Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu korytarza, remontu magazynów (blok kuchenny) i wymiana oświetlenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu korytarza, remontu magazynów (blok kuchenny) i wymiana oświetlenia

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Białymstoku im. Juliusza Słowackiego
ul Słowackiego 4
15-229 Białystok
powiat: Białystok
Telefon: +48 85 741 65 13
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: +48 85 741
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zapraszamy do złożenia ofert na wykonanie remontu korytarza II piętra, remontu magazynów (blok kuchenny) i wymianę oświetlenia w 7 salach lekcyjnych 03,104,111,211,201,204,209 której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł., wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Prawo zamówień Publicznych w oparciu o art.2, ust. 1, pkt. 1
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Remont w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku Zakres prac:
Część I: remont korytarza II piętra
- zerwanie boazerii,
- szpachlowanie i malowanie ścian - 340 m2
- położenie wykładziny na ścianę (lamperia),
- demontaż drzwi wraz z ościeżnicami - 8 szt.
- wymiana drzwi wewnętrznych pełnych ,wzmocnionych - 90 cm., - 8 szt.(2 szt. - 90 cm, 5 szt. 80 cm., 1 szt. - 60 cm.)
- pomalowanie grzejników - wykonanie zabudowy grzejników - 7 szt.
- założenie nakładek maskujących na parapety - 7 szt.
- zerwanie płytek PCV,
- naprawa i wyrównanie posadzki pod wykładzinę,
- wykładzina i montaż wykładziny (193 m2) z wywinięciem cokołu -15 cm. ,
- montaż listew zakończających (przy wejściach do klas, toalet)
- fototapeta + położenie fototapety na dwóch ścianach 2x 9 m2.
Część II: remont magazynów (blok kuchenny)
- szpachlowanie i malowanie ścian - 46,23 m2
Część II: Wymiana opraw oświetleniowych w 7 salach lekcyjnych (03,104,111,211,201,204,209) - 64 szt. - (szkoła posiada świetlówki LED Pila 16 W-120 cm).

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 10.04.2024 r. do godz. 14.00 w siedzibie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku Ul. Słowackiego 4.

Miejsce i termin realizacji:
16. Termin wykonania zamówienia : w okresie od 22.06.2024 r. do 14.08.2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia: Zapytanie ofertowe.
3. Kryteria oceny ofert: cena - 100 %
Oferta z najniższą ceną, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje komisja powołana przez dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 1 w ciągu 7 dni od chwili zakończenia przyjmowania ofert.
4. Sposób przygotowania oferty:
a/ oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej w zaklejonej kopercie
z dopiskiem ,,Remont w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku - 2024",
z rozbiciem cenowym na każdą część oddzielnie.
b/ koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca,
c/ wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu tylko jedną ofertę,
d/ oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych
do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymogami oraz
przepisami prawa,
e/ formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, 17 oświadczenie wykonawcy , stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, g/ oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zaproszenia do składania ofert oraz, że oferowana cena zawiera całość wykonywanych prac i materiałów, h/ ważność oferty minimum 30 dni.
7. Wymagania ogólne:
Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie robót zgodnie z kosztorysem, Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązującymi normami, aprobatami technicznymi, przepisami Prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną i poleceniami Inwestora.
Zastosowane materiały budowlane powinny posiadać atest higieniczny stosowalności w obiektach oświaty, certyfikaty, oceny higieniczne i aprobaty techniczne zastosowanych materiałów i wyrobów.
Wymagania i badania powinny odpowiadać wymaganiom normy lub aprobatom technicznym. Przy stosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych, należy stosować się do instrukcji producentów. Składowanie materiałów powinno odbywać się w miejscu wyznaczonym przez inwestora, w sposób gwarantujący ich jakość i nie naruszalność, przy jednoczesnym stosowaniu przepisów b.h.p. i p. poż. Za powyższe odpowiada wykonawca.
Stosowany przez wykonawcę sprzęt i urządzenia muszą być sprawne technicznie. Ich wykorzystanie musi być zgodne z DTR i warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Używanie sprzętu nie może zakłócać pracy osób, przebywających na obiekcie, ani stanowić dla nich zagrożenia utraty życia i zdrowia.
Wywóz nieczystości powstałych w wyniku przeprowadzonego remontu należy do wykonawcy.
8. Warunki dotyczące BHP i ochrony P.POZ:
Prace powinny być przeprowadzone w sposób, który nie będzie stwarzał zagrożenia wypadkiem, utratą życia, zdrowia osób przebywających na obiekcie oraz pożarem. Miejsce robót remontowych powinno być wydzielone, oznaczone i zabezpieczone przed dostaniem się osób postronnych. W przypadku wypadku lub pożaru należy przestrzegać instrukcji obowiązującej w budynku szkoły.
9. Materiały:
Wszystkie Materiały stosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu Robót powinny: - być nowe i nieużywane ,
mieć wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz wymagane certyfikaty bezpieczeństwa.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty za zakupu i dostarczenia materiałów.
10. Wykonywanie robót:
Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość stosowanych materiałów i wykonywanych robót, za zgodność z harmonogramem robót oraz
poleceniami Inwestora. Następstwa jakiegokolwiek błędu w robotach spowodowanego przez Wykonawcę zostaną poprawione przez Wykonawcę na własny koszt.
Za wszelkie zniszczenia i uszkodzenia powstałe w trakcie wykonywanych prac oraz podczas dostaw materiałów odpowiada Wykonawca.
11. Odbiór robót:
Po wykonaniu prac, Inwestor dokona odbioru wykonanych robót w poprzez oględziny, sprawdzenie jakości i estetyki wykonania.
Do odbioru końcowego Wykonawca przygotuje :
- Deklaracje zgodności lub certyfikaty oraz atesty wbudowanych materiałów.
- Pomiar natężenia oświetlenia.
- Powykonawczy projekt instalacji elektrycznej i oświetleniowej.
12. Podstawa płatności:
Zasady rozliczania i płatności za wykonane roboty będą określone w umowie pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą .
13. Okres gwarancji:
Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji
14. Wizyta na terenach objętych wykonywaniem prac:
Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i zapoznanie się z miejscem wykonywanych robót oraz dokonania pomiarów w celu właściwej oceny kosztów i pracochłonności prac mającej na celu rzetelne przygotowanie oferty. Wizyta ta nie będzie organizowana przez Zamawiającego.
17. Jeśli oferty będą przekraczały budżet remontowy Szkoły Podstawowej nr 1 im. Juliusza Słowackiego na rok 2024 , zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania częściowej inwestycji (po uzgodnieniu z wykonawcą).

Kontakt:
15. Osobą do kontaktu z Oferentami jest: Agnieszka Dzitkowska tel. 857416513,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.