Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wyposażenie Sali gimnastycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wyposażenie Sali gimnastycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Iłów
ul. Płocka 2
96-520 Iłów
powiat: sochaczewski
Telefon: 242675080, Faks: 242675081, tel. 242675097
sekretariat@ilow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Iłów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 242675080,
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie Ofertowe
Zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) dotyczy zamówienia, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000,- złotych, o której mowa w art.2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Gmina Iłów zaprasza do składania ofert na realizację zadania: pn.
,,Wyposażenie Sali gimnastycznej w Brzozowie Starym"
Rozdział III
Opis przedmiotu zamówienia i zakres:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia sprzętu Sali gimnastycznej w Brzozowie Starym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Zakup (dostawa) przenośnego podium z włókna szklanego,
b) Zakup (dostawa) wraz z montażem i uruchomieniem telebimu,
c) Zakup (dostawa) wraz z montażem kompletu do skoku wzwyż - materac, stojaki, poprzeczki,
d) Zakup (dostawa) wraz z montażem kompletu do skoku w dal - montaż skrzyni, nawierzchnia, rozbieg.
3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane na podstawie poniższego przedmiaru robót: 1) Wyposażenie boiska zewnętrznego:
Lp. Podstawa Opis i wyliczenia j.m Poszcz. Razem
1 KNR 2-23 0305-03 Skok wzwyż - materac, stojaki, poprzeczki - komplet Szt. 1,000 1,000
2. KNR 2-23 0305-03 Skok w dal, montaż skrzyni, nawierzchnia, rozbieg -komplet Szt. 1,000 1,000
2) Wyposażenie Sali gimnastycznej:
Lp. Podstawa Opis i wyliczenia j.m Poszcz. Razem
1 KNR 2-23 0310-03 DOSTAWA przenośnego podium z włókna szklanego Szt. 1,000 1,000
2 KNR 2-23 0310-03 DOSTAWA, montaż uruchomienie telebimu Szt. 1,000 1,000
4. Lokalizacja dostawy oraz montażu przedmiotu zamówienia zostanie wskazana po wyborze Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad i usterek.
6. Koszty związane z dostarczeniem i montażem wyposażenia ponosi Wykonawca.
7. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia powinien wynosić co najmniej 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca poinformuję Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie lub e-mailem.
9. DOSTAWA wyposażenia i sprzętu odbędzie się na koszt Wykonawcy.
10. W cenę należy wliczyć koszt transportu.
11. Do oferty należy dołączyć zdjęcia produktów.
12. Dostarczony sprzęt musi posiadać atesty lub certyfikaty bezpieczeństwa.

CPV: 37400000-2, 32351200-0

Dokument nr: PF.041.25.1.2023

Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 10 kwietnia 2024 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego:

Składanie ofert:
Rozdział XIV 1. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy składać do dnia: 10 kwietnia 2024 r. godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Iłów
ul. Płocka 2
96-520 Iłów
w sekretariacie pok. 15

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział VIII
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane w ciągu 30 dni od podpisania umowy, jednak nie później niż do 28.06.2024 r.

Wymagania:
Rozdział II
Tryb udzjelenia zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuję żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
14. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi standardami i normami oraz wiedzą techniczną, zachowując należytą staranność oraz przestrzegając zasad bezpieczeństwa i porządku w toku wykonywania zadania.
Rozdział IV
Ogólne postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej określone przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wspólnej kilku Wykonawców.
5. Zamówienie współfinansowane ze środków Fundacji LOTTO im. Haliny Konopackiej w ramach programu ,,SPORTOWO KULTURALNIE LOKALNIE 2023".
Rozdział V
Warunki dokonania zmiany umowy:
1. Warunkiem ostatecznego wyboru oferty będzie podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą na realizację przedmiotu zamówienia. Umowa poza istotnymi elementami umowy może zawierać inne klauzule, w tym w szczególności zabezpieczające prawidłowe wykonanie umowy w szczególności m.in. dotyczące obowiązku zachowania poufności, przekazania bez dodatkowego wynagrodzenia powstałych ewentualnych, możliwości odstąpienia, rozwiązania lub wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia umowy, kary umowne lub inne ogólnie przyjęte zabezpieczenia należytej współpracy i prawidłowego wykonania umowy.
2. Zmiana umowy może nastąpić w następującym zakresie i przypadkach:
a) Modyfikacji przedmiotu umowy mającej na celu optymalizację i osiągnięcie zakładanych wskaźników.
b) Zmiany szczegółowych terminów realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
c) Zmiany sposobu i terminu płatności wynagrodzenia wynikające ze zmian w zakresie przedmiotu umowy wprowadzonych w trakcie jej realizacji lub innych okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w umowie.
Rozdział VI
Wymagania dotyczące wykonawcy:
1. Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny, kadrowy i ekonomiczny umożliwiający uczestnictwo w składaniu ofert oraz zrealizowanie zamówienia.
2. Wykonawca powinien spełniać poniższe warunki udziału w postępowaniu:
1) Powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
3. Przy wykonywaniu wszelkich prac prowadzonych w ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad określonych w obowiązujących przepisach, w szczególności w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., ;poz. 1000). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, że spełniał będzie wymagania stawiane przez przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane ,,RODO")".
Rozdział VII
Wykluczenia z postępowania:
1. W zapytaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
a) Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczeń zgodnie z warunkami udziału w niniejszym postępowaniu bądź znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia.
b) Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
o Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
o Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
o Pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
c) Wykluczeniu podlega również Wykonawca skazany za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
Rozdział IX
Opis sposobu obliczenia wyboru oferty:
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, a jego oferta spełniać będzie wymogi minimalne określone przez Zamawiającego - Gminę Iłów w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.
2. W ofercie należy podać cenę brutto oraz podatek VAT wykonania prac wraz z montażem.
3. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem umowy.
4. Wykonawcy nie przysługują dodatkowe roszczenia.
5. Cena netto nie może ulec zmianie w okresie trwania umowy.
Rozdział X
Wykaz oświadczeń łub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania.
3. Oświadczenie o wymaganym doświadczeniu.
4. Oświadczenie w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę.
5. Zdjęcia zaproponowanych przez Wykonawcę produktów.
Rozdział XI
Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faxem na adres i nr podany w rozdziale I niniejszego zapytania ofertowego. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu.
Rozdział XII
Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Przygotowanie oferty:
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
4. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
5. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
6. Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej
ofertę.
8. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
2. Sposób zaadresowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący
zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany
w rozdziale I niniejszego zapytania ofertowego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Zadania pn.
,,Wyposażenie Sali gimnastycznej w Brzozowie Starym"
- Nie otwierać przed dniem 10 kwietnia 2024r. godz. 11:00
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty
/ opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
4. Każdy z oferentów może złożyć tylko jedną ofertę. Oferenci składają oferty na całość zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Rozdział XIII
Termin związania z ofertą:
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział XV
Opis sposobu obliczenia ceny:
1 .Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
2.Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3.Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszego zapytana ofertowego.

Uwagi:
Rozdział XVI
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu ,,kryterium" Cena oferty - 100%
1. Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zadania, w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta cenowa przekroczy środki, które zamawiający przeznaczył na realizację w/w zadania.
2. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Gminy Iłów. Takie
zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.

Kontakt:
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Artur Felczak tel. 242675097 fax:242675081
Godziny pracy:
śr .9:00-17:00, pn - pt: 7:30-15:30

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.