Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU) wraz z szacunkowym kosztem budowy...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU) wraz z szacunkowym kosztem budowy instalacji fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Targowa 19
42-160 Krzepice
powiat: kłobucki
tel. 34 317 51 02, tel. 693 347 286
biuro@zdkimkrzepice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Krzepice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 34 317 51 02, t
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia ofert cenowych na sporządzenie programu funkcjonalno -
użytkowego.
II. Specyfikacja przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego
(dalej PFU) wraz z szacunkowym kosztem budowy instalacji fotowoltaicznych dla
Stacji Uzdatniania Wody położonej w Krzepicach przy Ul. Mickiewicza 36 oraz
Oczyszczalni Ścieków położonej w Krzepicach przy Ul. Kazimierza Wielkiego.
Celem opracowania PFU jest:
-uzyskanie przez zamawiającego kompleksowego opisu przedmiotu zamówienia, w
oparciu o który wybrany zostanie wykonawca zobowiązany do zaprojektowania i
wykonania przedmiotowych instalacji fotowoltaicznych;
- ustalenie kosztów prac projektowych i robót budowlanych w zakresie
wykonania przedmiotowych instalacji fotowoltaicznych
Założenia ramowe planowanej instalacji fotowoltaicznej (PV):
-energia elektryczna będzie produkowana na potrzeby własne, a nadwyżki będą
sprzedawane do sieci,
- instalację przewidziano umiejscowić na gruncie,
- częścią integralną instalacji fotowoltaicznej powinien być system zarządzania energią
(SZE), który na bieżąco będzie monitorował pracę instalacji i informował o jej efektach tj.
niewyemitowanym CO2 do atmosfery w wyniku produkcji energii elektrycznej,
wyprodukowanej energii dzisiaj, teraz, ogólnie itp.,
- instalacje fotowoltaiczne, w tym inwertery, powinny być przygotowane do współpracy z
magazynami energii o maksymalnej możliwej mocy oraz pracy w systemie off-grid.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca PFU zobowiązany będzie:
- przeprowadzić wizje lokalne w każdej lokalizacji objętej opracowaniem;
- przeprowadzić analizę sytuacyjno-techniczną dla każdego z punktów dla którego
przewidziano realizację instalacji;
- udzielać odpowiedzi na pytania związane z programem funkcjonalno-użytkowym kierowane
do Zamawiającego przez wykonawców biorących udział w postępowaniu na zaprojektowanie
i budowę instalacji fotowoltaicznej, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
PFU powinien opisywać założenia projektowe określające:
1) charakterystyczne parametry określające przedmiot zamówienia;
2) aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia;
3) właściwości funkcjonalno-użytkowe;
4) przygotowanie dokumentacji;
5) przygotowanie terenu budowy, prowadzenie budowy;
6) moduły fotowoltaiczne;
7) inwertery;
8) konstrukcje wsporcze;
9) rozdzielnice DC;
10) rozdzielnice pośredniczące AC;
11) okablowanie strony AC;
12) okablowanie DC;
13) komunikacja, monitoring, sterowanie;
14) pomiary energii wytworzonej;
15) elektroenergetyczna automatyka zabezpieczeniowa (EAZ);
16) ochrona przeciwpożarowa, odgromowa, przepięciowa;
17) zagospodarowanie terenu;
18) wymagania odbioru prac;
19) oraz wszystkie inne niewymienione elementy instalacji i niezbędne czynności jakie
ma przeprowadzić Wykonawca w celu sprawnego uruchomienia i funkcjonowania
instalacji.
Zamawiający zakłada, że Wykonawca programu powinien opracować w pierwszej kolejności
projekt koncepcyjny do uzgodnienia z Zamawiającym, a dopiero później ostateczy Program
Funkcjonalno-Użytkowy oraz, że będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu
Zamawiającego wszelkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień i decyzji.
Pozostałe informacje
1) Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów,
urządzeń, wyrobów, produktów i technologii za pomocą parametrów
technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Pod pojęciem ,,parametry" rozumie
się funkcjonalność, przeznaczenie, wymiary, kolorystykę, strukturę, rodzaj.
2) opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia
postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w
formule ,,zaprojektuj i wybuduj". W związku z tym Zamawiający oczekuje
współpracy po sporządzeniu i oddaniu PFU zamawiającemu, która będzie
polegała na udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji objętej
niniejszym postępowaniem jakie wpłyną w trakcie postępowania przetargowego
na wyłonienie wykonawcy prac projektowych i robót budowlanych.
3) PFU należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z
2021 r. poz.2454).4) określenie szacunkowej wartości planowanych kosztów prac projektowych oraz
planowanych kosztów robót budowlanych związanych z realizacją
przedsięwzięcia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw
sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Wymagania stawiane Wykonawcom:
- posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie umożliwiające
wykonanie usługi, tj. udokumentował opracowanie w ostatnich 3 latach minimum 2
Programów Funkcjonalno-Użytkowych dotyczących instalacji fotowoltaicznych o mocy
zainstalowanej minimum 100kWp każdy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zakładu Działalności Komunalnej i
Mieszkaniowej w Krzepicach do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny
Wymagana ilość opracowań:
?
?
?
program funkcjonalno-użytkowy - 3 egzemplarze w wersji papierowej i wersja
elektroniczna w formacie pdf edytowalnym (nie skan),
planowane koszty prac projektowych i robót budowlanych - 3 egzemplarze w wersji
papierowej i wersja elektroniczna w formacie pdf edytowalnym (nie skan),
uzyskane uzgodnienia, opinie, decyzje - oryginały zebrane w jeden tom i skany w
formacie pdf
Wersje elektroniczne należy nagrać na płytę CD, DVD lub pendrive.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dokument nr: ZDK.271.2.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.04.2024 r., o godz. 11.30, w biurze Zakładu
Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach, przy Ul. Targowej 19.

Składanie ofert:
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 1 i przesłać pocztą, lub
złożyć w siedzibie Zakładu Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w
Krzepicach, Ul. Targowa 19, 42-160 Krzepice do dnia 15.04.2024 r., do godz. 11.00,
w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać w następujący sposób:
,,Oferta na wykonanie Programu Funkcjonalno-Urzytkowego" - nie otwierać przed
15.04.2024 r., godz. 11.30"

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Termin wykonania zamówienia: do dnia 15.05.2024 r.

Wymagania:
3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminy składania ofert.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy według
załączonego wzoru - załącznik 1.
2. Oświadczenie o posiadaniu właściwych uprawnień do projektowania lub o
dysponowaniu osobą posiadającą takie uprawnienia. - załącznik 2 (Zamawiający
wymaga, aby były to minimum uprawnienia odpowiadające zakresowi uprawnień
budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie - art.
15a ust. 20 ustawy - Prawo budowlane.)
3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego. - załącznik nr 3
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie przesyłając je pocztą lub składając w
siedzibie Zakładu Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach, ul.
Targowa 19, 42-160 Krzepice, lub drogą elektroniczną biuro@zdkimkrzepice.pl (w
temacie proszę wpisać ,,PFU fotowoltaika").
VIII. Kryterium wyboru ofert.
Najniższa cena
IX. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową
brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, stawkę podatku VAT, cenę netto.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich liczbą - z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem
ryczałtowym. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w
złotych polskich.
X. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi
wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku
postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu
zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania
ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie,
skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku
zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych osobowych - RODO), (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 roku, str.1) informuje
się, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Działalności Komunalnej i
Mieszkaniowej ul. Targowa 19, 42-160 Krzepice reprezentowany przez Dyrektora.
Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem e-mail:
g.pietruszka@odo-iod.pl
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. ,,c" ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
określonych w pkt 3 oraz przez czas określony dla poszczególnych symboli kategorii
archiwalnej, którym oznaczona jest dokumentacja zgromadzona w Urzędzie Miejskim
w Krzepicach zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów
akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
(Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67).
Odbiorcami danych osobowych będą podmioty przewidziane w przepisach prawa.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku
niepodania danych nie będzie możliwe podpisanie umowy w przypadku wyboru
złożonej przez Pana/Panią oferty.
Posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Kontakt:
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z
Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania jest pan Tomasz Dyluś - tel. 693 347 286.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.