Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opróżnienie i przegląd eksploatacyjny separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opróżnienie i przegląd eksploatacyjny separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczów

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Mogilska 109
31-571 Kraków
powiat: Kraków
Telefon: 12 615 54 44
monika.glogowska@malopolska.policja.gov.pl
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/431497
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 12 615 54 4
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opróżnienie i przegląd eksploatacyjny separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczów
w obiektach jednostek Policji województwa małopolskiego oraz dostawa i wymiana filtra w separatorze K6.AQUAFIX w KPP Nowym Targu

Opis postępowania: Kraków, dnia 27.03.2024 roku

ZAPYTANIE CENOWE

pn."Opróżnienie i przegląd eksploatacyjny separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczów
w obiektach jednostek Policji województwa małopolskiego oraz dostawa i wymiana filtra w separatorze K6.AQUAFIX w KPP Nowym Targu"

Postępowanie jest prowadzone na podstawie Decyzji Nr 58/2022 z dnia 4 listopada 2021 roku Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie.

Informacje ogólne:

1. Ofertę należy przesłać w sposób:

Oferty oraz wszelkie zapytania proszę składać do dnia 16.04.2023 do godz.13.00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl, zakładka ,,Postępowania" a ,,Lista postępowań otwartych".

W razie problemów ze złożeniem oferty proszę kontaktować się z działem HelpDesk EB2B - kontakt w stopce strony internetowej.

2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z niniejszym zapytaniem.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi opróżnienia i przeglądów eksploatacyjnych separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczów wraz osadnikami dla zadań:

1) Zadanie nr 1 - opróżnienie i przegląd eksploatacyjny separatorów substancji ropopochodnych
i tłuszczów wraz z osadnikami w obiektach KPP w Proszowicach, KPP w Miechowie, KMP
w Krakowie, KPP w Krakowie, OPP w Krakowie - wykaz urządzeń zawiera załącznik nr 1 do zapytania,

2) Zadanie nr 2 - opróżnienie i przegląd eksploatacyjny separatorów substancji ropopochodnych
i tłuszczów wraz z osadnikami w obiektach: KPP w Chrzanowie, KP w Trzebini, KPP
- wykaz urządzeń zawiera załącznik nr 2 do zapytania,

3) Zadanie nr 3 - opróżnienie i przegląd eksploatacyjny separatorów substancji ropopochodnych
i tłuszczów wraz z osadnikami w obiektach: KPP w Bochni, KP w Żabnie - wykaz urządzeń zawiera załącznik nr 3 do zapytania,

4) Zadanie nr 4 - opróżnienie i przegląd eksploatacyjny separatorów substancji ropopochodnych
i tłuszczów wraz z osadnikami w obiektach: KMP w Nowym Sączu, KP w Starym Sączu, KPP w Nowym Targu (dodatkowo wymiana układu filtracyjnego) w, KPP w Gorlicach - wykaz urządzeń zawiera załącznik nr 4 do zapytania.

Zakres rzeczowy usług w ramach każdego z zadań będzie obejmował:

1) Opróżnienie i czyszczenie separatorów wraz z osadnikami

a) usuniecie mieszaniny wodno-olejowej, szlamów popłuczyn

b) usunięcie elementów stałych zgromadzonych w urządzeniu,

c) oczyszczenie i umycie ścian urządzenia wodą pod ciśnieniem,

d) wyjęcie, oczyszczenie, umycie wodą pod ciśnieniem filtrów koalescencyjnych oraz lamelowych i ponowne ich zamontowanie,

e) napełnienie separatorów i osadników czystą wodą zapewnioną przez zamawiającego,

f) transport odpadów specjalistycznym samochodem do miejsca unieszkodliwienia
i unieszkodliwienie w uprawnionym zakładzie .

2) Przegląd eksploatacyjny separatorów wraz z osadnikami, a mianowicie,

a) sprawdzenie kompletności i ocena poprawności działania urządzeń i całego układu (m. in. sprawdzenie pracy pływaka, systemów alarmowych, drożności przepływu, szczelności urządzeń, inne),

b) sprawdzenie stanu technicznego i przeprowadzenie konserwacji elementów składowych urządzeń (tj. przegroda przelewowa, sekcje lamelowe, maty filtracyjne, zawór pływakowy, inne),

c) wykonanie innych czynności zaleconych przez producenta zgodnie z instrukcją obsługi
i Dokumentacją Techniczno - Rozruchową urządzeń,

d) sporządzenie protokołu z usługi opróżnienia, czyszczenia i przeglądu separatora, w którym zostaną zawarte informacje o zakresie wykonanych prac, stanie technicznym urządzenia, osadnika oraz ewentualnych uwagach, który musi zostać podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego - załącznik nr 6,

e) dokonanie odpowiednich wpisów w książce eksploatacyjnej lub karcie kontroli urządzenia,

f) w czasie przeglądu w przypadku stwierdzenia awarii lub uszkodzenia sporządzenie dokumentacji fotograficznej oraz wstępnej kalkulacji cenowej naprawy separatora,

g) w przypadku separatora w KPP w Nowym Targu (K6.AQUAFIX + osadnik), dodatkowo dostawa i wymiana układu filtracyjnego (wymiary: wysokość 70 cm, szerokość 40 cm, grubość 10 cm)

Warunki dotyczące oferty oraz realizacji zamówienia:

1. Zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury - przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto,

2. Podstawę do wystawienia faktury VAT będzie stanowił protokół odbioru, potwierdzony przez użytkownika,

3. Można złożyć ofertę na wszystkie cztery zadania lub tylko na trzy, dwa, czy jedno zadanie,

4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy posiadający niezbędne doświadczenie, stosowną koncesję na wykonywanie tego typu usług oraz potencjał techniczny i osobowy zdolny do wykonania usług,

5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą,

6. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.

7. Zamówienie udzielone będzie w formie zlecenia, przesłanego drogą mailową do wykonawcy.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

- 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia

MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

- zgodnie z lokalizacją urządzeń podaną w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 do zapytania ofertowego

Telefony kontaktowe w sprawie :

1) Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: 4783 54 912, 4783 54 920

IV. Kryteria badania, oceny i wyboru ofert:

Każde zadanie rozstrzygane jest indywidualnie - kryterium najniższej ceny.

IV. Załączniki:

- załączniki nr 1, 2, 3, 4 - wykaz separatorów i osadników objętych usługami,

- załącznik nr 5 - wzór przedstawienia oferty

- załącznik nr 6 -wzór protokołu odbioru usługi.
Grupa asortymentowa:

Dokument nr: AG.B.0162.1.2024.46.WK

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/431497
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2024-03-29 12:00 2024-04-16 13:00

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Mogilska 109
31-571 Kraków
Telefon: 12 615 54 44
MONIKA GŁOGOWSKA
monika.glogowska@malopolska.policja.gov.pl
Zamawiający: Wydział Inwestycji i Remontów

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.