Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: PPHU Mariola Sp. z o.o
Żurawia 43
00-680 Warszawa
powiat: Warszawa
694202500
m.wierzbowska@window-lomza.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187450
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 694202500
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane obejmujące nadbudowę i przebudowę hali produkcyjnej stolarki aluminiowej
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-1097/23 - Wdrożenie wyników prac B+R przez firmę PPHU Mariola Sp. z o.o. - Okno z ruchomą czwartą szybą

Część 1
Rob bud obej nadbudowę i przebudowę hali prod stolarki alumi

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z nadbudowę i przebudowę hali produkcyjnej stolarki aluminiowej, z wyłączeniem robót obejmujących wykonanie posadzki oraz pokrycia dachu, na działkach 30627/195, 30627/125 położonych w Łomży przy ulicy Poznańskiej 36. Kategoria obiektu XVIII. Szczegółowy zakres określono w dokumentacji projektowej.
Roboty budowlane należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej, na którą składają się:
1) Decyzja nr 136/22 z dnia 05.09.2022 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę obejmujące: nadbudowę i przebudowę hali produkcyjnej stolarki aluminiowej na działkach 30627/195, 30627/125 położonych w Łomży przy ulicy Poznańskiej 36
2) Projekt budowlany stanowiący podstawę do wydania decyzji pozwolenia na budowę, obejmujący: Projekt zagospodarowania terenu oraz Projekt architektoniczno-budowlany dla przedsięwzięcia Nadbudowa i przebudowa hali produkcyjnej stolarki aluminiowej. Wymieniony Projekt budowlany stanowi Zał. nr 5, w wersji elektronicznej dostępny pod linkiem https://window-lomza.pl/PZTMariola.pdf
3) Z zamówienia wyłączone są roboty budowlane obejmujące wykonanie posadzki przemysłowej w głównej hali produkcyjnej (dokumentacja projektowa- rysunek A2 rzut parteru); pokrycia dachowego hali głównej (dokumentacja projektowa- rysunek A3 i rysunek A5). Wymienione prace zostaną wykonane w trybie odrębnych zamówień.

UWAGA:
4) Zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotowego obiektu w standardzie ,,pod klucz" bez wyposażenia, w szczególności bez linii technologicznych oraz wyposażenia typu meble, maszyny.
5) W przypadku wątpliwości i rozbieżności jako dokument nadrzędny należy traktować Projekt budowlany
6) W przypadku wystąpienia w opisach dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub innych dokumentach udostępnionych w ramach niniejszego postępowania, nazw własnych, marek wskazujących na określone materiały lub rozwiązania dla danego zakresu zamówienia, zamawiający nie narzuca jego stosowania dopuszczając jednocześnie zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych z uwzględniłem zachowania nie gorszych parametrów i funkcjonalności charakteryzujących dany zakres zamówienia.

CPV: 44112410-5, 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45213250-0, 45214000-0, 45300000-0, 45400000-1

Dokument nr: 2024-9605-187450

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podlaskie
Powiat
Łomża
Gmina
Łomża
Miejscowość
Łomża

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzania takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
1. Przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność nie ponosi Wykonawca, w szczególności: będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, wystąpienia kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej lub udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy lub wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
7) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, w tym również z uwagi na stan pandemii.
2. Zmiany w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 5 Prawa budowlanego,
3) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub wynikająca z niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku lub w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych albo usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej lub uzyskania założonego efektu użytkowego,
4) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Zmiany zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy robót będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego.
4. W przypadku okoliczności, o których mowa powyżej w pkt 1-3 dopuszcza się zmianę wynagrodzenia. W takim przypadku Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen z kosztorysu ofertowego lub przy braku w kosztorysie ofertowym odpowiednich wycen, cen nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud obowiązujących w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego.
5. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa powyżej w pkt 1-3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany
6. Zmiany oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub wykonawcy
7. Zmiany osoby lub osób uprawnionych do kontaktów
Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadkach wymagających uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej wprowadzenie zmian możliwe jest po uzyskaniu zgody IZ.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawcą zamówienia nie może być Wykonawca, z którym Zamawiający jest powiązany osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumienie się wzajemne powiązania między zamawiającym a wykonawcą polegające na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) Posiadaniu co najmniej 10% akcji lub udziałów
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d) Pozostawianiu w takim stosunku pokrewnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy a w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia przysposobienia opieki lub kurateli
Weryfikacja na podstawie Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o wymaganych uprawnieniach budowlanych
Załącznik nr 4 - Wzór Istotnych Postanowień Przyszłej Umowy
Załączniki własne Oferenta, w tym w szczególności polisa odpowiedzialności cywilnej lub własne pisemne oświadczenie do zawarcia takiej polisy, zaświadczenia o niezaleganiu z ZUS i US
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędną wiedzę i kalifikacje, dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia
Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
1) W zakresie wiedzy i kwalifikacji: Złoży stosowne oświadczenie zawarte w treści Formularza ofertowego stanowiącego Zał. nr 1.
2) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówieni: Wykaże iż
a) dysponuje lub będzie dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która podsiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Złoży stosowne oświadczenie stanowiące Zał. nr 3
3) Celem potwierdzenia zdolności finansowej do realizacji zamówienia, Oferent załącza do oferty aktualne, to jest nie starsze niż 3 miesiące, zaświadczenia o niezaleganiu względem ZUS i US;
Wykonawca musi posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 1 miliony złotych lub złoży pisemne zobowiązanie do zawarcia takiego ubezpieczenia w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą najpóźniej do dnia podpisania umowy. Ważność polisy musi obejmować okres realizacji zamówienia.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) Procedura wynikająca z Zasady konkurencyjności nie przewiduje środków odwoławczych
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postepowania bez wyboru oferty
3) Wszelkie pytania odnośnie zapytania ofertowego prosimy kierować za pośrednictwem portalu bezkonkurencyjności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie udzielania odpowiedzi na pytania zadane przed upływem 5 dni od daty wyznaczonej jako datę składania ofert.
4) Wybór oferty nastąpi w oparciu o ustalone w zapytaniu
ofertowym kryteria oceny; wybór oferty jest dokumentowany protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
6) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym
7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań zostaną odrzucone
Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl

Oferent celem pełnego zapoznania się z warunkami zamówienia powinien zapoznać się z dołączonym zapytaniem ofertowym.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-02
Data ostatniej zmiany
2024-04-02 19:50:55

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium Cena - w kryterium kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
Cena = [Cn/Cb] x 60% x 100 punktów
Gdzie: Cn - łączna cena netto najtańszej oferty
Cb - łączna cena netto ocenianej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Okres realizacji w miesiącach: w kryterium okres realizacji kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
Okres realizacji = [On/Ob)x30%x100 punktów
Gdzie: Ob - okres realizacji badanej oferty w miesiącach
On - najkrótszy okres realizacji spośród złożonych ofe
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Gwarancja w miesiącach: w kryterium gwarancja na wykonane roboty budowlanej w kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
Gwarancja liczony w miesiącach= [Gb/Gn)x10%x100 punktów
Gdzie: Gb - okres gwar badanej oferty
Gn - najdłuższy okres gwari spoś. złoż. ofer

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jerzy Wierzbowski
tel.: 694202500
e-mail: m.wierzbowska@window-lomza.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.