pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu i pełną infrastrukturą techniczną |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie Felińskiego 2b 01-513 Warszawa powiat: Warszawa przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/152115/notice/public/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 250 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu i pełną infrastrukturą techniczną na nieruchomości przy Ul. Kazimierza Dłuskiego 5 w Otwocku na siedzibę Urzędu Skarbowego w Otwocku. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Otwocku przy Ul. Kazimierza Dłuskiego 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w: 1) Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się: projekt rozbiórki, projekt budowlany, projekt techniczny, projekty wykonawcze oraz STWiORB, (przedmiar robót - materiał pomocniczy, służący do celów informacyjnych). 2) Projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45262311-4,45410000-4,45430000-0,45442100-8,45262500-6,45310000-3,45330000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00265227, ZP/6/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/152115/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/152115/notice/public/details 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Kodowanie i czas odbioru danych: Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Informacje dodatkowe: Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem); W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym; Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego ,,Platforma zakupowa" tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawiera Rozdział 21 SWZ - Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/152115/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:00 Miejsce składania ofert: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/152115/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Otwocku przy ul. Kazimierza Dłuskiego 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w: 1) Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się: projekt rozbiórki, projekt budowlany, projekt techniczny, projekty wykonawcze oraz STWiORB, (przedmiar robót - materiał pomocniczy, służący do celów informacyjnych). 2) Projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45410000-4 - Tynkowanie 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 - Roboty malarskie 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia bezpłatnych przeglądów i konserwacji wszystkich wbudowanych urządzeń i instalacji z zapewnieniem wymiany koniecznych materiałów eksploatacyjnych, po protokolarnym odbiorze końcowym robót (w okresie gwarancji) 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 5 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że: a. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należcie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub odbudowie lub nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej* o następujących parametrach: 1) o co najmniej 2 kondygnacjach nadziemnych, 2) która swoim zakresem wykonania obejmowała: - roboty budowlane konstrukcyjne - roboty budowlane wykończeniowe - roboty elewacyjne - roboty instalacyjne w zakresie branży sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, w tym: system kontroli dostępu, system monitoringu wizyjnego, system sygnalizacji włamania i napadu - zagospodarowanie terenu, w tym wykonanie parkingów, chodników, terenów zielonych, 3) o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m^2. * budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć, zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1225, z późn. zm., budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale 7 część 3 pkt 1 lit. c SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. b. dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności w rozumieniu przepisów ustawy z Prawo budowlane, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: 1) konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budo-wy, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co naj-mniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, 5) inżynieryjnej drogowej - co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy UKR. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. - dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 250 000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika, do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo - do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w Roz-dziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. g) SWZ. 3.Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: a) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. a) i b) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie określonym przez Zamawiającego, b)oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. c) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, c)pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 SWZ, składają wszyscy Wykonawcy wspólnie, z wyjątkiem dokumentu opisanego w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. f) SWZ, który każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 4.Ofertę składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców - Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, składający ofertę wspólną. 5.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. 6.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres świadczenia bezpłatnych przeglądów i konserwacji wszystkich wbudowanych urządzeń i instalacji z zapewnieniem wymiany koniecznych materiałów eksploatacyjnych, po protokolarnym odbiorze końcowym robót (w okresie gwarancji) 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-17 |
© eurobudowa.pl 2004-2024