Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa Hali Produkcyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa Hali Produkcyjnej

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: PIEKARSTWO - M.J.M.CZWOJDA S.C
Koźmińska 4
63-700 Krotoszyn
powiat: krotoszyński
mateusz@czwojda.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187336
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Krotoszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/FENG/2024
Powstaje w kontekście projektu
FENG.02.32-IP.03-0262/23 - Wdrożenie technologii produkcji pieczywa (chleba, bułek) z suszonymi owocami morwy białej o szczególnych wartościach prozdrowotnych dla osób chorujących na cukrzycę

Część 1
Roboty budowlane: Rozbudowa Hali Produkcyjnej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot zamówienia - Roboty budowlane: Rozbudowa Hali Produkcyjnej
W ramach projektu Piekarstwo M.J.M. Czwojda planuje wydatki związane z zakupem robót i materiałów budowlanych związanych ze stworzeniem zaplecza lokalowego niezbędnego do wdrożenia nowej technologii i ulokowania linii technologicznej.
W ramach projektu poniesione zostaną następujące koszty:
Budynek produkcyjny
Wydatek obejmuje zakup robót i materiałów budowlanych w celu budowy budynku produkcyjnego:
- wykopy, wywóz ziemi,
- fundamenty, uziemienie fundamentów, podwaliny z ocieplaniem,
- odwodnienie wykopów,
- podłoże pod posadzkę, posadzka bet, posadzka z płytek agrelit,
- konstrukcja stalowa hali, obudowa z płyt - ściany, obudowa z płyt - dach, obróbki ścian, obróbki dachu + rynny, należy przewidzieć możliwość montażu paneli fotowoltaicznych na dachu,
- stolarka okienna i drzwiowa,
- wentylacja podstawowa + wentylatory dachowe,
- połączenie hal, zabezpieczenie konstrukcji, wykonanie podparcia tymczasowego oraz wykonanie wzmocnienia istniejącej hali produkcyjnej umożliwiające usunięcie jednego ze słupów konstrukcyjnych (roboty należy wykonać bez zatrzymywania produkcji z zachowaniem wymaganych warunków sanitarnych),
- okładziny ścian wewnętrznych,
- przebudowa istniejącej kotłowni wraz z wykonaniem niezbędnych przejść przeciwpożarowych,
- wykonanie doziemnych instalacji w obrębie zagospodarowania działki wraz z osadnikiem,
- wykonanie utwardzeń i zagospodarowania terenu,
- wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji wewnętrznych.
Zakres budowy obejmuje integrację z obecnym zakładem produkcyjnym.
Roboty budowlane nie mogą zakłócać pracy w pozostałych budynkach znajdujących się na terenie budowy. Należy przewidzieć zabezpieczenie placu budowy w sposób umożliwiający ciągłe prowadzenie produkcji.
Pełny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - dokumentacja budowlana. Projekt objęty jest pozwoleniem na budowę (decyzja Starostwa Powiatowego w Krotoszynie nr 102/2024 z 13.03.2024 r.)
Wszelkie założenia techniczne niezbędne do wyceny precyzuje dokumentacja budowlana, która jest głównym dokumentem, na podstawie którego należy dokonać wyceny oferty.

CPV: 45000000-7, 45213200-5

Dokument nr: 2024-53224-187336, 1/FENG/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-12

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04
Miejsce realizacji zamówienia:
63-700 Krotoszyn, woj. Wielkopolskie,
Kategoria obiektu budowlanego: XVIII
Jednostka ewidencyjna: 301204_5
Obręb: 0016 Osusz
Numer działki ewidencyjnej: 255/15
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
krotoszyński
Gmina
Krotoszyn
Miejscowość
Krotoszyn
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2025-06-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Planowany termin zawarcia umowy - w czasie trwania ważności oferty (min. 21 dni od terminu zakończenia przyjmowania ofert).
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 30 czerwca 2025 r.
Za datę wykonania Umowy przyjmuje się dzień podpisania przez obie Strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. Przed przystąpieniem do odbioru robót, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu certyfikaty i atesty na zastosowane technologię i wyroby budowlane, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą a także pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu Umowy. Po zakończeniu robót Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej, o gotowości do odbioru. Po otrzymaniu powyższego zawiadomienia, Zamawiający wyznaczy termin (dzień i godzinę) odbioru końcowego robót. Odbiór końcowy robót zostanie przeprowadzony nie później niż w ciągu 14 dni, od daty otrzymania zawiadomienia od Wykonawcy. Zamawiający może odmówić odbioru robót, jeżeli w toku czynności odbioru końcowego zostaną stwierdzone wady. W takiej sytuacji Wykonawca pozostaje w zwłoce. Kolejny termin odbioru zostanie ustalony w okresie do 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Wykonawcy o usunięciu wad. Z czynności odbioru końcowego zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

Wymagania:
Oferta musi zawierać kompleksowe wykonanie robót budowlanych zawartych w dokumentacji budowlanej zgodnie z wiedzą techniczną oraz przepisami prawa. Przez kompleksowe wykonanie rozumie się zakup i dostawę wszystkich koniecznych wyrobów budowlanych oraz zapewnienie wykwalifikowanej kadry pracowniczej oraz sprzętu koniecznego do realizacji powierzonych robót budowlanych.
Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania robót zgodnie z Dokumentacją Budowlaną oraz przepisami prawa m.in.:
a) koszty robocizny i inne koszty osobowe,
b) koszty materiałów, urządzeń, wyrobów i materiałów budowlanych podstawowych i pomocniczych,
c) koszty sprzętu, transportu i narzędzi,
d) koszty ewentualnych podwykonawców,
e) koszty uporządkowania i rekultywacji terenu budowy oraz zaplecza po zakończeniu budowy,
f) koszty ubezpieczeń od wszelkich ryzyk,
g) koszty ogólne, podatki, cła, zysk itp.
h) koszty utylizacji odpadów wynikłych z prowadzonych robót budowlanych,
i) inne koszty nie wymienione wyżej, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia.
W przypadku ujęcia w dokumentacji nazw własnych, należy przyjąć, iż są to nazwy przykładowe. Tam, gdzie w dokumentacji wskazano pochodzenie materiałów lub rozwiązań (marka, znak towarowy, producent, dostawca, norma itp.), Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych lub lepszych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zapytania ofertowego.
Wykonawca, zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z kryteriami zielonych zamówień publicznych (GPP) (o ile to możliwe), w celu ograniczenia negatywnego oddziaływania Przedmiotu zamówienia na środowisko naturalne.
Zamawiający informuje, że teren budowy jest gotowy do przekazania Wykonawcy.
Zaleca się, aby Oferent zapoznał się z terenem budowy i jego otoczeniem (nie jest to warunek
konieczny). W razie chęci dokonania oględzin należy skontaktować się z osobą wyznaczoną do
kontaktu: Mateusz Czwojda: mateusz@czwojda.pl
Koszt oględzin miejsca budowy ponosi Oferent.
Warunki współpracy:
- Zamawiający przewiduje finansowanie etapami (nie częściej niż 1 na miesiąc) na podstawie sporządzanych protokołów zaawansowania robót.
- Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe.
- Podstawą zapłaty będzie prawidłowo wystawiona faktura z załączonym protokołem zaawansowania robót podpisanym przez przedstawicieli stron lub pro forma w przypadku płatności zaliczkowych,
- Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie protokół zaawansowania przedmiotu umowy, stwierdzający wykonanie przedmiotu umowy bez wad i usterek lub potwierdzający usunięcie wszystkich wad i usterek.
- Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie protokół końcowego odbioru robót stwierdzający wykonanie prac bez wad i usterek lub potwierdzający usunięcie wszystkich wad i usterek.
- Warunkiem podpisania protokołu końcowego oprócz prawidłowego i bezusterkowego wykonania robót, będzie wypełnienie przez Wykonawcę wszystkich zadań wynikających z zapytania ofertowego i umowy zawartej między stronami.

Okres gwarancji
minimum 36 miesięcznie
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy,
c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy,
d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian,
f) nieprzewidziane warunki techniczne, terenowe i wodne;
g) wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wstrzymujących (opóźniających) realizacje robót zasadniczych, a wynikających z nieprzewidzianych zdarzeń o charakterze technicznym lub eksploatacyjnym.
h) zwłoka w przekazaniu w terminie terenu budowy;
i) spowodowanymi wyjątkowo niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych lub dokonywanie innych czynności zleconych Umową, a trwającymi przez okres mający wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy. Za wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne przyjmuje się takie warunki, które łącznie biorąc pod uwagę - wymogi reżimów technologicznych determinujących wykonanie poszczególnych robót budowanych skutkują wstrzymaniem ich prowadzenia oraz ilość dni lub intensywność występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych skutkująca przeszkodami, o których mowa powyżej, jest dużo (co najmniej o 30%) większa od średniej miesięcznej dla danego miesiąca, z ostatniego pięciolecia, licząc od daty składania oferty wstecz,
j) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
k) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
l) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 EUR w przypadku robót budowlanych i jednocześnie jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
m) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
n) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
o) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek uważa się za spełniony jeżeli w przeciągu ostatnich trzech lat (licząc od daty publikacji zapytania ofertowego) lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował dwie budowy obiektów kubaturowych o przeznaczeniu produkcyjnym o wartości min. 2 000 000,00 zł netto każda.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym lub zapewnienie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Dysponowanie przez cały okres realizacji zamówienia osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi. Wymaga się, aby osoba wskazana do pełnienia funkcji Kierownika Robót budowlanych spełniła łącznie następujące warunki:
a. Posiadała stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zwane dalej ,,Prawem budowalnym" (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zwanego dalej ,,rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie" (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
b. Posiadała aktualny wpis do listy członków właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie powyżej wskazanej specjalności,
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we wskazanych terminach.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
- Posiadanie ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 2 000 000,00 zł.
- Brak spełnienia przesłanek świadczących o wykluczeniu (zgodnie ze wskazanym
w zapytaniu ofertowym zakresem wykluczeń).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
1) Złożenie oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 2), zawierającej:
? Nazwę, adres, e-mail i NIP Wykonawcy
? Datę wystawienia oferty
? Dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów
? Termin ważności oferty
2) Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
? Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone
w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
? Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
? Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie lub zapewni podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
? Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym lub zapewni podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
? Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewni podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
? Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
? Wykonawca oświadcza, że:
a. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576);
b. nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
c. wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Jednocześnie zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu aktualizacji powyższych oświadczeń w przypadku jakichkolwiek zmian w tym zakresie.
? Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3) Przedłożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 2 000 000,00 zł. Jeżeli z treści dokumentu nie będzie wynikać fakt opłacenia składki, oferent dołączy również dowód uiszczenia składki.
4) Przedłożenie dokumentów potwierdzających, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia.
5) Przedłożenie dokumentów potwierdzających, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiada aktualny wpis do listy członków właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie wskazanej specjalności,
6) Przedłożenie wykazu zrealizowanych budów potwierdzającego, posiadanie wymaganego doświadczenia (wzór własny oferenta). Wykaz musi zawierać następujące informacje:
a. Opis zrealizowanej budowy (typ obiektu, przeznaczenie),
b. Data zakończenia budowy
c. Nazwa i adres inwestora
d. Wartość budowy netto
7) Przedłożenie pełnomocnictwa do złożenia oferty (jeśli dotyczy)

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-28
Data ostatniej zmiany
2024-03-28 16:19:37

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
a) Punkty w ramach kryterium cena netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej formuły:
A n = C min/ C r x 70
C min - cena minimalna w zbiorze
C r - cena oferty rozpatrywanej
A n - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium Okres gwarancji w zakresie jakości wykonanych prac w miesiącach będą przyznawane wg poniższego opisu:
- 36 miesięcy do 47 miesięcy włącznie - 0 pkt.,
- od 48 miesięcy do 59 miesięcy włącznie - 10 pkt.,
- 60 miesięcy lub więcej - 20 pkt.
Minimalna wymagana gwarancja: 36 mc
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
b) Punkty w ramach kryterium Selektywny odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych z podziałem na co najmniej sześć frakcji: drewno, metale, szkło, tworzywa sztuczne, gips, odpady mineralne* będą przyznawane wg zasady:
TAK 10 pkt.
NIE 0 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mateusz Czwojda
tel.:
e-mail: mateusz@czwojda.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.