kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont komina żelbetowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Bolesława Prusa 66 07-300 Ostrów Mazowiecka powiat: ostrowski zamowienia@gkostrow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Ostrów Mazowiecka |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont komina żelbetowego o wysokości H = 80m w ciepłowni w Ostrowi Mazowieckiej (postępowanie powtórzone) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komina żelbetowego o wysokości H = 80 m w ciepłowni ZGK w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. przy Ul. Lipowa 4. 2. Zakres robót obejmuje: a) Remont komina. b) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej opisowej i fotograficznej wykonanych prac, zawierającej w części opisowej oraz fotograficznej m.in.: - 2 egzemplarze w formie papierowej - 1 egzemplarz w formie elektronicznej. Dokumentacja ma zawierać w szczególności miejsca wykonywanych istotnych napraw: - trzonu komina - korony komina - galerii - drabiny włazowej - instalacji odgromowej Dokumentacja fotograficzna ma zawierać stan: - przed remontem - po oczyszczeniu - po remoncie - po wykonaniu prac malarskich. - dokumenty potwierdzające, jakość użytych materiałów (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości etc.). - inne dokumenty wymagane do odbioru i przekazania do użytkowania, a wynikłe w trakcie realizacji robót. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zaleceniami w orzeczeniu technicznym z sierpnia 2022 roku. 4. Remont komina należy wykonać w technologii i z zastosowaniem materiałów nie gorszych niż firm Sika, MC-Bauchemie. 5. Prowadzone roboty remontowe należy wykonywać w uzgodnieniu z operatorami zamontowanych anten i urządzeń. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00265652, OUTiZP.260.06.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gkostrow.pl/category/przetargi/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e- ProPublico.pl 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:1)ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. - o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej(Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14austawy z 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznelub3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z2020 r. poz. 332).3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"),informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, osobą reprezentującą Administratora Danych jest Prezes Zarządu. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: ido@gkostrow.pl 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. 4. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.5. W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują Państwu następujące prawa:o prawo dostępu do danych osobowych,o prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,o prawo do usunięcia danych - prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,o prawo ograniczenia przetwarzania -prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, oprawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,o prawo do cofnięcia zgody - tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,o prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. 8. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00 Miejsce składania ofert: e-propublico.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30 Wymagania: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OUTiZP.260.06.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komina żelbetowego o wysokości H = 80 m w ciepłowni ZGK w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. przy ul. Lipowa 4. 2. Zakres robót obejmuje: a) Remont komina. b) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej opisowej i fotograficznej wykonanych prac, zawierającej w części opisowej oraz fotograficznej m.in.: - 2 egzemplarze w formie papierowej - 1 egzemplarz w formie elektronicznej. Dokumentacja ma zawierać w szczególności miejsca wykonywanych istotnych napraw: - trzonu komina - korony komina - galerii - drabiny włazowej - instalacji odgromowej Dokumentacja fotograficzna ma zawierać stan: - przed remontem - po oczyszczeniu - po remoncie - po wykonaniu prac malarskich. - dokumenty potwierdzające, jakość użytych materiałów (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości etc.). - inne dokumenty wymagane do odbioru i przekazania do użytkowania, a wynikłe w trakcie realizacji robót. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zaleceniami w orzeczeniu technicznym z sierpnia 2022 roku. 4. Remont komina należy wykonać w technologii i z zastosowaniem materiałów nie gorszych niż firm Sika, MC-Bauchemie. 5. Prowadzone roboty remontowe należy wykonywać w uzgodnieniu z operatorami zamontowanych anten i urządzeń. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwaracji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości 800.000,00 złotych (osiemset tysięcy złotych) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przynależącą do właściwej miejscowo okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba ta musi posiadać, co najmniej 3 lata udokumentowanej praktyki na stanowisku kierownika budowy. b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej trzy zadania, polegające na remoncie kominów żelbetowych o wysokości co najmniej 80 m z podaniem ich wartości, dat wykonania, nazwy i adresu zamawiających wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie robót. Zakres wykonanych remontów w ramach jednego zadania ma być porównywalny z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 złotych netto każda. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie potwierdzające przeprowadzenie przez oferenta odbycie wizji lokalne 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - potwierdzenie wniesienia wadium, - wykaz osób skierowanych do realizacji zadania - wykaz wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie inwestycji 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: - opis technologii remontu komina ze wskazaniem nazw materiałów i sposobem ich zastosowania 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwaracji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024