Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie terenów zielonych oraz pielęgnacja zielonej ścianki i roślinności wewnątrz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie terenów zielonych oraz pielęgnacja zielonej ścianki i roślinności wewnątrz obiektu

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie
J. Słowackiego 2
71-434 Szczecin
powiat: Szczecin
91 432 87 00
rdlp@szczecin.lasy.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 91 432 87 00
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utrzymanie terenów zielonych przy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie oraz pielęgnacja zielonej ścianki i roślinności wewnątrz obiektu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgnacja ogrodu wertykalnego, drzew oliwnych i innych roślin wewnętrznych w budynku administracyjnym RDLP w Szczecinie.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia obu części: Ul. Trzcinowa 10 w Szczecinie (Szczecin - Płonia).
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia za pomocą własnych materiałów, środków pielęgnacji i ochrony roślin, środków czyszczących, sprzętu i narzędzi.
Zamawiający nieodpłatnie zapewni Wykonawcy dostęp do wody oraz energii elektrycznej, niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 1
Zamawiający, nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania kluczowych elementów (części) przedmiotu zamówienia
Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, związane z pielęgnacją roślinności wewnętrznej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę nieobowiązkowej wizji lokalnej w miejscu świadczenia usług Ul. Trzcinowa 10, 70-893 Szczecin (Szczecin - Płonia) w dniu 4 kwietnia oraz 5 kwietnia 2024 r. od godz. 10:00 do 12:00. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy. Odbycie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w postępowaniu.
Utrzymanie czystości zewnętrznego terenu RDLP w Szczecinie przylegającego do siedziby wraz z sezonową pielęgnacją roślin i trawnika.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia obu części: Ul. Trzcinowa 10 w Szczecinie (Szczecin - Płonia).
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia za pomocą własnych materiałów, środków pielęgnacji i ochrony roślin, środków czyszczących, sprzętu i narzędzi.
Zamawiający nieodpłatnie zapewni Wykonawcy dostęp do wody oraz energii elektrycznej, niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7B do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 2
Zamawiający, nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania kluczowych elementów (części) przedmiotu zamówienia
Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, związane z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania terenów zieleni, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę nieobowiązkowej wizji lokalnej w miejscu świadczenia usług Ul. Trzcinowa 10, 70-893 Szczecin (Szczecin - Płonia) w dniu 4 kwietnia oraz 5 kwietnia 2024 r. od godz. 10:00 do 12:00. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy. Odbycie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w postępowaniu.

CPV: 77310000-6, 77314100-5,77312100-1,90611000-3,77300000-3,90612000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00265807, EZ.270.2.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 08:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70c427cb-e813-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70c427cb-e813-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Złożenie oferty oraz komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/, dalej: ,,Platforma").
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert - sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.10. SWZ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załącznik do jednego formularza).
Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Złożenie oferty w postępowaniu prowadzonym na Platformie wymaga, aby Wykonawca posiadał aktywowane konto na Platformie.
Wykonawca przygotowuje ofertę z wykorzystaniem formularza Oferty opracowanego przez Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zrezygnował z interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnianego przez Platformę e-Zamówienia.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu zakładki ,,Oferty/wnioski", należy wybrać przycisk ,,Złóż ofertę".
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca, nie było możliwości pełnego i szczegółowego opisania sposobu komunikacji, w tym złożenia oferty. Szczegółowe informacje zawarte są w pkt 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie .
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolina Kaczmarek, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca w ogłoszeniu o zamówieniu, PEŁNA KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH została szczegółowo opisana w pkt 21 SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 08:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70c427cb-e813- 11ee-a01e-f641a8763d5f

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.