Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa hali produkcyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa hali produkcyjnej

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ziółkowski Juventas SKA
Srogów Górny 172
38-507 Jurowce
powiat: sanocki
48 664 968 786
bogdan@juventas.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187078
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jurowce
Wadium: 10 000 zł
Nr telefonu: 48 664 968 786
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 01/FEP/1.3/2024 NA BUDOWĘ HALI PRODUKCYJNEJ
Powstaje w kontekście projektu
FEPK.01.03-IZ.00-0101/23 - WDROŻENIE DO PRODUKCJI MOBILNYCH STOŁÓW RENTGENOWSKICH DLA LUDZI

Część 1
BUDOWA HALI PRODUKCYJNEJ

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
2.Nazwa zamówienia: Budowa hali produkcyjnej
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa składająca się z:
- przedmiarów robót stanowiących załącznik do przedmiotowego zapytania (budynek produkcyjny, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, przyłącza, zagospodarowanie terenu, zbiornik na gaz).
- projektów technicznych przedmiotu zamówienia oraz pozwolenia na budowę - przesłane Oferentom drogą e-mailową po wcześniejszej prośbie przesłanej Zamawiającemu na adres e-mail: bogdan@juventas.pl .
5.Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia odbyła się zgodnie z dostarczoną dokumentacją projektową, aktualnie obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi, przepisami dozoru technicznego, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego, innymi obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, w sposób umożliwiający odbiór poszczególnych elementów inwestycji.
6.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024-65992-187078, 01/FEP/1.3/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-15

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04
7. Rozpoczęcie: W dniu podpisania Umowy z Wykonawcą.
8. Nieprzekraczalny czas realizacji przedmiotu zapytania: 10 miesięcy od podpisania umowy.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
sanocki
Gmina
Sanok
Miejscowość
Srogów Górny

Wymagania:
9. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
10. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 48 miesięcy i podlegać będzie on ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: Gwarancja.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Okres gwarancji
Minimum 48 miesięcy
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy zamówień publicznych uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
a. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, mających wpływ na realizację umowy;
b.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na realizację umowy;
c.zmiana terminu realizacji umowy
- gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
- gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
d.zmiany organizacyjne, w tym osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
e.wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
f.ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
2.Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie znajdują się w stanie upadłości oraz nie znajdują się w stanie likwidacji;
Poświadczeniem spełnienia warunku jest podpisanie oświadczenia stanowiącego element Formularza Oferty (Załącznik nr 1).
Typ
Potencjał techniczny
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym terminową realizację przedmiotu zamówienia.
Poświadczeniem spełnienia warunku jest podpisanie oświadczenia stanowiącego element Formularza Oferty (Załącznik nr 1).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
Poświadczeniem spełnienia warunku jest podpisanie oświadczenia stanowiącego element Formularza Oferty (Załącznik nr 1).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym terminową realizację przedmiotu zamówienia;
Poświadczeniem spełnienia warunku jest podpisanie oświadczenia stanowiącego element Formularza Oferty (Załącznik nr 1).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1.Oferta złożona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Oświadczenie o braku powiązań według wzoru załączonego do niniejszego Zapytania, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
4. Kosztorysy ofertowe - kosztorysy opracowane przez wykonawcę na podstawie przedmiarów załączonych do niniejszego zapytania metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867) - wypełnione i podpisane na załączonych plikach pdf przedmiarów robót - Załącznik nr 3. Pomocniczo załącza się przedmiary robót w plikach ATH.
5.Potwierdzenie wniesienia wadium
6.W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1.W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a oferentem, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c.pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego.
3.W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostanie on wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu.
WADIUM
1.Zamawiający informuje, iż każdy Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert (tj. 15.04.2024 r., godz. 9:00) do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium w pieniądzu należy wnieść na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy nr 89 1240 2340 1111 0011 1490 1964 prowadzony w Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wpisać ,,Wadium - zapytanie ofertowe nr 01/FEP/1.3/2024.
3.Zamawiający uzna wadium w pieniądzu za skuteczne, tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert(tj. 15.04.2024 r., godz. 9:00);
4.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie wniesienia wadium.
5.Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmawia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.W przypadku wyłonienia Wykonawcy wniesione wadium może zostać zwrócone niezwłocznie po podpisaniu umowy z wyłonionym Wykonawcą lub zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w zależności od pisemnej dyspozycji Wykonawcy.
7.Zamawiający zwraca wniesione wadium Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.
8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek - wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert oraz złożenia wniosku o zwrot wadium.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-29
Data ostatniej zmiany
2024-03-29 12:02:09

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium I. Cena rozpatrywana będzie na podstawie ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Ilość punktów zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cena = (Najniższa cena netto oferty/Cena netto oferty ocenianej) x60
Maks. liczba punkt -60 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium II Termin realizacji -oferta uzyska następującą liczbę punktów, w zależności od zaproponowanego terminu realizacji przedmiotu zamówienia :
5 miesięcy i krócej = 20 pkt;
8 miesięcy = 10 pkt
10 miesięcy = 0pkt
Mak. liczba punktów jakie może otrzymać oferta w kryterium wynosi 20pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium III -Okres gwarancji jakości na zrealizowane roboty licząc od daty odbioru końcowego robót będą przyznawane zgodnie z punktacją:
- okres gwarancji 84 miesiące - 20 pkt
- 72 miesiące - 10 pkt
- i 48 miesięcy - 0 pkt
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać w tym kryterium to 20pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Bogusław Ziółkowski
tel.: 48 664 968 786
e-mail: bogdan@juventas.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.