Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
129z dziś
6102z ostatnich 7 dni
23669z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem wraz z dostawą, podłączeniem i uruchomieniem mobilnej instalacji ciepłowniczej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem wraz z dostawą, podłączeniem i uruchomieniem mobilnej instalacji ciepłowniczej

Data zamieszczenia: 2024-04-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o
ul. Jana Pawła II 59
38-500 Sanok
powiat: sanocki
telefon: 134647800, faks: 134648862,
sekretariat@spak.com.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Sanok
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: 134647800,
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 443 000,00 euro, którego przedmiotem jest wynajem wraz z dostawą, podłączeniem i uruchomieniem 3 kotłowni kontenerowych zasilanych paliwem gazowym i olejem opałowym o minimalnej łącznej mocy cieplnej 8100 kW wraz z potrzebnym osprzętem na okres sezonu grzewczego 2024/2025

II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem wraz z dostawą, podłączeniem i uruchomieniem na sezon grzewczy 2024/2025 mobilnej instalacji ciepłowniczej składającej się z 3 kotłowni kontenerowych, połączonych instalacjami naziemnymi wyposażonych w palniki gazowo/olejowe o łącznej nominalnej mocy cieplnej 8 100 kW dla Najemcy - Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 38-500 Sanok, Ul. Jana Pawła II 59. Zamówienie obejmuje wynajem, transport, instalację, przeprowadzenie rozruchu, oddanie do eksploatacji na zasadach najmu wraz z demontażem i zwrotem kotłowni po zakończeniu okresu najmu.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty.
3. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez cały okres trwania umowy.
4. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zaproszenia do złożenia oferty lub jego załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia, należy przyjąć, że nie prowadzą one do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, a jedynie są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.

Dokument nr: IDZ.261.2.9.2024

Składanie ofert:
IV. Oferta
1. Oferty należy złożyć nie później niż do dnia 19.04.2024 r. do godz. 12:00 pisemnie w sekretariacie Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (pok. nr 10). Oferty wniesione po terminie nie będą rozpatrywane bez względu na przyczyny opóźnienia i zostaną niezwłocznie zwrócone.
2. Na opakowaniu należy zamieścić informacje o adresie i firmie Wykonawcy a także czytelny napis: ,,Oferta: wynajem wraz z dostawą, podłączeniem i uruchomieniem 3 kotłowni kontenerowych -IDZ.261.2.9.2024 - nie otwierać w sekretariacie";

Miejsce i termin realizacji:
IX. Termin realizacji zamówienia
1. Umowa będzie realizowana w trzech etapach:
I. Etap I - prace objęte tym etapem zostaną wykonane przez Wynajmującego do dnia 30.09.2024 r.
II. Etap II - stosunek najmu będzie trwał od dnia 1.10.2024 r. do dnia 30.04.2025 r., z możliwością przedłużenia 1 lub 2 miesiące, w zależności od warunków pogodowych, o czym Wynajmujący zostanie poinformowany z 14 dniowym wyprzedzeniem.
O Zakończeniu Etapu II umowy, Najemca poinformuje Wynajmującego z 5-dniowym wyprzedzeniem.
III. Etap III - prace objęte tym etapem będą wykonane przez Wynajmującego do 21 dni od zakończenia Etapu II
2. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach wymienionych powyżej trzech etapów realizacji Przedmiotu umowy opisany został w OPZ.

Wymagania:
III. Warunki dopuszczenia do postępowania
1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
- Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
- Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
- Zamawiający nie określa warunków udziału występowaniu w tym zakresie;
2. Na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ustawą, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
4. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 2, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub
ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzjelenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4) Zaproszenia do złożenia oferty, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4) Zaproszenia do złożenia oferty, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
7. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 Zaproszenia do złożenia oferty, zamawiający może badać, czy nie zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby podstawy wykluczenia. Wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4) Zaproszenia do złożenia oferty.
8. Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiający orzeknie o istnieniu lub braku przesłanek do wykluczenia wykonawcy z postępowania, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.
10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) Wykonawca sam ponosi koszty przygotowania i złożenia oferty,
3) do oferty muszą być dołączone dokumenty wymienione w punkcie V,
4) oferta musi być sporządzona w języku polskim, czytelnym pismem pod rygorem jej nieważności. Wszelkie dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, sporządzone w językach obcych muszą być złożone z tłumaczeniem na język polski, a podczas oceny oferty, Zamawiający będzie opierał się na tłumaczeniu.
5) wszystkie strony oferty powinny być podpisane, w szczególności strony Formularza oferty oraz Formularza cenowego we wskazanym miejscu wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy Wykonawcy; wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę. Parafka (podpis) winna
być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającą parafkę),
6) wszystkie strony powinny być ponumerowane,
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
8) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Kwota zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
5. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze danej oferty.
V. Dokumenty
1. Wymagane dokumenty i oświadczenia.
1) Oferta sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia (Forma dokumentu: oryginał);
2) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z innych załączonych dokumentów. Do oferty winien być dołączony oryginał lub poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem kopia stosownego pełnomocnictwa.
3) Aktualny odpis z KRS lub informację z CEIDG sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem (Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
4) Oświadczenie/a o których mowa w rozdziale III ust. 5-7 Zaproszenia (jeżeli dotyczy) sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia (Forma dokumentu: oryginał).
2. Forma dokumentów:
1) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości;
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. W przypadku składania bądź uzupełnienia dokumentów na wezwanie Zamawiającego istnieje możliwość złożenia ich w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w szczególności w formacie danych .doc; .docx; .zip; ,7zip; .xls.; .XADES; .PADES; lub .pdf i opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres wskazany przez Zamawiającego.
VI. Informacja o podwykonawcach
1. Wykonawca, może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są mu znane. W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, przyjmuje się, że przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę. Wskazanie będzie miało miejsce w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia do złożenia oferty.
2. W przypadku powierzenia podwykonawcy do wykonania przedmiotu umowy lub części umowy, Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za jego działania lub zaniechania jak za własne działania lub zaniechania.
3. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
8. Cena brutto oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. W sytuacji rozbieżności zapisu pomiędzy ceną brutto oferty podaną cyfrowo a słownie Zamawiający uzna za prawidłową cenę wyrażoną słownie.
9. Wszelkie rozliczenia dotyczące zamówienia będą dokonywane w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
10. Cena wskazana w Formularzu ofertowym powinna zawierać wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem niniejszego zamówienia wynikające z wymagań zawartych w Zaproszeniu do złożenia oferty i jej załączników, w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia, Projekcie umowy oraz inne niezbędne do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia.
11. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w Projekcie umowy stanowiący załącznik do Zaproszenia do złożenia oferty.
12. Wykonawca poda w Formularzu ofertowym stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp).
13. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Czas związania ofertą
1. Oferent jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
X. Umowa
1. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.