lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie ekspertyzy technicznej obiektu budowlanego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach Owocowa 6/6a 40-158 Katowice powiat: Katowice 32 604 12 08 kancelaria@katowice.pip.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 604 12 08 |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie ekspertyzy technicznej obiektu budowlanego położonego w Gliwicach, przy Ul. Hlubka 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej obiektu budowlanego położonego w Gliwicach, przy Ul. Hlubka 2, 44-100 Gliwice, stanowiącego siedzibę oddziału terenowego Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach (Zamawiającego). 2. Celem wykonania ekspertyzy jest ustalenie aktualnego stanu technicznego oraz infra- struktury technicznej obiektu wymienionego w pkt 1 - z uwagi na planowane inwestycje budowlane przez właścicieli sąsiednich nieruchomości, a także sformułowanie wniosków i zaleceń dla Zamawiającego (remontowych oraz eksploatacyjnych) w zakresie koniecznych napraw/robót, tak aby dokonać na ich podstawie efektywnej modernizacji obiektu, pozwalającej na dalsze, wieloletnie, bezpieczne użytkowanie, zgodnie z dotychczasowym sposobem eksploatacji. 3. Zakres opracowania realizowanego w ramach przedmiotu zamówienia powinien zawierać co najmniej inwentaryzację uszkodzeń (graficzną - na rzutach i przekrojach oraz opisową), zbadanie stopnia zawilgocenia, obliczenia statyczno wytrzymałościowe istniejących elementów konstrukcyjnych i ich analizę. Zakres prac powinien obejmować ekspertyzę stanu technicznego wszystkich elementów obiektu, w tym elementów konstrukcyjnych, jak również instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. Sporządzenie ekspertyzy powinno być poprzedzone wykonaniem koniecznych odkrywek, badań oraz sprawdzeń elementów obiektu i materiałów (badanie kontrolne2 podstawowych materiałów konstrukcyjnych, badanie mechaniczno-strukturalne wbudowanych materiałów itp.). Odkrywki ścian zewnętrznych, niezbędne do rzetelnego opracowania ekspertyzy, Wykonawca wykona we własnym zakresie. Jeśli Wykonawca uzna to za konieczne, może dokonać odkrywek również w innych miejscach, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Miejsca poboru prób/odkrywek, należy zaznaczyć na rzutach i przedstawić na fotografiach z datownikiem. Należy przewidzieć również wykonanie monitoringu przyłączy zewnętrznych i wewnętrznych, celem dokonania rzetelnej oceny stanu technicznego tych elementów. 4. W przypadku konieczności zgłoszenia robót budowlanych (w ramach dokonywanych odkrywek, badań itp.) i/lub in. zgłoszeń, pozwoleń, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, Wykonawca dokona tych zgłoszeń w imieniu Zamawiającego. Za- mawiający wyda niezbędne upoważnienia w tym zakresie. 5. Ekspertyza winna wskazywać zakres wykonania ewentualnego wzmocnienia elementów konstrukcyjnych oraz zakres innych robót niezbędnych do wykonania, celem dalszego bezpiecznego użytkowania budynku. 6.Ekspertyza powinna zawierać co najmniej: -opinię dot. stanu technicznego ścian, stropów, stolarki otworowej, więźby dachowej i dachu, izolacji przeciwwilgociowych, izolacji cieplnych, instalacji elektrycznych i słaboprądowych, instalacji piorunochronnej, instalacji wod.-kan., gazowej i zabezpieczeń przeciwpożarowych, -wskazanie przeprowadzonych badań z dokumentacja rysunkową i fotograficzną, -badanie stopnia zniszczenia elementów budynku w wyniku postępującej korozji biologicznej, z podaniem przyczyn zawilgoceń i uszkodzeń, oraz sformułowanie zaleceń do przeprowadzenia napraw, - określenie konieczności (lub jego braku) wzmocnienia elementów konstrukcyjnych obiektu w formie opisu i szkiców, z uwzględnieniem rodzaju materiałów budowlanych, - zalecenia realizacji prac budowlanych ze szczegółowym wskazaniem m.in. propozycji sposobów napraw i wzmocnień, zakresu niezbędnych prac budowlanych - w formie opisu - ze wskazaniem elementów do remontu w obiekcie, uwzględniając rodzaj koniecznych materiałów budowlanych, -niezbędne obliczenia dotyczące elementów konstrukcyjnych w obiekcie, -wnioski końcowe.3 1) ocena stanu technicznego budynku, w tym przede wszystkim inwentaryzacja uszkodzeń, o której mowa w pkt 3 (wraz z dokumentacją fotograficzną) powinna być aktualna na dzień 15.10.2024 r. 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ekspertyzę w formie papierowej. Wymagana jest również wersja elektroniczna na zewnętrznym nośniku danych (pendrive) w formie plików PDF i w wersji edytowalnej. 8. Ekspertyza winna zostać wykonana przez osobę/y posiadającą/e uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Dokument nr: KT-ROR-A.213.39.2024.2 Składanie ofert: 14. Termin i sposób złożenia ofert. Ofertę należy złożyć do dnia 11.04.2024 r. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@katowice.pip.gov.pl. Miejsce i termin realizacji: 9. Przedmiot zamówienia (opracowanie) należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. na adres PIP OIP w Katowicach, Ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice. 10. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 05.11.2024 r. Wymagania: w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), 11. Termin związania ofertą - 60 dni od upływu terminu składania ofert. 12. Warunki zamówienia: 1)realizacja zamówienia nastąpi w oparciu o zapisy umowy zawartej przez strony, 2)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub ofert częściowych. 13. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Ofertę, wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami, należy złożyć w postaci elektronicznej, podpisanej przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź też w postaci cyfrowego odwzorowania oryginału podpisanego uprzednio przed jego sporządzeniem. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta winna zawierać: a) wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, b) pełnomocnictwo do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba niewskazana w Krajowym Rejestrze Sądowym i/lub innym odpowiednim dokumencie upoważniającym do takiego reprezentowania),4 c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wy- konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzający spełnianie wa- runku określonego w pkt 8 - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do zapytania, d) Zamawiający pobierze samodzielnie z baz danych aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o ile są dostępne pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku braku dostępności ww. dokumentu pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. dokument do oferty. 15. Zasady uzupełniania ofert i poprawiania omyłek w ofertach. Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia oferty poprzez składanie odpowiednich wyjaśnień/informacji/dokumentów/danych. W takim przypadku Zamawiający we- zwie (jednokrotnie) wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia lub do udzielenia wyjaśnień, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do wezwania wykonawcy do usunięcia braków formalnych w ofercie, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 16. Zamawiający odrzuci ofertę, której treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego, w tym ofertę na wykonanie części przedmiotu zamówienia, ofertę złożoną po terminie lub ofertę wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień/uzupełnień w terminie określonym zgodnie z pkt 15 lub złożone uzupełnienia nie będą obejmowały całego zakresu wezwania do uzupełnienia oferty. 17. W związku z wejściem w życie w dniu 16.04.2022 r. ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór zawarty jest w pkt 7 Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 18. Kryterium oceny ofert: 100 % - łączna cena oferty z podatkiem VAT.5 19. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyn, a wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenie. Pytania do zapytania ofertowego można wnosić najpóźniej na trzy dni robocze przez terminem składania ofert, wskazanym w pkt 14. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania zadane telefonicznie. Uwagi: Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarza- niem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchy- lenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Okręgowy Inspektor Pracy w Ka- towicach, z siedzibą przy ul. Owocowej 6-6a, 40-158 Katowice; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Katowicach jest ..........................................., adres e-mail: iod@katowice.pip.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz b lub f RODO w celu przeprowadzenia postępowania na wykonanie zadania określonego w zapytaniu ofertowym, a także w przypadku wybranej oferty - w celu realizacji przed- miotu zamówienia poprzez zawarcie umowy; 4) odbiorcą danych osobowych mogą zostać inne jednostki organizacyjne PIP, upraw- nione organy publiczne, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumen- tacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. przez okres realizacji umowy i 6 lat po jej zakończeniu; 6) podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamó- wienia nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału; 7) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podda- wane profilowaniu;6 8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żą- dania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO; 9) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt: 20. Pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego należy kierować pocztą elektro- niczną na adres e-mail: kancelaria@katowice.pip.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024