Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie chodników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie chodników

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
ul. Rynek 1
35-064 Rzeszów
powiat: Rzeszów
przetargi@erzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: 7 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Wschód
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zacięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną - 20,00m
2) rozebranie podbudowy z betonu - 140 m2
3) rozebranie podbudowy z kruszywa - 20,00m2
4) rozebranie obrzeży betonowych - 100,00m
5) rozebranie krawężników betonowych - 100,00m
6) rozebranie krawężników kamiennych - 20,00m
7) rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej -20,00 m2
8) rozebranie chodników z płytek betonowych -200,00m2
9) rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych - 100,00m2
10) koryta wykonywane mechanicznie - 700 m2
11) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 100,00m2
12) wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku -300,00m2
13) ułożenie posypki cementowo piaskowej -80,00m2
14) nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego - 400m2
15) wykonanie podbudowy z betonu - 300,00m2
16) przełożenie obrzeży betonowych - 200,00m
17) przełożenie krawężników betonowych - 200m
18) przełożenie krawężników kamiennych - 100,00mb
19) przełożenie chodników z płytek betonowych o wym. 50x50x7 cm - 100,00m2
20) przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 lub 8cm kostka zamawiają cego - 1120,00m2
21) przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 390m2
22) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej kostka zamawia-jącego -60,00m2
23) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych -30,00m2
24) ustawienie obrzeży betonowych - 230,00m
25) ustawienie krawężników betonowych - 110m2
26) ustawienie krawężników kamiennych - 20 m
27) wykonanie chodników z kostki brukowej gr 6 lub 8 cm, kostka zamawiają-cego 40,00m2
28) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej - 240m2
29) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych-10,00m2
30) wykonanie chodników z płytek betonowych 50 cm *50 cm gr. 7 cm -10,00m2
31) uzupełnienie spoin na kostce kamiennej żywicami. głębokość spoiny 8 cm po wcześniejszym jej oczyszczeniu. - 10,00m2
32) uzupełnienie spoin na kostce kamiennej zaprawą cementową -10,00m2
33) wykonanie nawierzchni z GEOKRATY z wypełnieniem grysem - 10,00m2
34) ułożenie korytek ściekowych z gotowych elementów betonowych -10,00m
35) ułożenie odwodnienia liniowego z gotowych elementów prefabrykowa-nych typy ECODREN na podsypce cementowo-piaskowej -10,00m
36) wykonanie cieku z kostki brukowej -10,00m2
37) plantowanie (obrobienie na czysto) - 100,00m2
38) regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych 10,00szt
39) regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, teletechnicznych -10,00szt
40) regulacja pionowa włazu kanałowego lub wpustu ściekowego -10,00szt.
41) regulacja wraz z wymianą włazu kanałowego - 4,00szt
42) regulacja wraz z wymianą wpustu deszczowego - 4,00szt
43) zabezpieczenie kabla rurą osłonową dwudzielną -4,00mb
44) demontaż i montaż znaków drogowych pionowych - 4,00szt
45) aktualizacja mapy zasadniczej -4,00szt
46) przekruszenie gruzu do frakcji 63 mm - materiał inwestora 4,00m3
47) roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypu - 10,00m3
48) transport materiałów budowlanych - 9,00m3
49) przełożenie płyt granitowych -10,00m2
50) wymiana płyt granitowych -10,00m2
51) wykonanie palisady betonowej - 5,50mb

CPV: 45233141-9

Dokument nr: 2024/BZP 00265808, ZP-A.271.26.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dcaedec-e82a-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania. 5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych); 6.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert). 9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-A.271.26.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zacięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną - 20,00m
2) rozebranie podbudowy z betonu - 140 m2
3) rozebranie podbudowy z kruszywa - 20,00m2
4) rozebranie obrzeży betonowych - 100,00m
5) rozebranie krawężników betonowych - 100,00m
6) rozebranie krawężników kamiennych - 20,00m
7) rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej -20,00 m2
8) rozebranie chodników z płytek betonowych -200,00m2
9) rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych - 100,00m2
10) koryta wykonywane mechanicznie - 700 m2
11) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 100,00m2
12) wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku -300,00m2
13) ułożenie posypki cementowo piaskowej -80,00m2
14) nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego - 400m2
15) wykonanie podbudowy z betonu - 300,00m2
16) przełożenie obrzeży betonowych - 200,00m
17) przełożenie krawężników betonowych - 200m
18) przełożenie krawężników kamiennych - 100,00mb
19) przełożenie chodników z płytek betonowych o wym. 50x50x7 cm - 100,00m2
20) przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 lub 8cm kostka zamawiają cego - 1120,00m2
21) przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 390m2
22) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej kostka zamawia-jącego -60,00m2
23) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych -30,00m2
24) ustawienie obrzeży betonowych - 230,00m
25) ustawienie krawężników betonowych - 110m2
26) ustawienie krawężników kamiennych - 20 m
27) wykonanie chodników z kostki brukowej gr 6 lub 8 cm, kostka zamawiają-cego 40,00m2
28) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej - 240m2
29) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych-10,00m2
30) wykonanie chodników z płytek betonowych 50 cm *50 cm gr. 7 cm -10,00m2
31) uzupełnienie spoin na kostce kamiennej żywicami. głębokość spoiny 8 cm po wcześniejszym jej oczyszczeniu. - 10,00m2
32) uzupełnienie spoin na kostce kamiennej zaprawą cementową -10,00m2
33) wykonanie nawierzchni z GEOKRATY z wypełnieniem grysem - 10,00m2
34) ułożenie korytek ściekowych z gotowych elementów betonowych -10,00m
35) ułożenie odwodnienia liniowego z gotowych elementów prefabrykowa-nych typy ECODREN na podsypce cementowo-piaskowej -10,00m
36) wykonanie cieku z kostki brukowej -10,00m2
37) plantowanie (obrobienie na czysto) - 100,00m2
38) regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych 10,00szt
39) regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, teletechnicznych -10,00szt
40) regulacja pionowa włazu kanałowego lub wpustu ściekowego -10,00szt.
41) regulacja wraz z wymianą włazu kanałowego - 4,00szt
42) regulacja wraz z wymianą wpustu deszczowego - 4,00szt
43) zabezpieczenie kabla rurą osłonową dwudzielną -4,00mb
44) demontaż i montaż znaków drogowych pionowych - 4,00szt
45) aktualizacja mapy zasadniczej -4,00szt
46) przekruszenie gruzu do frakcji 63 mm - materiał inwestora 4,00m3
47) roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypu - 10,00m3
48) transport materiałów budowlanych - 9,00m3
49) przełożenie płyt granitowych -10,00m2
50) wymiana płyt granitowych -10,00m2
51) wykonanie palisady betonowej - 5,50mb
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres zamówienia objętego opcją obejmuje bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 wschód na terenie miasta Rzeszowa. Zakres zamówienia obejmuje prace wskazane w pozycji nr. 1 - 82 przedmiaru robót. Zamawiający może dokonywać zmian w zakresie ilości robót (prac) wyszczególnionych w kolumnie ,,Opcjonalna ilość jednostek" w przedmiarze robót. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju robót (prac) kosztem odpowiednio zmniejszenia ilości i wartości innych rodzajów robót (prac). Zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia objętego prawem opcji wynikającego z oferty wykonawcy. Maksymalna wartość opcji stanowi 100% wartości oferty Wykonawcy w zakresie zamówienia podstawowego. Po realizacji zamówienia w zakresie podstawowym (wyczerpaniu środków przewidzianych w pozycji wg kolumny ,,Podstawowa ilość jednostek") za-mawiający skorzysta z prawa opcji; warunkiem będzie posiadanie środków finansowych na realizację zamówienia. Szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 2 Projektowanych Postanowień Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysokości do 471 520,00 zł netto.
Określenie przedmiotu: przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Wschód na terenie miasta Rzeszowa.
Wielkość/Zakres robót budowlanych: wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót w poz. 1 - 82. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba i Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady i gwarancji (dotyczy wyłącznie pozycji 46 - 53 i 55 - 67 przedmiaru robót)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty polegające na ułożeniu lub przełożeniu kostki betonowej lub kamiennej w ilości co najmniej 140 m2. Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót lub w ramach jednej umowy. Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w ww. okresie,
2) roboty budowlane zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.
Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie ww. warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz robót dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt b);
b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski;
c) pełnomocnictwo - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt 2 a) i b);
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy),
4) wadium,
5) kosztorys ofertowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (siedem ty-sięcy złotych 00/100
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe
dokumenty będą traktowane jako wspólne. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy
dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 5. W formularzu OFERTA w miejscu ,,nazwa i
adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań. 8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w projektowanych postanowieniach
umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady i gwarancji (dotyczy wyłącznie pozycji 46 - 53 i 55 - 67 przedmiaru robót)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-16

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.