Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odtworzenie nawierzchni drogowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odtworzenie nawierzchni drogowych

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Tychach Spółka Akcyjna
Sadowa 4
43-100 Tychy
powiat: Tychy
m.warchol@rpwik.tychy.pl
https://rpwik-tychy.logintrade.net/zapytania_email,24372,24a13b72fc2a34c2eb4d78dfb243b712.html
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach na sieci wodociągowej, eksploatowanej przez RPWiK Tychy S.A. (roboty planowane i awaryjne), na terenie gminy Brzeszcze. (17/ZP/2024)
Przedmiot zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach na sieci wodociągowej, eksploatowanej przez RPWiK Tychy S.A. (roboty planowane i awaryjne), na terenie gminy Brzeszcze.
Numer CPV:
- 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
- 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych,
- 45233225-2 Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych,
- 45233224-5 Roboty budowlane w zakresie dróg dwupasmowych,
- 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej,
- 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania,
- 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych,
- 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Oferty zawierające propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z całości zamówienia w przypadku niespełnienia wymagań technicznych lub jakościowych, wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu przedmiotu zamówienia o ilości i usługi, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania niniejszego postępowania.
Warunki ogólne
1. Wykonawca odpowiada za zgodne z prawem zagospodarowanie odpadów, w tym, w szczególności zobowiązany jest na własny koszt do załadunku, wywozu i utylizacji wszystkich odpadów powstałych przy realizacji zlecenia jednostkowego dla robót awaryjnych i dla robót planowanych od chwili przystąpienia do robót do dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. Zagospodarowanie odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach.
2. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do 30 dni od dnia podpisania umowy, pod rygorem obciążenia Wykonawcy karą umowną, o której mowa w §11 ust. 1.d. umowy (wzór), wskazać Zamawiającemu w formie pisemnej, miejsce na terenie gminy objętej umową, na którym Zamawiający będzie mógł składować nadmiar gruntu powstały w trakcie wykonywania robót ziemno-montażowych, przy przebudowie sieci eksploatowanej przez Zamawiającego.
3. Wykonawca winien posiadać potencjał kadrowy i sprzętowy (maszyny, urządzenia, narzędzia, itp.), zdolny do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie, uwzględnił wszelkie koszty potrzebne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający wymaga przestrzegania poniższych terminów:
a) w zakresie robót poawaryjnych, Wykonawca przystąpi do prac w ciągu 24 godzin od otrzymania od Zamawiającego zlecenia drogą elektroniczną, na druku: ,,Zlecenie i odbiór odtworzenia nawierzchni po robotach awaryjnych/planowanych", stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji, a zakończenie robót winno nastąpić w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania ww. zlecenia.
b) w zakresie robót planowanych, Wykonawca przystąpi do prac w ciągu 48 godzin od otrzymania od Zamawiającego zlecenia drogą elektroniczną, na druku: ,,Zlecenie i odbiór odtworzenia nawierzchni po robotach awaryjnych/planowanych", stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji, a zakończenie robót winno nastąpić w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania ww. zlecenia.
c) po wykonaniu prac, Wykonawca zgłosi ten fakt Zamawiającemu drogą elektroniczną, na druku: ,,Zlecenie i odbiór odtworzenia nawierzchni po robotach awaryjnych/planowanych", stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji.
6. Dowodem właściwego zakończenia robót (podstawą do wystawienia faktury VAT), będą prawidłowo wypełnione druki:
a) ,,Zlecenie i odbiór odtworzenia nawierzchni po robotach awaryjnych/planowanych", tj. załącznik nr 1a,
do niniejszej specyfikacji.
b) ,,Zbiorczy protokół odbioru wykonanych robót" (sporządzony z zarządcą drogi lub/i z właścicielami prywatnych posesji), tj. załączniki nr 1b, do niniejszej specyfikacji.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe i terminowe wykonywanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, wiedzą techniczną, oraz polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 5 powyżej, jedynie w następujących przypadkach, po wcześniejszym protokolarnym uzgodnieniu tego faktu
z Zamawiającym:
a) w razie wystąpienia siły wyższej,
b) a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej,
o w przypadku wystąpienia warunków pogodowych (w szczególności ulewnych deszczów, opadów śniegu, ujemnych temperatur itp.), uniemożliwiających realizację w sposób prawidłowy przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone odpowiednim zgłoszeniem tego faktu przez Wykonawcę Zamawiającemu, prace zostaną wstrzymane pod warunkiem wyrażenia odpowiedniej zgody przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w powyższym zakresie spoczywa na Wykonawcy.
o działań lub zaniechań organów administracji publicznej, niewynikających z naruszenia postanowień niniejszej umowy, a mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót,
o w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.
o ujawnienia podczas realizacji przedmiotu umowy niezinwentaryzowanych obiektów liniowych bądź kubaturowych (m.in. media, fundamenty, korzenie drzew, itp.),
o odkrycia obiektów archeologicznych, niewybuchów, itp.,
o zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania umowy.
9. W razie wystąpienia powyższych okoliczności, wstrzymany zostanie bieg terminów, określonych w punkcie 5 powyżej, do czasu wystąpienia sprzyjających warunków. Wydłużeniu ulegnie okres ponoszenia odpowiedzialności przez Wykonawcę, za ewentualne szkody mogące wystąpić u osób trzecich.
10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć przed zniszczeniem istniejącą infrastrukturę nadziemną i podziemną, oraz zieleń w pobliżu terenu prowadzonych prac.
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem placu budowy, od chwili otrzymania pisemnego zlecenia, do dnia zakończenia robót (zgodnie z pkt. 5), w tym koszty zajęcia pasa drogowego.
12. Zamawiający wymaga przestrzegania przepisów i zasad bhp przy realizacji przedmiotu zamówienia, od dnia pisemnego zlecenia do dnia zakończenia robót (zgodnie z pkt. 5).
13. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, na okres 36 miesięcy od daty odbioru robót.
14. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
15. Zamawiający w obecności Wykonawcy, na dwa tygodnie przed upływem okresu gwarancyjnego, dokona ostatecznego odbioru robót objętych gwarancją i rękojmią.
16. Wykonawca w przypadku wad stwierdzonych przy odbiorze robót, oraz w okresie gwarancji i rękojmi, przystąpi do ich usunięcia na własny koszt w terminie uzgodnionym pisemnie z Zamawiającym. Jeżeli Wykonawca nie usunie w wymaganym terminie stwierdzonych wad, Zamawiający zleci ich usunięcie odrębnemu podmiotowi i obciąży kosztem ich usunięcia Wykonawcę, a Wykonawca zapłaci fakturę za tę usługę.
17. Wykonawca od dnia otrzymania zlecenia, zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia i oznakowania placu budowy na podstawie sporządzonego przez siebie tymczasowego projektu organizacji ruchu, wraz z wymaganymi opiniami oraz zatwierdzonego przez właściwe organy.
18. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich i na osobach trzecich (m.in. szkoda na zdrowiu), w związku z prowadzonymi pracami odtworzeniowymi, począwszy od chwili otrzymania pisemnego zlecenia, do dnia zakończenia robót (zgodnie z pkt. 5). Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za uszkodzenie istniejącej infrastruktury technicznej w trakcie wykonywania robót, jak również zobowiązany jest do usunięcia wyrządzonych szkód na własny koszt.
19. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wyników badania nośności gruntu, na żądanie Zamawiającego, w razie takiej konieczności, które stawiać może właściciel terenu, zarządca drogi.
20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykonania całego zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia.
21. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania raz w miesiącu, przy udziale upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, odbioru wykonanych robót oraz do wystawienia faktury VAT, płatnej z terminie 30 dni od daty jej wystawienia.
22. Zamawiający wymaga, aby na fakturze był podany numer umowy.
23. Wykonawca we własnym zakresie może powierzyć roboty podwykonawcom i prowadzi z nim wszelkie rozliczenia. Zatrudnienie przez Wykonawcę podwykonawcy wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
24. Wykonawca, przed zawarciem umów z podwykonawcami, przedłoży Zamawiającemu projekty takich umów wraz z określeniem zakresu robót do wykonania przez tych podwykonawców, oraz na żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się udzielić mu wszelkich informacji dotyczących tych podwykonawców.
25. Zamawiający ma prawo nałożenia kar umownych na Wykonawcę, o których mowa we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
26. W przypadku niewykonania, bądź nienależytego wykonania umowy przez jedną ze stron, drugiej stronie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń odszkodowawczych, na zasadach ogólnych przewidzianych przepisami Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem ust 27.
27. Żadna ze stron nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, jeżeli będzie to spowodowane wystąpieniem okoliczności siły wyższej, za którą Strony w szczególności uznają epidemie, pandemie, trzęsienie ziemi, działanie wiatru, pary, wody, elektryczności, ognia, zagrożenia atakiem o charakterze zbrojnym lub terrorystycznym, rozruchy, strajki, zamieszki, demonstracje, przerwy w dostawie towarów i usług, a także wszelkie inne okoliczności lub przyczyny niezależne od Stron. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Strony w drodze odrębnego porozumienia lub aneksu do niniejszej umowy mogą ustalić nowe zasady realizacji wzajemnych zobowiązań, w szczególności w zakresie rozliczeń finansowych.
Przedmiot zamówienia:
Lp. Przedmiot zamówienia CPV/Indeks Ilość J.m Wadium Wynagrodzenie Zabezpieczenie przedmiotu umowy Miejsce realizacji Termin wykonania Załącznik/Link Uwagi
1. Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach na sieci wodociągowej, eksploatowanej przez RPWiK Tychy S.A. (roboty planowane i awaryjne), na terenie gminy Brzeszcze 45233220-7 1 szt. 7400 wstępne 5% zgodnie z SWZ 25.04.2024-30.04.2025

CPV: 45233220-7, 45233226-9, 45233225-2, 45233224-5, 45233223-8, 45233222-1, 45233260-9, 45233200-1

Dokument nr: Z312/15082

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://rpwik-tychy.logintrade.net/zapytania_email,24372,24a13b72fc2a34c2eb4d78dfb243b712.html

Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
08- 04- 2024 11: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://rpwik-tychy.logintrade.net/zapytania_email,24372,24a13b72fc2a34c2eb4d78dfb243b712.html

Wymagania:
Kryteria formalne:
Termin płatności: 30 dni
Koszt transportu: po stronie wykonawcy
Miejsce realizacji: zgodnie z SWZ

Uwagi:
Kryteria oceny oferty:
Kryteria dla: Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach na sieci wodociągowej, eksploatowanej przez RPWiK Tychy S.A. (roboty planowane i awaryjne), na terenie gminy Brzeszcze
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Uwagi
1. Cena 100%
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie wykonawców naszej firmy, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających.
5. Aby przeglądać postępowania od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie wykonawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Magdalena Warchoł
tel:
e-mail: m.warchol@rpwik.tychy.pl
Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach na sieci wodociągowej, eksploatowanej przez RPWiK Tychy S.A. (roboty planowane i awaryjne), na terenie gminy Brzeszcze. (17/ZP/2024)Osoba kontaktowa:
Magdalena Warchoł
tel:
e-mail: m.warchol@rpwik.tychy.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.