych: ,,Remont elewacji budynku "

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Gliwicki
Zygmunta Starego 17
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
przetargi@starostwo.gliwice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych: ,,Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach" ,,Izolacja przeciwwilgociowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - ,,Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach"
W ramach realizacji inwestycji zakłada się wykonanie czyszczenia i uzupełnienia ubytków kamienia w części cokołowej budynku, mycia elewacji pod lekkim ciśnieniem - laserowe czyszczenie elewacji z cegły, uzupełnienia ubytków cegły oraz spoin między cegłami po oczyszczeniu i zagruntowaniu, systemowej naprawy pęknięć ścian, uzupełnienia ubytków tynku w rejonie ryzalitu części frontowej budynku, wzmocnienia struktury cegły poprzez zastosowanie preparatów silikonowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę projektową ,,KONTUR" Bogda Matoga dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach". Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dołączonym elementem pomocniczym - przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SWZ.
Zakres robót obejmuje:
1. Demontaż na czas robót rur spustowych, okablowania prowadzonego po elewacji, kamer, lamp, tablic informacyjnych, daszka wejściowego itp., zabezpieczenie wejść do budynku. Na czas robót należy starannie zabezpieczyć maszty flagowe (bez ich demontażu).
2. Zabezpieczenie spękań ścian polegające na naprawie spękań warstwy licowej ścian oraz nadproży łukowych.
3. Prace remontowe elewacji obejmujące:
a) cokół kamienny i wątek ceglany: zmycie elewacji myjką ciśnieniową, czyszczenie elewacji z wykorzystaniem techniki ablacji laserowej, uzupełnienie brakujących cegieł dopasowanych kolorystycznie do istniejących, renowacja oczyszczonego wątku ceglanego, spoinowanie i impregnacja hydrofobizująca wątku ceglanego,
b) renowacja tynkowania płycin: skucie całości tynków, wykonanie obrzutki cementowej 50%, wykonanie tynku cementowo-wapiennego, gruntowanie podłoża i położenie cienkowarstwowego tynku krzemianowego gr. ziarna 3mm,
c) orynnowanie: wymiana rynien i rury spustowych na nowe wykonane z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0,7mm, zabezpieczenie rynien siatką ochronną z tworzywa sztucznego, wykonanie indywidualne koszy zlewowych odwzorowując wymiary koszy istniejących, ponowne podłączenie rur spustowych do istniejących osadników.
4. Pozostałe prace remontowe obejmujące m. in.: oczyszczenie, usunięcie powłok malarskich i pomalowanie farbą antykorozyjną i nawierzchniową okienek piwnicznych; usunięcie starych powłok malarskich, wykonanie szpachlowania ubytków i dwukrotne malowanie drzwi zewnętrznych i ościeżnicy farbą na bazie żywicy alkilowej; skucie tynkowanego panelu na elewacji frontowej, w zależności od stanu muru pod panelem, uzupełnienie cegłami lub płytkami ceglanymi dopasowanymi kolorystycznie do istniejących cegieł lub wykonanie nowego tynku; ponowny montaż elementów zdemontowanych na czas prowadzonych prac remontowych; zamontowanie systemowych osłon pionowych przewodów instalacji odgromowej wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej.
CZĘŚĆ II - ,,Izolacja przeciwwilgociowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach"
W ramach realizacji inwestycji zakłada się wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, która zapewni ochronę przed zawilgoceniem piwnic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę projektową ,,KONTUR" Bogda Matoga dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Izolacja przeciwwilgociowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach". Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dołączonym elementem pomocniczym - przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SWZ.
Zakres robót obejmuje:
1. Wykonanie wykopów: m. in. usunięcie opaski żwirowej i kostki betonowej z chodnika, ogrodzenia bezpośrednio przylegającego do elewacji oraz wolnostojącej tablicy informacyjnej; wykonanie ręczne wykopów, ściany odkopywane fragmentami; po wykonaniu robót izolacyjnych zasypanie całego wykopu; zapewnienie dojścia i wejścia do budynku; zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób postronnych.
2. Izolacja przeciwwilgociowa ścian - pozioma: wykonanie otworów iniekcyjnych; oczyszczenie otworów z pyłu po wierceniu; wykonanie iniekcji; zamknięcie otworów za pomocą szpachlówki; uzupełnienie i scalenie kitami dopasowanymi kolorystycznie powierzchni lica cegły/piaskowca (na elewacji wejściowej i tylnej ponad poziomem gruntu).
3. Zewnętrzna izolacja przeciwwilgociowa ścian - pionowa: oczyszczenie powierzchni myjką wysokociśnieniową, usunięcie odspojonych fragmentów z bloczków piaskowca/cegły oraz zwietrzałą i niezwiązaną zaprawę ze spoin; przygotowanie podłoża, wyrównanie podłoża; wykonanie hydroizolacji na wyschniętej warstwie wyrównującej; zabezpieczenie izolacji z wykorzystaniem maty drenarskiej zakończonej na poziomie terenu systemową listwą zamykającą.
4. Wewnętrzna izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnic - pionowa: skucie tynków oraz usunięcie powłok malarskich we fragmentach ścian bez tynków; zdemontowanie boazerii, pochwytów, obudowa pionowa i pozioma siedzisk, pionów instalacyjnych, tabliczek informacyjnych oraz drzwi wymiennikowni i magazynu; w przypadku stwierdzenia znacznego stopnia zawilgocenia ścian osuszenie powierzchni do stanu matowo-wilgotnego; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian.
5. Drzwi: do wymiennikowi i pomieszczenia magazynu zaprojektowano drzwi drewniane, wypełnione płytą otworową z kratką wentylacyjną w dolnej części skrzydła, wyposażone w zamek patentowy, ościeżnica stalowa kątowa.
6. Pozostałe prace remontowe m. in.: odtworzenie zdemontowanych elementów ogrodzenia i uszkodzonych fragmentów trawnika; ponowne zamontowanie wolnostojącej tablicy informacyjnej, opaski żwirowej i nawierzchni z kostki betonowej; zamontowanie systemowego doświetlacza okiennego; zamontowanie przy schodach obustronnie systemowych odbojoporęczy; oczyszczenie z odspojonych powłok lakierniczych i malowanie listew brzegowych schodów, krat siatkowych boksów szatniowych oraz grzejników żeliwnych; zamontowanie gresowych cokolików przypodłogowych, wieszaków w każdym boksie szatniowym; wykonanie obudowy pionów wentylacyjnych (2 szt.) oraz poziomych przewodów c.o. z płyt fermacell na konstrukcji systemowej i malowanie farbą ceramiczną w kolorze ścian.

CPV: 45000000-7, 45210000-2,45453000-7,45410000-4,45442100-8,45261320-3,45262100-2, 45210000-2,45320000-6,45453000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00265015, WIF-RZPO.272.00011.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ab186fa-ed06-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, pisemnie. Składanie ofert i
komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej
jako Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne umożliwiające pracę za pośrednictwem Platformy:
a) specyfikacja połączenia - formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) oznaczenie czasu odbioru danych wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
Dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ Regulamin Platformy e-Zamówienia określa pozostałe szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy oraz zawiera informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych.
5. Sposób sporządzania dokumentów, oświadczeń, wniosków, ofert, pełnomocnictw czy innych informacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
6. Informacje o sposobie składania ofert w postępowaniu zostały opisane w dokumencie ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe" - instrukcja interaktywna, dostępnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
7. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
8. Informacja o sposobie komunikacji w postępowaniu opisana została w dokumencie ,,Komunikacja w postępowaniu", dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Przesyłanie przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń, wniosków, pełnomocnictw czy innych informacji, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwe poprzez dostępne w ramach danego postępowania formularze do komunikacji (w sekcji Formularze prowadzonego postępowania). Możliwość korzystania w postępowaniu z formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu ,,Wykonawca" oraz zalogowania się na Platformie. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce Komunikacja. W celu przesłania pisma o wyjaśnienia treści dokumentów postępowania wystarczające jest posiadanie konta uproszczonego na Platformie.
9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/.
11. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dot. osób będących:
o Wykonawcami - osobami fizycznymi,
o Wykonawcami - osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą
o pełnomocnikami Wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzibą w Gliwicach przy Ul. Zygmunta Starego 17;
w sprawach związanych z Pana/Pani danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, tel. 32 231 96 86, e-mail: iod@starostwo.gliwice.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ,,ustawa Pzp") w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WIF-RZPO.272.00011.2024 oraz zawarcia i realizacji umowy;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także firma LTC Sp. z o.o. z Wielunia oraz Kancelaria Prawna COMESTOR Radca Prawny Ireneusz Żarłok z Mysłowic;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, a także przepisów szczególnych;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 10:00
Miejsce składania ofert: Oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) należy złożyć za pośrednictwem Platformy

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.