kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu ogólnobudowlanego wraz z robotami towarzyszącymi elektrycznymi |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego PUM w Szczecinie ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin powiat: Szczecin tel. 091 425 30 49 krzysztof.zawadzki@usk1.szczecin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 091 425 30 49 |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na następujące zadanie: ,,Remont ogólnobudowlany wraz z robotami towarzyszącymi elektrycznymi Sali nr 19, dotyczy budynku CDiLND II piętro Kliniki Ortopedii, Traumatologii i Onkologii Narządu Ruchu USK - 1 przy Ul. Unii Lubelskiej 1 w Szczecinie". I. PRZEDMIOT ZADANIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ogólnobudowlanego wraz z robotami towarzyszącymi elektrycznymi Sali nr 19 zlokalizowanej na II piętrze budynku CDiLND Kliniki Ortopedii, Traumatologii i Onkologii Narządu Ruchu USK - 1 przy Ul. Unii Lubelskiej 1 w Szczecinie. V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW: 1. Wykładzina podłogowa PCV homogeniczna grubości 2mm. Parametry wykładziny: a) wykładzina posadzkowa homogeniczna o parametrach nie gorszych od przedstawionych poniżej: ? klasa użytkowa wg EN 685: 34/43, ? typ wykładziny wg ISO 10581: homogeniczna winylowa Typ I, ? grubość całkowita wykładziny wg EN 428: 2,00 mm, ? grubość warstwy użytkowej wg EN 429: 2,0 mm, ? waga całkowita wg EN 430: 2800 g/m2, ? klasa ścieralności wg EN 660-2 Grupa T: ? 2,00 mm?, ? wgniecenie resztkowe wg EN 433: ? 0,02mm, ? zabezpieczenie powierzchni: iQ PUR, ? właściwości elektrostatyczne wg EN 1815: ? 2kV - antystatyczna, ? Clean room test (pomieszczenia sterylne) AST M F51/00: Klasa A, ? właściwości antypoślizgowe wg DIN 51130: R9, EN 14041: DS, ? stabilność wymiarowa wg EN 434: ? 0,4 %, ? dobra odporność chemiczna, ? klasa palności Bfls1. Należy zastosować wykładzinę PCV homogeniczną, z górną warstwą zabezpieczoną przed zużyciem np. poliuretanem PUR, łatwa do utrzymania w czystości, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych. 2. Płyty gipsowo - kartonowe - wg PN-EN 520 ? należy zastosować 2 płyty o grubości 12,5 mm każda ? typ płyty - A - wg PN-EN 520+A1:2012 ? reakcja na ogień - A2-s1,d0 - wg PN-EN 520+A1:2012 ? współczynnik przewodzenia ciepła - 0,25 W/mK ? typ krawędzi - KS 3. Płyty cementowo - włóknowe - wg PN-EN 12467 ? płyta grubości 12,5 mm ? klasa materiału - A1 - wg DIN 4102 ? klasa reakcji na ogień - A1 - wg PN-EN 12467 ? wytrzymałość na zginanie > 3,5 N/mm2 ? wytrzymałość na ściskanie >6 N/mm2 4. Farby a. na powierzchnie ścian i sufitu - lateksowe ? odporność na ścieranie i szorowanie - klasa 1 wg PN-EN 13300 dla ścian i klasa 2 dla sufitu ? reakcja na ogień - A2 s1, d0 - wg PN EN 13501-1 Strona 3 z 4 5. Odbojnice - stal nierdzewna # 42 mm VI. ZAKRES PRAC: - wykonanie prac remontowych zgodnie z zakresem opisanym w załączonym do ogłoszenia jako załącznik nr 3 przedmiarem Dokument nr: DT-2221-12(3)/2023 Składanie ofert: 3. Ofert należy składać pisemnie w terminie do dnia 15.04.2024 r. do godz. 12:00 lub elektronicznie na adres e-mail: krzysztof.zawadzki@usk1.szczecin.pl i dt@usk1.szczecin.pl Miejsce i termin realizacji: III. LOKALIZACJA ZADANIA: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego PUM w Szczecinie, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, budynek CDiLND. VII. TERMIN REALIZACJI I WARUNKI PŁATNOŚCI: 1. Realizacja zadania w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni kalendarzowych od protokolarnego przekazania obiektu. Wymagania: II. ZAKRES RZECZOWY ZADANIA Dla pełnego rozeznania zakresu prac wymagana jest wizja lokalna z potwierdzeniem przez pracownika Działu Technicznego. Wizja lokalna jest traktowana jako warunek konieczny do złożenia oferty. Zamawiający wyznaczył termin wizji lokalnej na dzień 08.04.2024r., godz. 12:00. Na początek spotkania zapraszamy do Działu Technicznego pok. 2.4 na I piętrze Budynku Administracyjnego II. IV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY I REALIZACJI ZADANIA: 1. Zadanie realizowane będzie w oparciu o podpisaną umowę, której projekt dołączono do ogłoszenia jako załącznik nr 2. 2. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Kryterium oceny ofert stanowi cena 100 %. 3. Do oferty należy dołączyć kosztorys uproszczony sporządzony w oparciu o załączony do ogłoszenia, jako załącznik nr 3 przedmiar i potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. 4. Wymagany, potwierdzony okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny od chwili zgłoszenia telefonicznego w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia. 2. Płatność nastąpi w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wraz podpisanym bezusterkowym protokołem odbioru końcowego. Kontakt: Kontakt Dział Techniczny: Krzysztof Zawadzki tel. 091 425 30 49 |
© eurobudowa.pl 2004-2024