Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana ślusarki okiennej stalowej na aluminiową, stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz drzwi wejściowych do klatek schodowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stalowej Woli ul. gen. L. Okulickiego 32 37-450 Stalowa Wola powiat: stalowowolski tel. 15 810 98 08, tel. 15/810 98 01 wew. 205 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Stalowa Wola |
Wadium: | 1 tys. złotych |
Nr telefonu: | tel. 15 810 98 08, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do składania ofert na wymianę ślusarki okiennej stalowej na aluminiową, stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz drzwi wejściowych do klatek schodowych. I. Przedmiotem zamówienia jest wymiana (demontaż, dostawa i montaż): ślusarki okiennej stalowej na aluminiową w pawilonie handlowo - usługowym przy Ul. M. Siedlanowskiego 3 (segment D, I piętro/ kl. schodowa nad Pocztą). stolarki okiennej w pawilonie handlowo - usługowym przy Ul. M. Siedlanowskiego 3 (segment D, I piętro kl. schodowa zaplecze do Żabki). stolarki okiennej w budynku Apteki przy Ul. gen. L. Okulickiego 38 (od strony zaplecza). drzwi wejściowych do klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy Ul. M. Siedlanowskiego 4 (6 klatek). drzwi wejściowych do klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy Ul. M. Siedlanowskiego 8 (10 klatek). Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi specyfikacjami i schematami stolarki/ślusarki okiennej i drzwiowej oraz zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi w budownictwie. Specyfikacja: V. Formularze ofertowe, zgłoszenie udziału w przetargu oraz specyfikacje warunków wykonania wraz ze szkicami okien/drzwi, opracowany przez Administrację Osiedla nr 2, znajduje się w załącznikach PDF lub można je odebrać w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej przy Ul. gen. L. Okulickiego 32 w Stalowej Woli, pok. 207, codziennie w godz. 700 ÷ 1500, tel. 15/810 98 01 wew. 205. Składanie ofert: VI. Oferty na załączonych formularzach ofertowych wraz z załącznikami, zgłoszeniem udziału w przetargu oraz dowodem wpłaty wadium należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy Ul. gen. L. Okulickiego 32 w Stalowej Woli, w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,DOSTAWA i montaż okien w Domu Spółdzielczym" w terminie do 16.04.2024 r. do godz. 15??. Miejsce i termin realizacji: II. Termin zakończenia robót do 30.09.2024 r. Wymagania: III. Wadium w wysokości: 1 tys. złotych na każde zadanie oddzielnie, na które będzie składana oferta (pkt.1 ÷ 5), należy wpłacić na konto Spółdzielni Mieszkaniowej PKO BP S.A. O/Stalowa Wola 32 1020 4939 0000 0102 0003 3282. Za datę wpłaty na konto uważa się datę uznania rachunku Spółdzielni. W przypadku wybrania oferty, kwota wpłaconego wadium zostanie konwertowana na poczet zabezpieczenia należytego wykonania robót. Kserokopie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. IV. Cena oferowana powinna zawierać koszt okien wraz z dostawą i montażem. Zastrzega się prawo swobodnego wyboru oferty lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. Kontakt: Wszelkich informacji można uzyskać w dziale technicznym Administracji Osiedla Nr 2, tel. 15 810 98 08. |
© eurobudowa.pl 2004-2024