Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego

Data zamieszczenia: 2024-04-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Ząbki
Wojska Polskiego 10
05-091 Ząbki
powiat: wołomiński
zamowienia.publiczne@zabki.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/909601
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ząbki
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego w Ul. Wyspiańskiego w Ząbkach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: budowa kanalizacji deszczowej:
Przedmiot tej części zamówienia, obejmuje:
1) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z jego uzgodnieniem;
2) obsługę geodezyjną budowy;
3) wykonanie kanalizacji deszczowej oraz wpustów ulicznych wraz z ich podłączeniami:
4 studzienek betonowych O 500mm z osadnikiem bez syfonu z pierścieniem odciążającym i kratką żeliwną typu ciężkiego oraz rusztem na zawiasach,
przykanaliki do studzienek ściekowych z rur PCV O 200 mm SN8 o łącznej długości ok. 17m,
2 studni betonowych O 1200 mm z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego D-400 o wadze zestawu min. 92 kg,
przyłącza z rur kanalizacyjnych strukturalnych PP DN/ 300 SN8 o dł. L= 24 m od istniejącej studni kan. deszczowej przy skrzyżowaniu z Ul. 11-go Listopada w kierunku Ul. Górnośląskiej oraz z rur PVC O 200 mm dł. 15 m wykonane przewiertem od projektowanej studni do istniejącej studni kanalizacji deszczowej w Ul. Batorego,
4) roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki,
5) roboty ziemne wraz z wywozem nadmiaru urobku,
6) zasypanie wykopów do wysokości projektowanych warstw drogowych wraz z zagęszczeniem,
7) regulację pionową studzienek kanalizacyjnych oraz wpustów po zakończeniu przebudowy drogi,
8) końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.
Roboty należy prowadzić w koordynacji z wykonawcą przebudowy drogi oraz wykonawcą budowy kanału technologicznego.
Część 2: budowa kanału technologicznego:
Przedmiot tej części zamówienia, obejmuje:
1) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z jego uzgodnieniem;
2) obsługę geodezyjną budowy;
3) wykonanie kanału technologicznego:
budowa kanału technologicznego ulicznego KTu L= 254 m z czterech rzędów rur HDPE o średnicy 40 mm i grubości ścianki 3,7 mm z oznaczeniem każdej rury innym kolorem paska wyróżniającego wzdłużnie rowkowanych z warstwą poślizgową na poniższych odcinkach:
o odcinek od istniejącej studni przy posesji nr. 22 do projektowanej studni przy Ul. Górnośląskiej = 72 m
o odcinek do wykonania przewiertem pod Ul. Górnośląską,
o 2 odcinki 91 m i 74 m od projektowanej studni przy Ul. Górnośląskiej do projektowanej studni przy Ul. Stefana Batorego.
budowa 4 studni SKR 1 (2- częściowa) B 125 z ramą i pokrywą z wywietrznikiem typu ciężkiego B 125
4) roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki,
5) roboty ziemne wraz z wywozem nadmiaru urobku,
6) zasypanie wykopów do wysokości projektowanych warstw drogowych wraz z zagęszczeniem,
7) końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.
Roboty należy prowadzić w koordynacji z wykonawcą przebudowy drogi oraz wykonawcą budowy kanału technologicznego.
Ul. Wyspiańskiego stanowi drogę dzieci do przedszkola i do szkoły, dlatego na każdym etapie należy wyznaczyć bezpieczne przejścia dla pieszych oraz bezpieczne zabezpieczenia wykopów.

CPV: 45200000-9, 45247110-4,45231000-5, 45100000-8,45232130-2

Dokument nr: 2024/BZP 00267960, ZPU.271.04.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zabki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. UWAGA: Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z instrukcją korzystania z Platformy. Szczegółowe instrukcje dla Wykonawców dotycząca w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji ,,Komunikaty".
5. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452), Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
7.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
7.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
7.3. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
7.4. włączona obsługa JavaScript,
7.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
7.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
8.1. akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
8.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów przesyłanych danych .doc, .docx, .xlsx, .jpg, jpeg, .zip, .7z ze szczególnym wskazaniem na .pdf
10. W celu kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip , .7Z .
11. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
12. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDopp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5 MB.
13. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
14. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ząbki z siedzibą w Ząbkach (05-091), Ul. Wojska Polskiego 10.
2) Z administratorem można kontaktować się w następujący sposób - listownie na adres siedziby: Urząd Miasta Ząbki, Ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki; e-mailowo um@zabki.pl; telefonicznie tel. 22 5109-700 do 702.
3) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z P. Radosławem Wasilewskim - inspektorem ochrony danych - za pomocą adresu: daneosobowe@zabki.pl lub telefonicznie: 783-220-250.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego w Ul. Wyspiańskiego w Ząbkach.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp".
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
8) Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11) Pani/Pana dane pozyskujemy: - od Państwa, - z innych źródeł (np. osób trzecich, instytucji, organów) w zależności od charakteru i celu przetwarzania danych w konkretnym procesie przetwarzania.
12) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
13) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w Pani/Pana sprawienie nie będą podejmowane decyzje bez udziału człowieka), w tym nie będą podlegały profilowaniu.
14) Jeżeli Pani/Pana dane będą podlegały profilowaniu, zostaniecie Państwo poinformowani o tym.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/909601
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zabki

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.