Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzedaż, dostawa i montaż platformy przyschodowej służącej do transportu osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi akcesoriami |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie Wąwozowa 34 31-752 Kraków powiat: Kraków 12 616 55 55, tel. 12 68 68 222, fax 12 645 12 70 wegrzyn@gupkrakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 12 616 55 55, tel. 1 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprzedaż Zamawiającemu przez Wykonawcę platformy przyschodowej służącej do transportu osób niepełnosprawnych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie. Przedmiot zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: II. 1. Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż Zamawiającemu przez Wykonawcę platformy przyschodowej służącej do transportu osób niepełnosprawnych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie wraz z niezbędnymi akcesoriami, zwanej dalej ,,platformą" zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1. 2. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych oraz może być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem. 3. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie posiadał deklarację zgodności CE, zgodną z obowiązującymi przepisami prawa. CPV: 34514700-0, 33196200-2 Dokument nr: OP.2711.61.2024.BK.RB Otwarcie ofert: 2. Termin otwarcia ofert: niezwłocznie po upływie terminu składania ofert. Składanie ofert: XII. Forma oraz sposób złożenia dokumentów Ofertę oraz pozostałe dokumenty należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form: 1. w formie elektronicznej, poprzez złożenie dokumentów w formie elektronicznej, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres: wegrzyn@gupkrakow.pl Dopuszczalne jest złożenie dokumentów w formie elektronicznej, będących skanami podpisanych podpisem osobistym dokumentów 2. w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem; (pocztą, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, Ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków do pok. 119 - Dziennik Podawczy - od poniedziałku do piątku w godz.ch 7.45 - 14.45. XIII. Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej: 1. Oferta powinna być złożona/przesłana za pośrednictwem: poczty w formie przesyłki rejestrowanej, kurierem, osobiście, na adres siedziby Zamawiającego Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, Ul. Wąwozowa 34; 31-752 Kraków, Dziennik podawczy - pokój nr 119 w terminie do dnia 05.04.2024 r. (do godz. 10.00). Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz.ch: 7.45 - 14.45 Miejsce i termin realizacji: 6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków III. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został w nieprzekraczalnym terminie do 10 tygodni od dnia podpisania umowy. wykonany Wymagania: zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie oraz Kodeksu Cywilnego godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 07.45. - 14.45. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 5. Wykonawca gwarantuje należytą jakość przedmiotu zamówienia przez okres min. 24 miesiące. IV. Warunki udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną". Uwaga! Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie ustawy sankcyjnej na podstawie informacji zawartych w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, tj. odpowiednio w informacji z Krajowego Rejestru Sądowego i/lub Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, informacji z wykazów określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), a także informacji z listy rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. 2. Ponadto z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. przesłanek wykluczenia na podstawie Oświadczenia dotyczącego wykluczenia z postępowania stanowiącego załącznik nr 4 do zaproszenia do składania ofert. Zamawiający zweryfikuje dane zawarte w ww. Oświadczeniu, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ponadto Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niezłożenia przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia dotyczącego wykluczenia z postępowania, pomimo wezwania przez Zamawiającego. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. V. Kryteria oceny ofert, wagi punktowe dla poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktacji: Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniające wymogi formalne. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: Cena (brutto) - 100% znaczenia. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Sposób oceny ofert: W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru: Ocena punktowa = (najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty) x 100 Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. VI. Opis sposobu obliczania ceny oferty 1. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert), podać cenę za realizację przedmiotu zamówienia do porównania ofert - wartość brutto w PLN wraz z zastosowaną stawką podatku VAT w %. 2. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zaproszeniu wraz z załącznikami oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, stosując zasadę opisaną w art. 106e ust.11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 ze zm.). 4. Cena winna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej. 5. Zamawiający informuje, że jest uprawniony do odbierania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych i ma konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania o numerze: PL6782748246. 6. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystawiania faktury elektronicznej Wykonawca w wystawionej przez siebie fakturze VAT, oprócz elementów wymaganych przepisami ustawy o VAT zobligowany jest zawrzeć numer umowy zamówienia publicznego oraz informacje dotyczące odbiorcy płatności. Numer umowy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. 7. Zamawiający informuje, że nie jest płatnikiem podatku VAT. 8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Składając oferty dodatkowe, Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę. VII. Termin związania ofertą: 21 dni - licząc od upływu terminu składania ofert. VIII. Zmiana treści zaproszenia W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zaproszenia. Zmiana treści zaproszenia zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 i będzie wiążąca dla Wykonawców. IX. Wyjaśnienia treści zaproszenia 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz procedury pod warunkiem złożenia ich drogą mailową na wskazany powyżej adres e-mail w terminie do 3 dni przed zakończeniem terminu składania ofert. 2. Treść pytań wraz z odpowiedziami Zamawiającego zostaną zamieszczone na stronie internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 i będzie wiążąca dla Wykonawców. 3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 4. W celu skrócenia czasu przygotowania odpowiedzi na pytania o wyjaśnienie treści zaproszenia Zamawiający prosi, aby Wykonawcy zwracając się do Zamawiającego w sprawie udzielenia wyjaśnień wysyłali również treść pytań w wersji elektronicznej edytowalnej. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu składania ofert, jednocześnie zamieszczając informację o przedłużeniu terminu składania ofert na stronie internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 i będzie wiążąca dla Wykonawców. 4. Z otwarcia ofert Zamawiający sporządza komunikat, który niezwłocznie zamieszcza się na stronie internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 XI. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zaproszeniu i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację ,,Zmiana oferty". 6. Dokumenty wymagane wraz z ofertą: a) Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert, podpisany przez osobę/-y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, b) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może uzyskać aktualne dane za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 2 do zaproszenia), c) Pełnomocnictwo do złożenia oferty/zawarcia umowy (jeżeli dotyczy). d) Oświadczenie dotyczące wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do zaproszenia do składania ofert, 2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, (ul. Wąwozowa 34; 31-752 Kraków) oraz opisane w następujący sposób: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ul. Wąwozowa 34 31-752 Kraków ............................................ nazwa i adres Wykonawcy Oferta na: Sprzedaż Zamawiającemu przez Wykonawcę platformy przyschodowej służącej do transportu osób niepełnosprawnych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie. Nr zamówienia:OP.2711.61.2024.BK.RB Nie otwierać przed dniem 05.04.2024 r. do godz. 10:00 XIV. Zawiadomienie o wyborze oferty/unieważnieniu postępowania 1. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na stronie internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 2. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający zamieści informację o unieważnieniu postępowania na stronie internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 3. Zawiadomienie o wyniku postępowania doręcza się niezwłocznie wszystkim oferentom drogą elektroniczną. XV. Zawarcie umowy 1. Z wybranym Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest unieważnienie postępowania albo podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejno najwyższą liczbę punktów. W razie konieczności opisana procedura może zostać powtórzona względem dalszych Wykonawców. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 3. Umowa zostanie podpisana w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4. Umowa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, 5. Wszelkie zmiany w umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem ich nieważności. XVII. Pozostałe informacje 1) Postępowanie jest realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych, o której jest mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy; Zamawiający stosuje Regulamin udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie; w sprawach nieuregulowanych w zaproszeniu Zamawiający stosuje w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego. 2) Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty ? niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym w lit. c), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. 3) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) została złożona po terminie składania ofert; b) została złożona przez wykonawcę: podlegającego wykluczeniu z postępowania lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego, lub który nie złożył oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów/oświadczeń c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; d) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; e) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu; g) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 2) lit. c); h) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą; i) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą; 4) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty; b) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; d) w przypadku, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie; e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego; g) wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem zapisu w brzmieniu: Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może unieważnić postępowanie albo zawrzeć umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejno najwyższą liczbę punktów (w razie konieczności opisana procedura może zostać powtórzona względem dalszych Wykonawców). 5) Ubiegający się o udzielenie zamówienia ma prawo do złożenia tylko jednej oferty. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert. Uwagi: 6) Informacja dotycząca ochrony danych osobowych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: 1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Grodzki Urząd Pracy w Krakowie z siedzibą przy ul. Wąwozowej 34, 31-752 Kraków. W zakresie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego administratorem jest: o Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego (PO Wiedza Edukacja Rozwój), o Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego (RPO Woj.Małopolskiego). W zakresie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus administratorem jest Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego (Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027). 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie możliwy jest pod numerem tel. nr (12) 68 68 220 lub adresem email: iod@gupkrakow.pl 3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub przeprowadzania postępowań w drodze zapytania ofertowego lub innego postępowania przeprowadzanego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w związku z art. 6 ust. 1 lit. ,,b" (przetwarzanie w celu wykonania umowy) i ,,c" (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być w zakresie i celach wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa określone podmioty, w tym organy władzy publicznej oraz jednostki wykonujące zadania publiczne bądź działające na zlecenie organów władzy publicznej. Mogą nimi być w szczególności organy zajmujące się kontrolą poprawności prowadzenia postępowań oraz minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego w ramach danych przekazywanych w systemie SL2014 bądź CST2021, 5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (dot. zamówień współfinansowanych ze środków UE), 6) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, 7) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 8) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do przeprowadzenia postępowania oraz zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, 9) Pana/Pani dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu), 10) Pana/Pani dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej. Kontakt: XVI. Osoby wyznaczone do kontaktów W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Tomasz Węgrzyn - tel. (12) 68 68 222 W sprawach dotyczących procedury postępowania: Tomasz Węgrzyn - tel. (12) 68 68 222 |
© eurobudowa.pl 2004-2024