wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kruklanki 22 Lipca 10 11-612 Kruklanki powiat: giżycki 874217002, faks 874217002 pzp@kruklanki.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Kruklanki |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 874217002, faks 8742 |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie będzie realizowane na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej. 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 135001N- Ul. CICHA w m. Kruklanki od km 0+015,0 do km 1+367,0, na dł. 1,352km W zakres przebudowy drogi gminnej wchodzi: o prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej; o Poprawa geometrii korpusu drogowego ulicy w przez ukształtowanie regularnych łuków poziomych i pionowych o Wykonanie podbudowy gr. 20cm z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5mm kategorii C50/30 o Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11W50/70 o Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S50/70 o Wykonanie nawierzchni poboczy gr. 8cm z kruszywa łamanego kat. C50/30 o Wymianę i uzupełnienie istniejącego oznakowania pionowego o Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń w pasie drogowym (studnie, skrzynki wodociągowe, hydranty itp.) o wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych; o wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; 2. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 010-1 - Ul. Wodna w Kruklankach od km 0+000 do km 0+830.0 w Gminie Kruklanki , powiat giżycki W zakres robót wchodzą: o prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej; o Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm kategorii C50/30. o Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. o Wykonanie nawierzchni poboczy gr. 12 cm z mieszanki kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm kategorii C50/30. o Przebudowa istniejącego chodnika na odcinku zabudowy mieszkaniowej na nawierzchnię z kostki betonowej. o Przebudowę istniejącej zatoki postojowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. o Przebudowę istniejących zjazdów w granicach pasa drogowego na nawierzchnię ulepszoną. o Budowę odcinka linii oświetleniowej na długości zabudowy mieszkaniowej. o Przebudowę istniejącego przepustu pod koroną drogi i budowę nowego przepustu o Wymianę i uzupełnienie istniejącego oznakowania pionowego o Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń w pasie drogowym (studnie, skrzynki wodociągowe, hydranty itp.) o wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych; o wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; CPV: 45233120-6, 45230000-8, 45100000-8,45232000-2,45231000-5, 45233220-7,45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00265637, PBO.271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://przetargi.kruklanki.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.kruklanki.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej - Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP pod adresem https://przetargi.kruklanki.pl - zwanej dalej Platformą Ofertę wraz z załącznikami sporządza się w języku polskim w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, pod rygorem nieważności. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kruklanki; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Kruklankach jest Pan/Pani e - mail: iod@kruklanki.pl 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki, znak sprawy: PBO.271.4.2024 prowadzonym w trybie podstawowym. 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 09:00 Miejsce składania ofert: Gmina Kruklanki Ul. 22 Lipca 10, 11-612 Kruklanki Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące Wymagania: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Węgorzewo o/Kruklanki nr rachunku 48 9348 0000 0397 0931 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: ,,Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 7. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 9. Zaleca się umieszczenie w treści dokumentu wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający może przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PBO.271.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 2016962,53 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie będzie realizowane na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej. 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 135001N- ul. CICHA w m. Kruklanki od km 0+015,0 do km 1+367,0, na dł. 1,352km W zakres przebudowy drogi gminnej wchodzi: o prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej; o Poprawa geometrii korpusu drogowego ulicy w przez ukształtowanie regularnych łuków poziomych i pionowych o Wykonanie podbudowy gr. 20cm z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5mm kategorii C50/30 o Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11W50/70 o Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S50/70 o Wykonanie nawierzchni poboczy gr. 8cm z kruszywa łamanego kat. C50/30 o Wymianę i uzupełnienie istniejącego oznakowania pionowego o Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń w pasie drogowym (studnie, skrzynki wodociągowe, hydranty itp.) o wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych; o wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; 2. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 010-1 - ul. Wodna w Kruklankach od km 0+000 do km 0+830.0 w Gminie Kruklanki , powiat giżycki W zakres robót wchodzą: o prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej; o Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm kategorii C50/30. o Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. o Wykonanie nawierzchni poboczy gr. 12 cm z mieszanki kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm kategorii C50/30. o Przebudowa istniejącego chodnika na odcinku zabudowy mieszkaniowej na nawierzchnię z kostki betonowej. o Przebudowę istniejącej zatoki postojowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. o Przebudowę istniejących zjazdów w granicach pasa drogowego na nawierzchnię ulepszoną. o Budowę odcinka linii oświetleniowej na długości zabudowy mieszkaniowej. o Przebudowę istniejącego przepustu pod koroną drogi i budowę nowego przepustu o Wymianę i uzupełnienie istniejącego oznakowania pionowego o Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń w pasie drogowym (studnie, skrzynki wodociągowe, hydranty itp.) o wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych; o wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż 500.000,00 zł. 2) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na przebudowie/budowie/remoncie dróg, ulic, chodników, placów i parkingów z nawierzchni asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 3000,00 m2 b) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji niniejszego zamówienia publicznego skieruje następujące osoby: - kierownik robót - min. 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń - kierownik robót - min. 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż 500.000,00 zł. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych o których mowa w Rozdziale XX ust. 1 pkt 2) lit. a) - dla obu zadań, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, oraz załączenie dowodów określających, czy te robot budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XX ust. 1 pkt 2) lit. b), wraz z informacjami na temat ich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż 500.000,00 zł. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych o których mowa w Rozdziale XX ust. 1 pkt 2) lit. a) - dla obu zadań, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, oraz załączenie dowodów określających, czy te robot budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XX ust. 1 pkt 2) lit. b), wraz z informacjami na temat ich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Węgorzewo o/Kruklanki nr rachunku 48 9348 0000 0397 0931 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: ,,Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 7. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 9. Zaleca się umieszczenie w treści dokumentu wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający może przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024