Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostarczenie, zrealizowanie zabudowy i uruchomienie filtra polipropylenowego w instalacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostarczenie, zrealizowanie zabudowy i uruchomienie filtra polipropylenowego w instalacji biogazu surowego

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu
ul. Krucza 10
22-400 Zamość
powiat: Zamość
tel. 84 638 12 00, fax. 84 638 54 58, tel. +48501267887
sekretariat@pgk.zamosc.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 638 12 00, f
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,ZABUDOWA FILTRA POLIPROPYLENOWEGO W INSTALACJI BIOGAZU SUROWEGO NA TERENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ZAMOŚCIU"
wyłonienie wykonawcy, który dostarczy, zamontuje i uruchomi filtr polipropylenowy w instalacji biogazu surowego na terenie Oczyszczalni Ścieków w Zamościu. Miejsce wykonania robót przedstawione jest w Załączniku nr 1.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zrealizowanie zabudowy i uruchomienie filtra polipropylenowego w nowo projektowanej studni na instalacji biogazu surowego wraz z osprzętem, zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3, co wiąże się z wykonaniem prac ziemnych oraz instalacyjnych. Po zamontowaniu należy uporządkować i odtworzyć teren z wyznaczeniem stref bezpieczeństw a.
1.1. Parametry:
1.1.1. Wszystkie parametry dotyczące zabudowy filtra polipropylenowego zawarte są w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 oraz Załączniku nr 3, które stanowią część projektu modernizacji Oczyszczalni Ścieków w Zamościu.
1.1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia z materiałów własnych, dopuszczonych do obrotu fabrycznie nowych spełniających wymagania obowiązujących norm i przepisów, w tym w szczególności ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2020, poz. 1333 ze zin.).
1.2. Zakres prac do wykonania:
1.2.1. Wytyczenie miejsca usadowienia studni oraz instalacji zgodnie z projektem, z uwzględnieniem wszystkich kolizji.
1.2.2. Wykonanie wykopów, zabudowa studni i wymaganych instalacji, wraz z obsypką, prawidłowym zagęszczeniem i zasypem wykopów potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
1.2.3. Nowo zabudowana studnia musi być ocieplona oraz zabezpieczona przed dostawaniem się wód infiltracyjnych i opadowych.
1.2.4. Przy włazie wejściowym należy zamontować pochwyty umożliwiające bezpieczne wejście do studni.
1.2.5. Po zamontowaniu należy uruchomić urządzenie i sprawdzić szczelność połączeń na instalacji biogazu. Z przeprowadzonych czynności należy sporządzić protokół.
1.2.6. Zamontowanie przy studni nowej skrzynki elektrycznej, odpornej na warunki atmosferyczne, w' której zostanie zrealizowane zasilanie i sterowanie pompą odprowadzającą kondensat oraz wentylatora wyciągowego.
1.2.7. Podłączenie nowo zabudowanej skrzynki zasilająco sterowniczej urządzenia do zasilania w rozdzielnicy RN29 w obiekcie nr 29 poprzez istniejącą kanalizację teletechniczną wraz z doprowadzeniem sygnalizacji stanu pracy urządzenia do centralnej dyspozytorni OS.
1.2.8. Na rurze wentylacyjnej należy zamontować wentylator wyciągowy zewnętrzny w wykonaniu przeciwwybuchowym Ex.
1.2.9. Wykonanie uziemienia oraz niezbędnych pomiarów elektrycznych dotyczących urządzeń oraz instalacji. Z przeprowadzonych czynności należy sporządzić protokół.
1.2.10. Opracowanie kompletnej, niezbędnej dokumentacji powykonawczej.
1.2.11. W zakresie uwzględnia się roboty budowlane towarzyszące i odtworzeniowe.
1.2.12. Prace prowadzone będą na działającej, zagazowanej instalacji przez co nie mogą mieć wpływu na urządzenia odbiorowe, należy uwzględnić wykonanie obejścia -bypassu, aby zapewnić ich ciągłą pracę.
1.2.13. Uporządkowanie i odtworzenie terenu z wyznaczeniem stref bezpieczeństwa.

Dokument nr: ZZP/058/2024

Otwarcie ofert: 4.7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.04.2024 r. o godz. 10:15 w Świetlicy Zamawiającego.

Składanie ofert:
4.6. Ofertę w zabezpieczonej kopercie z dopiskiem:
,,ZABUDOWA FILTRA POLIPROPYLENOWEGO W INSTALACJI BIOGAZU SUROWEGO NA TERENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ZAMOŚCIU"
należy składać w sekretariacie, w siedzibie Zamaw iającego przy Ul. Kruczej 10. 22-400 Zamość do dnia 12.04.2024 r. do godz. 10:00

Wymagania:
na podstawie: Regulaminu Planowania, Udzielania i Realizacji Zamówień Publicznych
2. O realizację zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający niżej określone wymagania:
2.1. Posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty kserokopię opłaconej polisy ubezpieczeniowa OC na kwotę nie mniejszą niż 200 000.00 PLN.
2.2. Posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jednej inwestycji, w której zakres wchodziło wykonanie prac przy budowie rozdzielczej, doziemnej zewnętrznej instalacji biogazu o minimalnej przepustowości 100 nv7h. Na potwierdzenie warunku Wykonawca załączy do oferty dokumenty (np. bezusterkowe protokoły odbioru) lub oświadczenie zamawiających dla których wykonywane były roboty umożliwiające weryfikację wykonanych robót.
2.3. Dysponujący co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
2.4. Dysponuje co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą aktualne świadectw'0 kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku DOZORU 1 HKSPLOATAC.il GRUPA l i 3.
3. Pozostałe wymagania:
3.1. Wykonawca ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest przed złożeniem oferty do obowiązkowej wizji lokalnej, potwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Termin należy ustalić z p. Dariuszem Abraszkiem nr tel. +48501267887. Wizja lokalna może odbyć się w terminie do 9 kwietnia 2024r.
3.2. Minimalny okres gwarancji całej inwestycji powinien wynosić min. 60 miesięcy.
3.3. Podmiot ubiegający się o realizację zadania winien wraz z formularzem oferty dostarczyć kopie wymaganych uprawnień, o których mowa w pkt 2.3. oraz 2.4. uprawniających go do wykonania czynności związanych z realizacją zamówienia.
3.4. Wymagania uznane są za spełnione po przedłożeniu przez podmiot oświadczeń, dokumentów lub opinii zamawiających, o których mowa w pkt 2.2. potwierdzających prawidłowe wykonanie zrealizowanych inwestycji.
3.5. Następstwa jakiegokolwiek błędu w realizacji zamówienia, spowodowanego przez Wykonawcę zostaną przez niego poprawione na własny koszt.
3.6. Termin rozpoczęcia robót rozpoczyna się z dniem podpisania umowy.
3.7. Termin zakończenia prac upływa w dniu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zakończonego zadania. Wymagany termin zakończenia inwestycji to 90 dni od daty podpisania umowy.
4. Ocena ofert potencjalnych wykonawców:
4.1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
4.1.1. Kryterium cenowe (80 pkt.) - cena jednostkowa netto usługi zgodnie ze złożoną ofertą.
4.1.2. Kryterium gwarancji (20 pkt.) - okres gwarancji na całość usługi zgodnie ze złożoną ofertą.
4.2. Opis sposobu oceny ofert:
4.2.1. Oferta może otrzymać łącznie max. 100 pkt., na które składają się 80 pkt. w kryterium ceny oraz 20 pkt. w kryterium gwarancji.
4.2.2. Metoda obliczeń punktacji kryterium cenowego:
o Oferta z najkorzystniejszą ceną netto PLN - 80 pkt.
o Pozostałe oferty otrzymają ilość punktów proporcjonalnie mniejszą w stosunku do oferty najkorzystniejszej, obliczoną według poniższego wzoru.
Cena netto oferty najkorzystniejszej
Ilość punktów oferty ocenianej =......-........................................x 80 pkt.
Cena netto oferty ocenianej
4.2.3. Metoda obliczeń punktacji kryterium gwarancji:
o Oferta najkorzystniejsza z najdłuższą gwarancją na całość robót - 20 pkt.
o Maksymalny okres gwarancji na wykonane roboty może wynieść 84 miesiące, w przypadku wpisania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu dłuższego niż 84 miesiące Zamawiający do oceny ofert przyjmie maksymalny okres gwarancji tj. 84 miesiące.
o Pozostałe oferty otrzymają ilość punktów proporcjonalnie mniejszą w stosunku do oferty najkorzystniejszej pod względem gwarancji, obliczoną według poniższego wzoru.
Okres gwarancji oferty ocenianej
Ilość punktów oferty ocenianej =................-...............-..............x 20 pkt.
Okres gwarancji oferty najkorzystniejszej
4.3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty konieczne do poniesienia z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości usługi. Cena powinna zostać wyrażona cyfrowo i słownie.
4.4. Zainteresowane podmioty, proszone są o składanie pisemnych ofert zaw ierających:
- dane teleadresowe firmy (nazwa, nr BDO, NIP. REGON, nr telefonu, e-mail),
- forma prowadzenia działalności / aktualny odpis z właściwego rejestru lub CEiDG
- imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia,
- numer telefonu oraz adres e-mail. do osób)' upoważnionej w sprawie oferty.
4.5. Oferta winna być złożona na załączonym formularzu, Załącznik nr 4. podpisana przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykazane w dokumentach rejestrowych lub posiadające odpowiednie pełnomocnictwo wystawione przez te osoby.
4.8. Realizacja zamówienia zostanie poprzedzona zawarciem umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do zaproszenia.
Zamawiający informuje, że prace prowadzone będą na instalacji, która objęta jest gwarancją z wykonania innej inwestycji na tym terenie.
Zamawiający informuje, że posiada oświadczenie Wykonawcy instalacji objętej gwarancją, o możliwości wykonania robót określonych w niniejszym Zaproszeniu, bez utraty gwarancji na wykonane uprzednio roboty.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania, na każdym etapie bez podania przyczyny.

Kontakt:
4.9. Kontakt telefoniczny w sprawie przedmiotu zamówienia pod numerem telefonu: +48501267887 - spec. ds. energetycznych Dariusz Abraszek lub drogą elektroniczną pod adresem e-mail: zz@pgk.zamosc.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.