Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wycięcie drzewa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wycięcie drzewa

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kielcach
ul. Wrzosowa 44
25-211 Kielce
powiat: Kielce
tel.: (41) 200 13 91, tel.: (41) 200 14 08
zamowienia@powiat.kielce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (41) 200 13 91
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
procedura prowadzona bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2021 r., na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Kielcach z dnia 29 grudnia 2022 roku z późn. zm.
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Wykonanie usługi związanej z realizacją bieżących zadań, tj. prac polegających na wycięciu i usunięciu drzewa na działce nr ewid. 325/2 położonej w obr. ewid. 0011 Radlin gm. Górno."

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wycięciu drzewa rosnącego na nieruchomości położonej w gminie Górno, obręb 0011 Radlin, oznaczonej
w ewidencji gruntów jako działka nr 325/2 wraz z utylizacją drzewa, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do niniejszego Zapytania - Opisem przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za nieterminową realizację przedmiotowego zamówienia. O wszelkich napotkanych trudnościach, należy powiadomić osoby odpowiedzialne za realizację umowy ze strony Zamawiającego.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan zieleni oraz za szkody powstałe po stronie
Zamawiającego lub osób trzecich, spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy
lub działających na jego zlecenie podwykonawców.
4. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa zgodnie ze Wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
5. Płatność odbędzie się po zrealizowaniu całości zamówienia, po uprzednim protokolarnym
odbiorze przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego
podpisanego przez Strony.

Dokument nr: SR-II.272.2.102.2024

Składanie ofert:
IX. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Oferty należy przesłać do dnia 8.04.2024 r. drogą mailową na adres: zamowienia@powiat.kielce.pl jako skan podpisanych dokumentów.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I OKRES GWARANCJI:
1. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, takich jak działanie siły wyższej, przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji niezbędnych dokumentów, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac.
3. Na prace będące przedmiotem zamówienia ustala się okres gwarancji wynoszący 24 miesiące, liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4. Wykonawca zobowiązuje się usunąć we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie wady, jakie ujawnią się w okresie 24 miesięcy od odbioru wykonanych prac, objętych niniejszym zamówieniem, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia ich przez Zamawiającego.

Wymagania:
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca składa:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania;
b) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone poniżej:
a) Posiadają stosowne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 000 zł na cały okres realizacji usługi. Na potwierdzenie spełnienia podanego warunku, Wykonawca składa Polisę OC lub inny dokument wskazujący posiadanie wskazanego ubezpieczenia.
b) Posiadają niezbędny sprzęt techniczny, maszyny i urządzenia do wykonania przedmiotowego zamówienia. Na potwierdzenie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć na załączonym Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Wymaga się, aby oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
4. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4,
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5,
c) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
d) Polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 000 zł na cały okres realizacji usługi,
e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
VI. KWALIFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW:
1. Zamawiający na podstawie § 10 ust. 4 Regulamin udzielania zamówień publicznych
w Starostwie Powiatowym w Kielcach, w związku z art. 274 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie dokumentów, o których mowa w rozdz. V ust. 4 powyżej, jeżeli nie zostaną dostarczone wraz z ofertą.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres minimum 30 dni, tj. do dnia 7.05.2024 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Oferty złożone po powyższym terminie nie będą rozpatrywane.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Kielcach z dnia 29 grudnia 2022 roku z późn. zm..

Uwagi:
IV. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Kryterium przyjętym przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena.
XI. KLAUZULE INFORMACYJNE RODO:
1. W związku z faktem, że realizacja przedmiotu zamówienia jest związana z dostępem do danych osobowych na podstawie oraz w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, w celu wywiązania się z obowiązku udzjelenia informacji o przetwarzaniu danych osobowych, wynikającego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), Administrator informuje:
a) Administratorem danych osobowych jest Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe
w Kielcach, z siedzibą przy ul. Wrzosowej 44, 25 - 211 Kielce, reprezentowane przez Starostę
Kieleckiego.
b) W przypadku pytań o swoje dane osobowe, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), do którego kontakt znajduje się na stronie internetowej Starostwa
Powiatowego w Kielcach.
c) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora do celów realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
d) Podanie danych osobowych w zakresie, wynikającym z ww. podstawy prawnej jest niezbędne, aby Podmiot przetwarzający mógł uczestniczyć w realizacji zadań związanych
z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
e) Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwej realizacji zadań związanych
z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
f) Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich
sprostowania, kopii danych oraz ich usunięcia po okresie nie krótszym niż przewidują przepisy prawa.
g) Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do końca zakończenia realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa.
h) Dane osobowe zgromadzone w celu realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, wynikającymi z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, tj. przez okres 5 lat.
i) W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez
Administratora, przysługuje osobom, których dane dotyczą, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Stawki 2, 00-193 Warszawa oraz
wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do Administratora.
j) Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie wyrażonej przez osoby, których dane dotyczą, zgody. Dane osoby, której dotyczą, będą publikowane na stronie BIP Zamawiającego
zgodnie z przepisami prawa. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców.
2. Wykonawca, ubiegając się o zamówienie jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków związanych z udziałem w postępowaniu, wynikających z RODO, tj.:
a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane bezpośrednio pozyskał (chyba, że dysponuje już tymi informacjami - art. 13 ust. 4 RODO),
b) obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazuje Zamawiającemu (administratorowi danych osobowych) i których dane
pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
c) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
W związku z powyższym, Wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2
do dokumentacji Zapytania, składa stosowne oświadczenie.

Kontakt:
VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Bieniek, tel.: (41) 200 14 08, e-mail: bieniek.a@powiat.kielce.pl
b) w sprawie procedury Zapytania ofertowego: Klaudia Cedro, tel.: (41) 200 13 91, e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.