Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno Odrzańskie
powiat: krośnieński (odrzański)
tel. 683582255
katarzyna.bartoszczyk@strazgraniczna.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Krosno Odrzańskie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 683582255
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa mebli dla Nadodrzańskiego Oddziału SG.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli. Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.

Składanie ofert:
11) Ofertę proszę przesłać na adres e-mailowy: katarzyna.bartoszczyk@strazgraniczna.pl
do dnia 05.04.2024 r. do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 17.05.2024 r.
9. Istotne elementy zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Nadodrzańskiego Oddziału SG, Ul. Poprzeczna 1,66-600 Krosno Odrzańskie.

Wymagania:
3. Kry terium oceny ofert: cena 100 %.
Cena najniższa spośród ofert
C =..................................x 100.
Cena badanej oferty
W cenę należy w liczyć obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszelkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym.
4. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1) Przez cenę ofertową należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
2) Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego na podstawie przepisów o podatku od towarów7 i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów7 i usług, który miałby obowiązek odprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
5) Uwaga: Cenę ofertowy należy określić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Zamawiający informuje, że komunikacja w przedmiotowym postępowaniu odbywać się będzie za pomocą faksu, poczty elektronicznej e-mail, przy przekazywaniu następujących dokumentów^:
1) pytań i wyjaśnień oraz innych informacji dotyczących treści zapytania ofertowego lub oferty;
2) zmian treści zapytania ofertowego;
3) informacji o poprawieniu oczywistych omyłek pisarskich oraz oczywistych omyłek rachunkowych;
4) informacji o poprawieniu innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem; niepowodujących istotnych zmian w treści oferty;
5) informacji o odrzuceniu oferty;
6) zawiadomień o wyborze najkorzystniejszej oferty;
7) zawiadomień o unieważnieniu postępowania;
8) informacji o nieudzieleniu zamówienia.
6. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego:
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia. w którym upływa połowa wyznaczonego terminu na składanie ofert.
2) Jeżeli wniosek, o którym mowa w ppkt 1 wpłynie po upły wie terminu na jego złożenie lub będzie dotyczył udzielonych wyjaśnień. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
7. Sposób przygotowania, podpisania, poprawienia oferty:
1) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w formie zapytania ofertowego zobowiązani są do złożenia oferty cenowej zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowego zapytania ofertowego. Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań wynikających z zapytania ofertowego. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
2) Wykonawca składa tylko jedną ofertę. Alternatywy zawarte w treści oferty spowodują jej odrzucenie. Złożenie dwóch lub więcej ofert, samodzielnie lub przy udziale innych podmiotów powoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z przepisami prawa.
3) Ofertę (wraz z załącznikami) należy sporządzić w języku polskim. Oferta nieczytelna zostanie odrzucona.
4) Zaleca się aby wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, były przez niego poprawione poprzez skreślenie błędnej treści lub kwoty z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrazów lub liczb, wpisanie poprawnej treści oraz złożenie podpisu osoby (osób) do tego uprawnionej (parafowane).
5) Na ofertę składa się wypełniona i podpisana oferta cenowa (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
6) Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8) Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej ofertę podpisuje pełnomocnik wykonawcy.
9) Cena złożonej oferty powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Oferty, które nie będą zawierały ceny albo oferty będą zawierały kilka propozycji cenowych nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.
10) Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę.
11) Oferty złożone niezgodnie z zapisami przedmiotowego zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) akceptują warunki zawarte w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami, stanowiącymi jej integralną część i przyjmują je bez zastrzeżeń.
2) Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i urządzenia były fabrycznie nowe. pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Meble muszą spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
3) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza zamienników mebli o niższej wartości estetycznej, funkcjonalnej i materiałowej niż opisanej w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
6) Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesięcy od daty odbioru.
7) Płatność przelewem, faktura VAT z 21-dniowym terminem płatności licząc od daty wpływu faktury.
8) Ofertę należy sporządzić na druku Zamawiającego.
9) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie, bez podania przyczyn (również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert).

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami oraz do udzielania informacji w przedmiotowy m postępowaniu jest: Katarzyna Bartoszczyk nr tel. 683582255.
e-mail: katarzyna.bartoszczyk@strazgraniczna.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.