pomorskie (Rumia)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o Kochanowskiego 29 64-800 Chodzież powiat: chodzieski 67 2811621, 67 281 1619 pawel.dubial@mwik.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187359 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Chodzież |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 67 2811621, 67 281 1 |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FENX.02.05-IW.01-0001/23 - Zwiększenie bezpieczeństwa dostaw i poprawa jakości wody w systemie zaopatrzenia w wodę dla miasta Chodzieży. Część 1 Usługa nadzoru inwestorskiego Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Nadzór inwestorski nad realizacją zadania ,,Przebudowa sieci wodociągowej z azbestocementu na sieć PE wraz z wymianą przyłączy na terenie miasta Chodzieży " Zadanie nr 1 ,,Przebudowa sieci wodociągowej azbestowej w Ul. Aleksandra Fredry, Marii Skłodowskiej - Curie, Profesora Romana Drewsa w Chodzieży." Zadanie nr 2 ,,Przebudowa sieci wodociągowej azbestowej w Ul. Władysława Reymonta w Chodzieży." Zadanie nr 3 ,,Przebudowa sieci wodociągowej Ul. Zwycięstwa w Chodzieży." Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy podlewające nadzorowi. Zadanie nr 1 - Przebudowa sieci wodociągowej azbestowej w Ul. Aleksandra Fredry, Marii Skłodowskiej - Curie, Profesora Romana Drewsa w Chodzieży. 1) Wykonanie komór roboczych pod przewierty sterowane 2) Wymiana sieci wodociągowej z AC na sieć PE w technologii przewiertów sterowanych 489 mb 3) Wymiana istniejących przyłączy wodociągowych na przyłącza wykonane z PE - 43 szt. 4) Montaż armatury na sieci :zasuwy i hydranty 5) Próby ciśnieniowe 6) Płukanie i dezynfekcja 7) Badania laboratoryjne wody :fizykochemiczne i bakteriologiczne 8) Włączenie sieci do istniejącej do czasu wymiany przez MWiK spółka z o.o. w Chodzieży przyłączy wodociągowych 9) uporządkowanie terenu po robotach Uwaga! Roboty budowlano-montażowe musza być prowadzone etapami, które winny być zakończone w celu umożliwienia monterom MWiK spółka z o.o. w Chodzieży wykonania wymiany przyłączy. W związku z powyższym wprowadza się następujące terminy pośrednie dla sieci wodociągowej: 1) Przebudowa sieci w Ul. Profesora Romana Drewsa termin zakończenia do 15.05.2024 2) Przebudowa sieci w Ul. Marii Skłodowskiej Curie termin zakończenia do 30.06.2024 3) Przebudowa sieci w Ul. Aleksandra Fredry termin zakończenia do 31.07.2024 Zamawiający zaznacza, iż szczegółowy zakres prac dla zadania nr 1 został określony w: a) Projekcie zagospodarowania terenu wraz z załącznikami ,,Przebudowa sieci wodociągowej azbestowej w Ul. Aleksandra Fredry, Marii Skłodowskiej - Curie, Profesora Romana Drewsa w Chodzieży b) Projekcie czasowej organizacji ruchu c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych d) W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian na etapie realizacji inwestycji, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do pozyskania opinii projektanta w zakresie zmian istotnych lub nieistotnych, a następnie akceptacji Zamawiającego. Zadanie nr 2 - Przebudowa sieci wodociągowej azbestowej w Ul. Władysława Reymonta w Chodzieży." 1) Wykonanie komór roboczych pod przewierty sterowane 2) Wymiana sieci wodociągowej z AC na sieć PE w technologii przewiertów sterowanych 368 mb 3) Przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych na nową sieć PE - szt. 9 4) Montaż armatury na sieci :zasuwy i hydranty 5) Próby ciśnieniowe 6) Płukanie i dezynfekcja 7) Badania laboratoryjne wody :fizykochemiczne i bakteriologiczne 8) Włączenie sieci do istniejącej do czasu wymiany przez MWiK spółka z o.o. w Chodzieży przyłączy wodociągowych 9) uporządkowanie terenu po robotach Zamawiający zaznacza, iż szczegółowy zakres prac dla zadania nr 2 został określony w: a) Projekcie budowlanym ,,Przebudowa sieci wodociągowej Ul. Reymonta w Chodzieży dz.nr 1484/4;1515;1516/2;1511/19 b) Projekcie czasowej organizacji ruchu c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych d) W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian na etapie realizacji inwestycji, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do pozyskania opinii projektanta w zakresie zmian istotnych lub nieistotnych, a następnie akceptacji Zamawiającego. Zadanie nr 3 - Przebudowa sieci wodociągowej azbestowej w Ul. Zwycięstwa w Chodzieży." 1) Wykonanie komór roboczych pod przewierty sterowane 2) Wymiana sieci wodociągowej z AC na sieć PE w technologii przewiertów sterowanych 326,5 mb 3) Wymiana istniejących przyłączy wodociągowych na przyłącza wykonane z PE - szt. 11 4) Montaż armatury na sieci :zasuwy i hydranty 5) Próby ciśnieniowe 6) Płukanie i dezynfekcja 7) Badania laboratoryjne wody :fizykochemiczne i bakteriologiczne 8) Włączenie sieci do istniejącej do czasu wymiany przez MWiK spółka z o.o. w Chodzieży przyłączy wodociągowych 9) uporządkowanie terenu po robotach Zamawiający zaznacza, iż szczegółowy zakres prac dla zadania nr 3 został określony w: a) Projekcie zagospodarowania ,,Przebudowa sieci wodociągowej Ul. Zwycięstwa w Chodzieży dz.nr 1484/4;1515;1516/2;1511/19 b) Projekcie czasowej organizacji ruchu c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych d) W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian na etapie realizacji inwestycji, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do pozyskania opinii projektanta w zakresie zmian istotnych lub nieistotnych, a następnie akceptacji Zamawiającego. Szczegółowy zakres rzeczowy dotyczących pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru 1) pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, 2) stwierdzenie gotowości do odbioru w tym sprawdzanie kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, 3) dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, 4) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru, 5) sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przedkładanych przez Wykonawcę, 6) sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, 7) kontrola zgodności wykonywanych robót z harmonogramem przyjętym przez Zamawiającego oraz umową, 8) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią, 9) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach dodatkowych i zamiennych, nie przewidzianych umową, podejmowanie decyzji o robotach w stosunku, do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie, 10) niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót, 11) sprawdzanie rozwiązań zamiennych, 12) udział w przeglądach technicznych, które zostaną wyznaczone Wykonawcy robót, 13) udział w spotkaniach roboczych, 14) sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające powstałe w trakcie realizacji robót, 15) rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta, 16) występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, a także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów, 17) potwierdzenie wykonania robót oraz usunięcia wad, 18) bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy, 19) żądanie wykonania na koszt Wykonawcy odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, łącznie z dokonaniem prób niszczących wykonanych robót (odkucia, wycinki itp.), 20) wydawanie decyzji, opinii lub zgody w imieniu Zamawiającego zgodnie z zakresem i umocowaniem wyrażonym w umowie o wykonywanie nadzoru, 21) nadzór nad obsługą geodezyjną, 22) sprawdzenie poprawności usunięcia usterek i wad wykrytych podczas odbioru, 23) zatwierdzenie wszystkich niezbędnych dokumentów, w tym min. wniosków materiałowych, 24) ścisła współpraca z nadzorem archeologicznym lub geologicznym, jeśli taki nadzór okaże się niezbędny przy realizacji zadania na roboty budowlane. 25) Inspektor zobowiązany jest przeprowadzać kontrole na miejscu minimum 5 razy w tygodniu w godz.ch od 7:00 do 14:00, być w dyspozycji minimum 5 h dziennie oraz każdorazowo na każde wezwanie Zamawiającego z potwierdzeniem każdego dnia pobytu wpisem na listę obecności w biurze DIR przy Ul. Noteckiej 5A w Chodzieży. Okres gwarancji 36 miesięcy - po upływie okresu rękojmi za wady i usterki dot. nadzorowanych robót budowlanych CPV: 71247000-1, 71520000-9 Dokument nr: 2024-64269-187359 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-08 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat chodzieski Gmina Chodzież Miejscowość Chodzież Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie przewiduje się zamówień uzupełniających Warunki zmiany umowy 1) Zamawiający zakazuje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3) Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: a) zmiana osób wyznaczonych do pełnienia samodzielnych funkcji na budowie, b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: -w wyniku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń takich jak siła wyższa - rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrzne, niezależne od woli stron umowy, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, -wystąpienia konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, których nie można było przewidzieć na etapie złożenia oferty a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy, -wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych związanych z koniecznością prowadzenia badań geologicznych -zlecenia wykonawcy robót dodatkowych lub zamiennych, a których zakres wykonania lub rodzaj uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, -przedłużonego terminu dostaw urządzeń, materiałów, elementów, części niezbędnych do realizacji inwestycji, - w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w tiret. I - V. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4) Pozostałe zmiany umowy: a) rezygnacji z części prac na skutek zmiany projektu (w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonywania robót zamiennych) z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót - niewykonane roboty rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy i zestawienia ilościowo-wartościowego materiałów, sprzętu i robocizny, b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku. 5) Stosowny wniosek o zmianę terminu realizacji zadania, sporządzony przez Wykonawcę, musi zostać złożony Zamawiającemu, niezwłocznie po ujawnieniu się okoliczności powodujących konieczność dokonania zmiany terminu, jednak nie później niż 7 dni przed upływem terminu zakończenia robót. Wniosek ten musi zawierać szczegółowy opis okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu realizacji. Do wniosku należy załączyć protokół konieczności sporządzony przez Strony. 6) Pozostałe zmiany, o których mowa w ust. 5 powyżej możliwe są pod warunkiem złożenia stosownych wniosków przez Wykonawcę bądź spisania przez Strony umowy protokołów uzgodnień. 7) W przypadku konieczności aneksowania zapisów umowy Wykonawca wystąpi pisemnie do Zamawiającego z wnioskiem o aneksowanie zapisów umowy. Zamawiający rozpatrzy wniosek w terminie 14 dni roboczych. W przypadku pozytywnego zaopiniowania wniosku zostanie przygotowany aneks do umowy, natomiast w przypadku braku zgody na zmianę Zamawiający przekaże Wykonawcy odpowiedź w formie pisemnej. Brak odpowiedzi w opisanych powyżej terminach poczytuje się jako brak zgody na dokonanie zmian. 8) Zmiany umowy mogą nastąpić tylko w przypadku, gdy obie Strony wyrażą na to zgodę. 9) Dopuszczalne są także zmiany umowy zgodne wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Uprawnienia budowlane na podstawie Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019, poz. 831), Typ Wiedza i doświadczenie Opis Osoba posiadająca minimum 5-letnie (60 miesięcy) doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru przy robotach budowlanych ,a jeżeli okres działalności jest krótszy (w tym okresie) w których wykonano min. jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie w technologii przewiertu sterowanego wraz z wymianą przyłączy w terenie zabudowanym o długości min 500 m wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o prawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony zgodnie z treścią załącznika do SWZ poparty referencjami ,że usługa została wykonana należycie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-29 Data ostatniej zmiany 2024-03-29 09:41:36 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje jedno kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający dokonana oceny złożonych ofert przy zastosowaniu poniższego kryterium oceny ofert. Cena 100 pkt. 100 %. Kontakt: Osoby do kontaktu Paweł Dubiał tel.: 67 2811621 e-mail: pawel.dubial@mwik.pl Jolanta Łabiszak tel.: 67 281 1619 e-mail: jolanta.labiszak@mwik.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024