Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pod nazwą Budowa...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pod nazwą Budowa budynku dworca autobusowego

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Białobrzegi
Plac Zygmunta Starego 9
26-800 Białobrzegi
powiat: białobrzeski
48 3863010, faks 48 3863011
bialobrzegi@bialobrzegi.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegi
Województwo: mazowieckie
Miasto: Białobrzegi
Wadium: 80.000 zł
Nr telefonu: 48 3863010, faks 48
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pod nazwą Budowa budynku dworca autobusowego w Białobrzegach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie dworca autobusowego w Białobrzegach.
2. Przedmiot umowy będzie realizowany w następujący sposób:
Etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
Etap II- wykonanie robót budowlanych, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji.
4. Dworzec autobusowy składał się będzie z budynku dworca, który będzie miał 200m2 powierzchni, na którą składać się będą poczekalnia dla podróżnych, kasa biletowa, zaplecze socjalne, miejsce na małą gastronomię, pomieszczenia socjalne a także wiata peronowa dla podróżnych. Budynkowi nadane zostaną kształt i funkcjonalności przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W ramach zagospodarowania terenu wykonane zostaną dwa perony, droga wewnętrzna, zjazdy z Ul. Mikowskiej, miejsca parkingowe dla autobusów, dojścia, dojazd rowerowy, 4 stanowiska krótkiego postoju, oświetlenie zewnętrzne, elementy małej architektury, gospodarka zielenią
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach:
1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ) wraz z załącznikami w postaci: mapy zasadniczej terenu, koncepcji funkcjonalnej pomieszczeń wraz z PZT, zapewnienia dostaw mediów, dokumentacji badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną.
2) w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) w projektowanych postanowieniach umowy.
6. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot umowy gwarancji i rękojmi:
- co najmniej 120 miesięcy na konstrukcję budynku (gwarancja wymagana przez Zamawiającego).
- co najmniej 60 miesięcy na wszystkie roboty budowlane
Uwaga! Długość okresu gwarancji na roboty budowlane jest jednym z kryteriów oceny ofert
- co najmniej 24 miesiące na urządzenia (m.in. centrale wentylacyjne, agregaty chłodnicze, klimatyzacje, pompy obiegowe, urządzenia w kotłowni, fotowoltaika) wraz z ich konserwacją, serwisowaniem i wymianą elementów eksploatacyjnych (według DTR urządzeń).
Uwaga! Długość okresu gwarancji na urządzenia wraz z ich konserwacją i serwisowaniem (według DTR urządzeń) jest jednym z kryteriów oceny ofert.

CPV: 45200000-9, 71220000-6,71320000-7,71322000-1,71520000-9,45213311-6,45213314-7,45213315-4,45260000-7,45233222-1

Dokument nr: 2024/BZP 00265406, I.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 11:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegi, instrukcje dotyczące czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami - oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, przekazywane będą za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Za datę wpływu przyjmuje się datę ich przesłania w formie opisanej powyżej.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
4. Oferta, wniosek, przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe - jeżeli były wymagane, składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny
Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu - przez platformazakupowa.pl oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).
5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminy Białobrzegi, Ul. Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych poprzez email: iod@bialobrzegi.pl;
3. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegi
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegi

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie dworca autobusowego w Białobrzegach.
2. Przedmiot umowy będzie realizowany w następujący sposób:
Etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
Etap II- wykonanie robót budowlanych, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji.
4. Dworzec autobusowy składał się będzie z budynku dworca, który będzie miał 200m2 powierzchni, na którą składać się będą poczekalnia dla podróżnych, kasa biletowa, zaplecze socjalne, miejsce na małą gastronomię, pomieszczenia socjalne a także wiata peronowa dla podróżnych. Budynkowi nadane zostaną kształt i funkcjonalności przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W ramach zagospodarowania terenu wykonane zostaną dwa perony, droga wewnętrzna, zjazdy z ul. Mikowskiej, miejsca parkingowe dla autobusów, dojścia, dojazd rowerowy, 4 stanowiska krótkiego postoju, oświetlenie zewnętrzne, elementy małej architektury, gospodarka zielenią
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach:
1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ) wraz z załącznikami w postaci: mapy zasadniczej terenu, koncepcji funkcjonalnej pomieszczeń wraz z PZT, zapewnienia dostaw mediów, dokumentacji badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną.
2) w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) w projektowanych postanowieniach umowy.
6. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot umowy gwarancji i rękojmi:
- co najmniej 120 miesięcy na konstrukcję budynku (gwarancja wymagana przez Zamawiającego).
- co najmniej 60 miesięcy na wszystkie roboty budowlane
Uwaga! Długość okresu gwarancji na roboty budowlane jest jednym z kryteriów oceny ofert
- co najmniej 24 miesiące na urządzenia (m.in. centrale wentylacyjne, agregaty chłodnicze, klimatyzacje, pompy obiegowe, urządzenia w kotłowni, fotowoltaika) wraz z ich konserwacją, serwisowaniem i wymianą elementów eksploatacyjnych (według DTR urządzeń).
Uwaga! Długość okresu gwarancji na urządzenia wraz z ich konserwacją i serwisowaniem (według DTR urządzeń) jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych
45213314-7 - Roboty budowlane w zakresie zajezdni autobusowych
45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W odniesieniu do tego warunku zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, potwierdzającą że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż:
4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych 00/100);
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, każda wykonana w zakresie jednego zamówienia (umowy), w tym:
o jedną robotę budowlaną wykonaną w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", polegającą na budowie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m^2 i wartości inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto i
o jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m^2 i wartości inwestycji nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto.
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi następujące kwalifikacje:
2.1 projektant architektury - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu,
2.2 projektant konstrukcyjno-budowlany - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu,
2.3 projektant elektryczny - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu,
2.4 projektant sanitarny - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu,
2.5 projektant telekomunikacyjny - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, minimum 3 letnie doświadczenie w projektowaniu,
2.6 kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, minimum 8 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby wskazany przez Wykonawcę Kierownik budowy uczestniczył w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla zrealizowanych budynków.
2.7 kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych,
2.8 kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych,
2.9 kierownik robót telekomunikacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych i teletechnicznych, minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5 do SWZ.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie a następnie kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy;
4) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
5) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy;
6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, dokumenty w zakresie ust. 1 pkt 1 - 3 składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie;
7) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia oświadczeń i dokumentów podmiotów udostępniających zasoby w zakresie ust. 1 pkt 2-3 od podmiotu, aktualnych na dzień złożenia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy;
8) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację zamówienia podwykonawcy nie będącego podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawcy podmiotowych środków dowodowych w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania dotyczących tego podmiotu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, że:
1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów - załącznik nr 2 do SWZ - jeżeli dotyczy.
3) Oświadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowalne, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 8 do SWZ - jeżeli dotyczy
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /wspólnicy spółek cywilnych dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, tj. oświadczenie z zakresu art. 117 ust 4 ustawy Pzp - załącznik do SWZ - jeżeli dotyczy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ, będący integralną częścią SWZ.
2. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-14

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.