Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Franciszka Klimczaka 2 02-797 Warszawa powiat: Warszawa wilanow.zzp@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy Ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku, polegających na modernizacji budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy Ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną, zgodnie z projektem, zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującego w tym zakresie prawa oraz zasadami sztuki budowlanej. Zamówienie zostało opisane dokumentacją techniczną pracowni architektury STUDIUM Sp. z o.o. Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy Ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną obejmowała będzie między innymi: W zakresie budowlanym: o Remont fundamentów obejmujący wzmocnienie i przemurowanie o Osuszanie ścian fundamentowych wraz z uzupełnieniem zaprawy oraz izolacją przeciwwodną i ociepleniem o Osuszanie ścian zewnętrznych wraz z naprawą uszkodzonych tynków o Remont ścian zewnętrznych o Remont ścian wewnętrznych wraz z wykonaniem nowych wypraw tynkarskich o Wyburzenie kilku ścian wewnętrznych o Wykonanie nowych ścian wewnętrznych o Wymiana stropu drewnianego na żelbetowy, prefabrykowany w skrzydle północnym o Nowe cegły i uzupełnienia zaprawy muszą posiadać właściwości fizyko-chemiczne dostosowane dla istniejącej substancji o Remont elewacji, prace konserwatorskie, osuszanie, odgrzybianie, uzupełnienia ubytków remont tynków, przywrócenie pierwotnej kolorystyki o Przemurowanie kominów o Częściowa wymiana poszycia dachu, w tym obróbek blacharskich i orynnowania o Naprawa, miejscowa wymiana, wzmocnienie drewnianej konstrukcji dachu o Wymiana izolacji termicznej połaci dachu o Wykonanie izolacji termicznej pod stropem piwnicy o Odtworzeniowa wymiana stolarki okiennej z dodaniem wewnętrznej szyby zespolonej o Wymiana odtworzeniowa posadzki w holu głównym oraz wymiana posadzek w pozostałej części budynku o Wymiana nawierzchni na dziedzińcu na nawierzchnię z kostki granitowej o Remont muru ogrodzenia, prace konserwatorskie, osuszanie, odgrzybianie, uzupełnienie ubytków, remont tynków, wymiana dachówek, przywrócenie pierwotnej kolorystyki, wykonanie izolacji przeciwwodnej fundamentów muru o Malowanie o Dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych przez montaż pochylni na dziedzińcu oraz utworzenie dwóch łazienek dostosowanych dla osób z niepełnosprawnościami: w skrzydle północnym i południowym o Istniejące polichromie należy poddać pracom konserwatorskim ze szczególną dbałością, zgodnie z programem prac konserwatorskich o Prace konserwatorskie sztukaterii wewnętrznych - czyszczenie, uzupełnienia ubytków, malowanie konserwacja - zgodnie z programem prac konserwatorskich o Oczyszczenie, prace konserwatorskie desek stanowiących okładzinę belek stropowych - zgodnie z programem prac konserwatorskich o Lady kasowe i boazeria - zgodnie z programem prac konserwatorskich. Zakres prac w budynku gospodarczym: o Więźba dachowa - zgodnie z programem prac konserwatorskich o Pokrycie dachu i obróbki blacharskie - wykonanie nowych obróbek blacharskich, w tym dwóch rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej oraz wymiana odtworzeniowa zniszczonych dachówek o Ściany zewnętrzne i wewnętrzne - uzupełnienie ubytków i wypraw tynkarskich, zgodnie z programem prac konserwatorskich o Wymurowanie trzech ścian działowych wewnętrznych o Ściany fundamentowe - należy wykonać izolację poziomą i pionową zarówno ścian fundamentowych pomieszczeń gospodarczych jak i muru otaczającego podwórze o Stolarka okienna i drzwiowa - zgodnie z programem prac konserwatorskich o Brama stalowa i furta stalowa - zalecana naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne, zgodnie z programem prac konserwatorskich. W zakresie instalacji: o Wykonanie nowych przyłączy do budynku o Wykonanie instalacji opartej o gruntowe pompy ciepła o Wymiana i dostosowanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z klimakonwektorami o Wymiana i dostosowanie instalacji wod-kan o Wymiana i dostosowanie instalacji kanalizacji deszczowej o Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji bez zmiany wyglądu elewacji o Wymiana instalacji elektrycznej o Wymiana instalacji teletechnicznej o Wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej o Wykonanie instalacji SWiN i SSP Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, dokumentacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 6_1 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45330000-9-,45314310-7,45315300-1,45315600-4,45317000-2,31518200-2,31524100-6 Dokument nr: 2024/BZP 00265130, 11/WIR/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl: o stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; o komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; o zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; o włączona obsługa JavaScript; o zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf Format kodowania i oznaczania czasu: o plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; o oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert: W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać: o Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie; o Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript; o Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) o Zainstalowana aplikacja Szafir Host o Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku ,,SPRAWDŹ PODPIS". W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadać: o E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie; o Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript; o Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) o Zainstalowana aplikacja Szafir Host; o Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod; o Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku ,,SPRAWDŹ PODPIS". W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadać: o Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż: - Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ),zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 435 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 11/WIR/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 4539061,78 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku, polegających na modernizacji budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną, zgodnie z projektem, zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującego w tym zakresie prawa oraz zasadami sztuki budowlanej. Zamówienie zostało opisane dokumentacją techniczną pracowni architektury STUDIUM Sp. z o.o. Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną obejmowała będzie między innymi: W zakresie budowlanym: o Remont fundamentów obejmujący wzmocnienie i przemurowanie o Osuszanie ścian fundamentowych wraz z uzupełnieniem zaprawy oraz izolacją przeciwwodną i ociepleniem o Osuszanie ścian zewnętrznych wraz z naprawą uszkodzonych tynków o Remont ścian zewnętrznych o Remont ścian wewnętrznych wraz z wykonaniem nowych wypraw tynkarskich o Wyburzenie kilku ścian wewnętrznych o Wykonanie nowych ścian wewnętrznych o Wymiana stropu drewnianego na żelbetowy, prefabrykowany w skrzydle północnym o Nowe cegły i uzupełnienia zaprawy muszą posiadać właściwości fizyko-chemiczne dostosowane dla istniejącej substancji o Remont elewacji, prace konserwatorskie, osuszanie, odgrzybianie, uzupełnienia ubytków remont tynków, przywrócenie pierwotnej kolorystyki o Przemurowanie kominów o Częściowa wymiana poszycia dachu, w tym obróbek blacharskich i orynnowania o Naprawa, miejscowa wymiana, wzmocnienie drewnianej konstrukcji dachu o Wymiana izolacji termicznej połaci dachu o Wykonanie izolacji termicznej pod stropem piwnicy o Odtworzeniowa wymiana stolarki okiennej z dodaniem wewnętrznej szyby zespolonej o Wymiana odtworzeniowa posadzki w holu głównym oraz wymiana posadzek w pozostałej części budynku o Wymiana nawierzchni na dziedzińcu na nawierzchnię z kostki granitowej o Remont muru ogrodzenia, prace konserwatorskie, osuszanie, odgrzybianie, uzupełnienie ubytków, remont tynków, wymiana dachówek, przywrócenie pierwotnej kolorystyki, wykonanie izolacji przeciwwodnej fundamentów muru o Malowanie o Dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych przez montaż pochylni na dziedzińcu oraz utworzenie dwóch łazienek dostosowanych dla osób z niepełnosprawnościami: w skrzydle północnym i południowym o Istniejące polichromie należy poddać pracom konserwatorskim ze szczególną dbałością, zgodnie z programem prac konserwatorskich o Prace konserwatorskie sztukaterii wewnętrznych - czyszczenie, uzupełnienia ubytków, malowanie konserwacja - zgodnie z programem prac konserwatorskich o Oczyszczenie, prace konserwatorskie desek stanowiących okładzinę belek stropowych - zgodnie z programem prac konserwatorskich o Lady kasowe i boazeria - zgodnie z programem prac konserwatorskich. Zakres prac w budynku gospodarczym: o Więźba dachowa - zgodnie z programem prac konserwatorskich o Pokrycie dachu i obróbki blacharskie - wykonanie nowych obróbek blacharskich, w tym dwóch rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej oraz wymiana odtworzeniowa zniszczonych dachówek o Ściany zewnętrzne i wewnętrzne - uzupełnienie ubytków i wypraw tynkarskich, zgodnie z programem prac konserwatorskich o Wymurowanie trzech ścian działowych wewnętrznych o Ściany fundamentowe - należy wykonać izolację poziomą i pionową zarówno ścian fundamentowych pomieszczeń gospodarczych jak i muru otaczającego podwórze o Stolarka okienna i drzwiowa - zgodnie z programem prac konserwatorskich o Brama stalowa i furta stalowa - zalecana naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne, zgodnie z programem prac konserwatorskich. W zakresie instalacji: o Wykonanie nowych przyłączy do budynku o Wykonanie instalacji opartej o gruntowe pompy ciepła o Wymiana i dostosowanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z klimakonwektorami o Wymiana i dostosowanie instalacji wod-kan o Wymiana i dostosowanie instalacji kanalizacji deszczowej o Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji bez zmiany wyglądu elewacji o Wymiana instalacji elektrycznej o Wymiana instalacji teletechnicznej o Wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej o Wykonanie instalacji SWiN i SSP Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, dokumentacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 6_1 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45314310-7 - Układanie kabli 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 31518200-2 - Oświetlenie awaryjne 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 435 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzony okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1 W zakresie doświadczenia Wykonawcy Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie), wykonał w sposób należyty dwie roboty budowlane o wartości wynoszącej co najmniej 2 500.000,00 zł brutto każda, polegającą na remoncie lub przebudowie budynku objętego prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków. 1.2 W zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby prawidłowej realizacji, przynajmniej: a) jedną osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy, spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków wymienionych odpowiednio w art. 37c przywołanej ustawy. b) jedną osobę, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję Kierownika prac konserwatorskich i prac restauratorskich spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami w zakresie prac konserwatorskich wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków wymienionych odpowiednio w art. 37a przywołanej ustawy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; w zakresie wymaganym w punkcie III.B.1.1.1 SWZ - wykaz robót stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.B.1.1.2.a i III.B.1.1.2.b SWZ - wykaz osób stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zamawiający wymaga złożenia zdefiniowanego w Systemie formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ. Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. b) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. c) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami. d) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. e) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. e.1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w lit. a powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. f) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum) 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty; d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835). e) Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy według wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzony okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024