Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA JEDNOROŻEC
ul. Odrodzenia 14
06-323 Jednorożec
powiat: przasnyski
29 751 70 30, faks 29 751 70 31
gmina@jednorozec.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Jednorożec
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 29 751 70 30, faks 2
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jednorożec w 2024 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jednorożec w 2024 roku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) demontaż 271 sztuk opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku w miejscowościach:
Budziska - 8 sztuk,
Parciaki (Tartak) - 6 sztuk,
Parciaki Stacja - 16 sztuk,
Dynak - 18 sztuk,
Żelazna Kawały - 11 sztuk,
Ulatowo Pogorzel - 15 sztuk,
Ulatowo Słabogóra - 16 sztuk,
Olszewka - 51 sztuk,
Przejmy - 5 sztuk,
Obórki - 23 sztuki,
Drążdżewo Nowe (Szczygłowo) - 7 sztuk,
Drążdżewo Nowe (Kantor) - 4 sztuki,
Drążdżewo Nowe - 34 sztuki,
Kobylaki Wólka - 19 sztuk,
Kobylaki Czarzaste - 5 sztuk,
Kobylaki Konopki - 7 sztuk,
Kobylaki Korysze - 7 sztuk,
Gutocha - 4 sztuki,
Jednorożec: ulica Ogrodowa - 7 sztuk, ulica Grzybowa - 4 sztuki, ulica Polna - 4 sztuki;
2) montaż 271 sztuk skrzynek bezpiecznikowych w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych, złącze słupowe oświetleniowe BZO, w wyżej wymienionych miejscowościach,
3) montaż 271 sztuk przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganie na słupy i rury osłonowe przy wysokości latarń do 4 m, YDY 3x2,5 mm2 bez wysięgnika, w wyżej wymienionych miejscowościach,
4) montaż 271 sztuk opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, oprawa LED 40W, w wyżej wymienionych miejscowościach,
5) wymiana 47 sztuk żarówek oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, żarówka LED 30W w miejscowości Jednorożec:
Plac Targowy - 6 sztuk,
Plac Świętego Floriana - 32 sztuki,
Plac Ośrodka Zdrowia - 9 sztuk,
6) minimalne parametry opraw oświetleniowych wymagane przez Zamawiającego:
a) napięcie zasilania 230V (+/- 10%) 50/60Hz,
b) moc 40W w przypadku opraw oświetlenia ulicznego i drogowego,
c) moc 30W w przypadku opraw oświetlenia placów,
d) skuteczność 150 lm/W, dla opraw o mocy 40W strumień powyżej 5800lm, dla opraw o mocy 30W strumień powyżej 3900lm,
e) temperatura barwowa 4000K, 5700K
f) stopień odwzorowania barw: Ra70,
g) klasa ochronności II,
h) stopień szczelności IP66,
i) odporność na uderzenia IK08,
j) zakres temperatury pracy -300C do +350C,
k) średnica montażowa słupa 48mm - 60mm,
l) oznakowanie oprawy oświetleniowej ze względu na zgodność z normami europejskimi lub równoważnymi, znak ENEC lub równoważny,
m) gwarancję na wykonane roboty i gwarancję producenta opraw na okres minimum 5 lat,
7) opracowanie wykazu (w wersji elektronicznej) wymienionych opraw LED w formie graficznej w postaci map z zaznaczoną lokalizacją obiektów, na których dokonano wymiany.
3. Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z przedmiarem robót i dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy oraz jego otoczenia.

CPV: 31520000-7, 45316110-9,45311200-2,45311100-1,71355000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00266214, ZIR.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3996cdf4-e831-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@jednorozec.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w dziale XIII SWZ. Szczegółowe wymagania określa regulamin korzystania z systemu https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku - w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016 r., str.1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jednorożec, Ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD). Funkcję tę sprawuje: Rafał Andrzejewski. Kontakt z IOD pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.), dalej ,,uPzp" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jednorożec w 2024 roku, numer ZIR.271.10.2024, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
o W przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 uPzp);
o W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (74 ust. 3 ustawy Pzp).
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania/uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z tego uprawnienia
o nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (zgodnie z art. 19 ust. 2 uPzp);
o nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (zgodnie z art. 76 u Pzp). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 11:30
Miejsce składania ofert: e-zamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późniejszymi zmianami).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku numer rachunku 95 8913 0005 0008 9597 2000 0050 Limes Bank Chorzele z adnotacją: ,,Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jednorożec w 2024 roku" ZIR.271.10.2024".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jednorożec, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 uPzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIR.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jednorożec w 2024 roku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) demontaż 271 sztuk opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku w miejscowościach:
Budziska - 8 sztuk,
Parciaki (Tartak) - 6 sztuk,
Parciaki Stacja - 16 sztuk,
Dynak - 18 sztuk,
Żelazna Kawały - 11 sztuk,
Ulatowo Pogorzel - 15 sztuk,
Ulatowo Słabogóra - 16 sztuk,
Olszewka - 51 sztuk,
Przejmy - 5 sztuk,
Obórki - 23 sztuki,
Drążdżewo Nowe (Szczygłowo) - 7 sztuk,
Drążdżewo Nowe (Kantor) - 4 sztuki,
Drążdżewo Nowe - 34 sztuki,
Kobylaki Wólka - 19 sztuk,
Kobylaki Czarzaste - 5 sztuk,
Kobylaki Konopki - 7 sztuk,
Kobylaki Korysze - 7 sztuk,
Gutocha - 4 sztuki,
Jednorożec: ulica Ogrodowa - 7 sztuk, ulica Grzybowa - 4 sztuki, ulica Polna - 4 sztuki;
2) montaż 271 sztuk skrzynek bezpiecznikowych w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych, złącze słupowe oświetleniowe BZO, w wyżej wymienionych miejscowościach,
3) montaż 271 sztuk przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganie na słupy i rury osłonowe przy wysokości latarń do 4 m, YDY 3x2,5 mm2 bez wysięgnika, w wyżej wymienionych miejscowościach,
4) montaż 271 sztuk opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, oprawa LED 40W, w wyżej wymienionych miejscowościach,
5) wymiana 47 sztuk żarówek oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, żarówka LED 30W w miejscowości Jednorożec:
Plac Targowy - 6 sztuk,
Plac Świętego Floriana - 32 sztuki,
Plac Ośrodka Zdrowia - 9 sztuk,
6) minimalne parametry opraw oświetleniowych wymagane przez Zamawiającego:
a) napięcie zasilania 230V (+/- 10%) 50/60Hz,
b) moc 40W w przypadku opraw oświetlenia ulicznego i drogowego,
c) moc 30W w przypadku opraw oświetlenia placów,
d) skuteczność 150 lm/W, dla opraw o mocy 40W strumień powyżej 5800lm, dla opraw o mocy 30W strumień powyżej 3900lm,
e) temperatura barwowa 4000K, 5700K
f) stopień odwzorowania barw: Ra70,
g) klasa ochronności II,
h) stopień szczelności IP66,
i) odporność na uderzenia IK08,
j) zakres temperatury pracy -300C do +350C,
k) średnica montażowa słupa 48mm - 60mm,
l) oznakowanie oprawy oświetleniowej ze względu na zgodność z normami europejskimi lub równoważnymi, znak ENEC lub równoważny,
m) gwarancję na wykonane roboty i gwarancję producenta opraw na okres minimum 5 lat,
7) opracowanie wykazu (w wersji elektronicznej) wymienionych opraw LED w formie graficznej w postaci map z zaznaczoną lokalizacją obiektów, na których dokonano wymiany.
3. Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z przedmiarem robót i dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy oraz jego otoczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy i rozbudowy obiektów, o charakterze tożsamym do przedmiotu zamówienia, niezbędnym do wykazania spełniania warunku, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone o wartości robót minimum 100.000,00 zł brutto, a w szczególności robót budowlanych związanych z wymianą oświetlenia drogowego sodowego na oświetlenie LED.
b) dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą niżej wymienione uprawnienia:
co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku (Dz. U. 2019 poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz posiadać aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa;
Na podstawie art. 104 - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023, poz. 682) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie określone na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1616). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganych przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w wyżej wymienionej ustawie. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika poszczególnych branż w jednej osobie pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień i doświadczenia.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz robót w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu/wymiany oświetlenia drogowego, niezbędnym do wykazania spełniania warunku, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - załącznik nr 5 do SWZ;
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy, składają jeden dokument w formie załącznika.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 uPzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 4, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy,
2. Dowód wniesienia wadium (jeśli w formie niepieniężnej),
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy),
4. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
5. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie udostępnionego przedmiaru robót. (Kosztorys będzie pełnił funkcję poglądową gdyż zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późniejszymi zmianami).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku numer rachunku 95 8913 0005 0008 9597 2000 0050 Limes Bank Chorzele z adnotacją: ,,Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jednorożec w 2024 roku" ZIR.271.10.2024".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jednorożec, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 uPzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem numer 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-03-14

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.