Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie kompletnego systemu oddymiania klatki schodowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kompletnego systemu oddymiania klatki schodowych

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 9 w Legnicy
ul. Marynarska 31
59-220 Legnica
powiat: Legnica
tel./fax (76) 72 33 130, tel. 76 7233393
sekretariat@sp9.legnica.eu
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel./fax (76) 72 33
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia ,,Szkoła Podstawowa Nr 9 w Legnicy Ul. Marynarska 31 - Przebudowa
klatki schodowej" obejmuje:
Wykonanie kompletnego systemu oddymiania 1 klatki schodowych (KL5)
o
dostawę fabrycznie nowych urządzeń,
o
montaż i podłączenie elementów systemów,
o
konfigurację i programowanie elementów systemów,
o
szkolenie Zamawiającego z zakresu działania i funkcjonowania systemów,
o
uruchomienie i sprawdzenie systemów w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
o
wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Wykonanie montażu elektrotrzymaczy do drzwi przeciw pożarowych (HPL 30-2) dla klatki
schodowych (KL5) wraz z podłączeniem do systemu usuwania dymu.
Szczegółowe rozmieszczenie elementów na planach obiektu oraz projekt wykonawczy określają
Dokumentacja - załącznik nr 3.
2. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
o
oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania),
przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, specyfikacje
techniczne, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy
tego typu sprzęcie, wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu
zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej -
przedmiotowe środki dowodowe
przedmiot zamówienia musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy: np.
przyłącza, kable itp. niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego
przedmiot zamówienia jest zakupywany.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w kolejności preferencji: normy krajowe
przenoszące normy europejskie, europejskie oceny techniczne, wspólne specyfikacje techniczne,
normy międzynarodowe, inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie
organy normalizacyjne lub - w przypadku ich braku - normy krajowe, krajowe aprobaty techniczne
lub krajowe specyfikacje techniczne dostaw lub jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-
należy przyjąć, że wskazane normy krajowe przenoszące normy europejskie, europejskie oceny
techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne systemy referencji tech-
nicznych ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne lub - w przypadku ich braku -
normy krajowe, krajowe aprobaty techniczne lub krajowe specyfikacje techniczne dostaw [Dyrektywa
Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień
publicznych, uchylającą dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 65, z późn. zm.)],
patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co
oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o
parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez
Zamawiającego- tj. równoważne - art. 101 ust. 4 uPzp, a zapisom powyższym - każdemu odniesieniu
towarzyszą słowa ,,lub równoważne".
Obowiązek udowodnienia równoważności każdorazowo leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art.
101 ust. 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty odpowiednich przedmiotowych środków
dowodowych, w szczególności dokumentację techniczną producenta - potwierdzające, że równoważne
roboty budowlane, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają określone wymagania
wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje odpowiednie przedmiotowe środki
dowodowe pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty
budowlane spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub
wymagania związane z realizacją zamówienia.
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać się przy składaniu oferty
szczególną starannością, żeby udowodnić zamawiającemu spełnienie określonych przez niego
wymagań wraz z niezbędnymi dokumentami (projekt budowalny, projekt wykonawczy z akceptacją
rzeczoznawcy ds. p.poż.).

CPV: 45453000-7, 45262522-6, 45400000-1, 45421110-5, 45310000-3, 45442100-8, 45312100-8, 45343000-3

Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert nie jest niejawne.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 03.04.2024. do godz.15:00.
4. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce).
5. Kopertę należy opisać następująco:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9
UL. MARYNARSKIEJ 31.
59-220 LEGNICA
,,Szkoła Podstawowa Nr 9 w Legnicy Ul. Marynarska 31 - Przebudowa klatki schodowej".

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia: od 22 lipca 2024 do 30 sierpnia 2024, w tym roboty
ogólnobudowlane do 23.08.2024 r.
2. Miejscem realizacji zamówienia jest:
budynek Szkoły Podstawowej Nr 9 w Legnicy, przy Ul. Marynarskiej 31.

Wymagania:
2. Wykonawca:
Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która
ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia. Przez
Wykonawcę rozumie się również Dostawcę materiałów i urządzeń.
2. Podstawa prawna
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. art. 2 ust. 1 pkt. 1 Prawo zamówień
publicznych ( z późn. zm.).
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, których wartość jest niższa od
kwoty 130.000,00 złotych netto, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 17/2021 Dyrektora Szkoły
Podstawowej Nr 9 z zastrzeżeniem art. 70 ust.3 oraz art. 70 ust. 2 Kodeksu Cywilnego.
III.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust.1.
uPzp,
1.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
o
udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258
Kodeksu karnego,
o
handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
o
którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48
ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
3o
b)
c)
d)
e)
f)
finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a
Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia
przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa
w art. 299 Kodeksu karnego,
o
charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub
mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
o
powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art.
9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy
cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej (Dz. U. poz. 769),
o
przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego,
przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo
przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu
karnego, lub przestępstwo skarbowe,
o
którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach
powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony
w przepisach prawa obcego;
jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w
spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub
komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa
w pkt 1;
wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o
zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty
tych należności;
wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca
zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w
szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów złożyli odrębne oferty, oferty częściowe
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te
oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji
wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z
wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji
może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1.2. Wykonawca nie podlega wykluczenia w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5
lub art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10 ustawy Pzp, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie
następujące przesłanki:
a) Naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem,
wykroczeniem
lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
b) Wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub
swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie
współpracując odpowiednio z właściwymi organami ścigania, lub Zamawiającym;
c) Podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania
dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
4o
zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za
nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,
o
zreorganizował personel,
o
wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
o
utworzył struktury audyty wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów,
wewnętrznych regulacji lub standardów,
o
wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności oraz odszkodowań za
nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
1.3. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez
Wykonawcę czynności, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza
wykonawcę.
1.4. Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących
przedmiotem niniejszego zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia/nie spełnia"
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert), przy czym
pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
2. W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania
ofertą, o którym mowa w pkt 1, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą, zwraca się
jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany
przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 2, wymaga złożenia przez
Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania
ofertą.
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z
WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A
TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
1. Forma i zasady porozumiewania się:
a) wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawcy
przekazują drogą elektroniczną.
b) Wykonawca zobowiązany jest przekazywać dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje w sposób umożliwiający zapoznanie się przez Zamawiającego z ich treścią, tj. w dniach
roboczych, w godz. 08:00÷14:30,
c) Strony zobowiązane są informować siebie nawzajem o każdej zmianie adresów oraz innych danych
teleadresowych, w tym adresów e-mailowych.
2. Udzielenie informacji dotyczących SIWZ:
a) Wykonawca może zwrócić się drogą elektroniczną w SWIZ do Zamawiającego o wyjaśnienie treści
SIWZ lub Ogłoszenia w terminie nie później niż 2 dni roboczych przed terminem składania ofert.
5Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia pytania, które wpłynie po tym terminie, bez
odpowiedzi.
3. Wykonawcy zainteresowani realizacją zamówienia muszą dokonać wizji lokalnej (warunek
konieczny udziału w postępowaniu). Z przeprowadzonej wizji zostanie spisane oświadczenie (Załącznik
nr 2 do SIWZ).
5. Pytania związane z przygotowaniem oferty należy zgłaszać w formie pytań.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w 1 egzemplarzu.
2. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty były trwale spięte i zaparafowane
3. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez
osoby uprawnione.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty do
postępowania, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
5. Ofertę stanowi wypełniony w SWZ Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami.
6. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi
wzorami.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udziału Podwykonawców przy realizacji ,,Przedmiotu
zamówienia".
12. Wszystkie załączone oświadczenia (również te złożone na załączonych do SIWZ wzorach) muszą
być podpisane przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji
Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy
organizacyjnej. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis lub podpis wraz
z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu.
13. W przypadku podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą w inny sposób niż określony w
odpowiednim rejestrze im pełnomocnictwa, należy do oferty dołączyć przedmiotowe
pełnomocnictwo.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data
i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego - sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w
Legnicy, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
3. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
7. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej
http://www.sp9.bip.legnica.eu/sp9/zamowienia-publiczne informacje o:
6o
o
nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
IX. OPIS SPOSOBU OCENY OFERTY
1. Do oceny zostaną dopuszczone oferty spełniające wszystkie wymagania określone w SIWZ i
projekcie wykonawczym.
2. Opis sposobu obliczania ceny:
a) w cenie ofertowej przedkładanej przez Wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, podatki i inne
należności płatne prze Wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania.
b) podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN
XI. WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM.
Zamawiający nie wymaga WADIUM.
XII. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w SIWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria oceny ofert podane
w pkt. X.
2. Na podstawie warunków określonych w trakcie procesu wyboru Wykonawcy, Zamawiający
przedstawi przyszłemu Wykonawcy umowę, a Wykonawca będzie miał obowiązek ją podpisać w
terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny.
XIII. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU
Z PROWADZENIEM POSTĘPOWAŃ PRZETARGOWYCH W SWZ:
1. Strony wszelkie dane osobowe pozyskane od siebie w związku z prowadzeniem postępowania
przetargowego w SWZ przetwarzały będą wyłącznie na jej potrzeby oraz chroniły je będą przed
dostępem osób nieupoważnionych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych
osobowych - z dniem 25 maja 2018 r. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
XIV. INFORMACJE KOŃCOWE
1. Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:
a) została złożona z naruszeniem postanowień Kodeksu Cywilnego lub Kodeksu Spółek Handlowych
albo innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa regulujących zasady reprezentacji
podmiotów prowadzących działalność gospodarczą,
b) została złożona z naruszeniem zasad lub warunków udziału w postępowaniu,
c) treść oferty nie odpowiada treści SIWZ,
d) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
72. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania postępowania
w sprawie zamówienia (przetargu).
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków postępowania.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania o udzielenie
zamówienia, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczenia z przetargu i odrzucenia z przyczyn formalnych w
kolejnych przetargach tych Wykonawców, którzy złożą oświadczenia lub podadzą informacje
niezgodne ze stanem faktycznym.
6. Dokumenty i informacje zawarte w SIWZ mogą być wykorzystane jedynie zgodnie z ich
przeznaczeniem.
Dane
zawarte
w
poszczególnych
punktach
SIWZ

poufne
i nie mogą być wykorzystane do innych celów.
7. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i
przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami w niej określonymi, z uwzględnieniem zadawanych przez
Wykonawców pytań i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi.
8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty
poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty i nie przewiduje
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek
roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
9. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku
odrzucenia oferty.
10. Informację o wykluczeniu lub odrzuceniu oferty Wykonawcy otrzymają po rozstrzygnięciu
postępowania przetargowego.
11. Jakiekolwiek ustalenia dokonane przed zawarciem umowy nie dają podstaw prawnych do składania
roszczeń finansowych wobec Zamawiającego.

Uwagi:
X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny. Za
najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
Waga - cena 100%.

Kontakt:
4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Jacek Matysik tel. 76 7233393 adres
e-mail: jmatysik@sp9.legnica.eu, który udzieli informacji w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.30.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.