łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Poprzeczna 1 66-600 Krosno Odrzańskie powiat: krośnieński (odrzański) tel. 683582255 katarzyna.bartoszczyk@strazgraniczna.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Krosno Odrzańskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 683582255 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dostawa mebli dla Nadodrzańskiego Oddziału SG. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli. Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. Składanie ofert: 11) Ofertę proszę przesłać na adres e-mailowy: katarzyna.bartoszczyk@strazgraniczna.pl do dnia 05.04.2024 r. do godz. 14.00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: 17.05.2024 r. 9. Istotne elementy zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Nadodrzańskiego Oddziału SG, Ul. Poprzeczna 1,66-600 Krosno Odrzańskie. Wymagania: 3. Kry terium oceny ofert: cena 100 %. Cena najniższa spośród ofert C =..................................x 100. Cena badanej oferty W cenę należy w liczyć obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszelkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym. 4. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: 1) Przez cenę ofertową należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług. 2) Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego na podstawie przepisów o podatku od towarów7 i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów7 i usług, który miałby obowiązek odprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich. 5) Uwaga: Cenę ofertowy należy określić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. Zamawiający informuje, że komunikacja w przedmiotowym postępowaniu odbywać się będzie za pomocą faksu, poczty elektronicznej e-mail, przy przekazywaniu następujących dokumentów^: 1) pytań i wyjaśnień oraz innych informacji dotyczących treści zapytania ofertowego lub oferty; 2) zmian treści zapytania ofertowego; 3) informacji o poprawieniu oczywistych omyłek pisarskich oraz oczywistych omyłek rachunkowych; 4) informacji o poprawieniu innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem; niepowodujących istotnych zmian w treści oferty; 5) informacji o odrzuceniu oferty; 6) zawiadomień o wyborze najkorzystniejszej oferty; 7) zawiadomień o unieważnieniu postępowania; 8) informacji o nieudzieleniu zamówienia. 6. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: 1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia. w którym upływa połowa wyznaczonego terminu na składanie ofert. 2) Jeżeli wniosek, o którym mowa w ppkt 1 wpłynie po upły wie terminu na jego złożenie lub będzie dotyczył udzielonych wyjaśnień. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 7. Sposób przygotowania, podpisania, poprawienia oferty: 1) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w formie zapytania ofertowego zobowiązani są do złożenia oferty cenowej zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowego zapytania ofertowego. Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań wynikających z zapytania ofertowego. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 2) Wykonawca składa tylko jedną ofertę. Alternatywy zawarte w treści oferty spowodują jej odrzucenie. Złożenie dwóch lub więcej ofert, samodzielnie lub przy udziale innych podmiotów powoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z przepisami prawa. 3) Ofertę (wraz z załącznikami) należy sporządzić w języku polskim. Oferta nieczytelna zostanie odrzucona. 4) Zaleca się aby wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, były przez niego poprawione poprzez skreślenie błędnej treści lub kwoty z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrazów lub liczb, wpisanie poprawnej treści oraz złożenie podpisu osoby (osób) do tego uprawnionej (parafowane). 5) Na ofertę składa się wypełniona i podpisana oferta cenowa (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 6) Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę. 7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8) Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej ofertę podpisuje pełnomocnik wykonawcy. 9) Cena złożonej oferty powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Oferty, które nie będą zawierały ceny albo oferty będą zawierały kilka propozycji cenowych nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone. 10) Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę. 11) Oferty złożone niezgodnie z zapisami przedmiotowego zapytania ofertowego zostaną odrzucone. 8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) akceptują warunki zawarte w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami, stanowiącymi jej integralną część i przyjmują je bez zastrzeżeń. 2) Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i urządzenia były fabrycznie nowe. pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Meble muszą spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. 3) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5) Zamawiający nie dopuszcza zamienników mebli o niższej wartości estetycznej, funkcjonalnej i materiałowej niż opisanej w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 6) Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesięcy od daty odbioru. 7) Płatność przelewem, faktura VAT z 21-dniowym terminem płatności licząc od daty wpływu faktury. 8) Ofertę należy sporządzić na druku Zamawiającego. 9) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie, bez podania przyczyn (również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert). Kontakt: Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami oraz do udzielania informacji w przedmiotowy m postępowaniu jest: Katarzyna Bartoszczyk nr tel. 683582255. e-mail: katarzyna.bartoszczyk@strazgraniczna.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024