Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa, przebudowa i remont sieci i przyłączy ciepłowniczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa, przebudowa i remont sieci i przyłączy ciepłowniczych

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Mińsku Mazowieckim
ul. gen. Kazimierza Sosnkowskiego 16
05-300 Mińsk Mazowiecki
powiat: miński
Tel/faks: 257595830 / 257595858, tel. 25 759 58 59, 691-160-099
pec@adres.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Wadium: 6 000,00
Nr telefonu: Tel/faks: 257595830
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
p.n.: ,,Budowa, przebudowa i remont sieci i przyłączy ciepłowniczych".
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia są poniższe elementy pn.:
Element 1 - Budowa przyłącza cieplnego do węzła w budynku hali sportowej przy Ul. Śniadeckich w Mińsku Mazowieckim.
Element 2 - Budowa przyłącza cieplnego do węzła w budynku przy Ul. Daszyńskiego 8 w Mińsku Mazowieckim.
Element 3 - Budowa przyłącza cieplnego do węzła w budynku przy Ul. Kościuszki 1 w Mińsku Mazowieckim.
Element 4 - Remont przyłącza kanałowego do budynku Okrzei 39 w Mińsku Mazowieckim. Element 5 - Wymiana sieci kanałowej do budynku Wyszyńskiego 23 w Mińsku Mazowieckim. Element 6 - Przebudowa sieci przy 1 PLM Warszawa 6 w Mińsku Mazowieckim.
Element 7 - Przebudowa przyłącza cieplnego przy Ul. Nadrzecznej 20 w Mińsku Mazowieckim.
3.2. Do Przedmiotu Zamówienia należy:
a) Dla elementów 4, 5, 6 i 7 - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w celu uzyskania tytułu formalno-prawnego do realizacji robót budowlano-montażowych;
b) Dla elementów 2, 4, 7 - opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami,
c) Dla elementów 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - wykonanie robót budowlanych i montażowych zgodnie z opracowaną dokumentacją.
3.4. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy.

Dokument nr: 34/TT/2024/TE

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert ustala się na dzień 17.04.2024 roku o godz. 12 minut 15. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego - Mińsk Mazowiecki Ul. gen. Kazimierza Sosnkowskiego 16, w sali konferencyjnej nr 17. Przy otwarciu ofert mogą uczestniczyć przedstawiciele Wykonawców.

Składanie ofert:
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
11.1. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego w Mińsku Mazowieckim przy
ul. gen. Kazimierza Sosnkowskiego 16 - do Sekretariatu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.04.2024 roku do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
4.1 Termin realizacji całości przedmiotu Umowy ustala się do 30.11.2024 r.

Wymagania:
Zamówienie jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie jest prowadzone zgodnie procedurą ustaloną w ,,Regulaminie udzielania zamówień" stosowany w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. z siedzibą w Mińsku Mazowieckim zwanego dalej Regulaminem.
Treść Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.pec-minskmaz.pl w zakładce ,,Przetargi".
2. Tryb udzjelenia zamówienia
Przetarg nieograniczony w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
4.2 Szczegółowe tenniny wykonania poszczególnych elementów umowy określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
5.1. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności mającej na celu wykonanie zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym swoim rodzajem zakresowi pracy będącej przedmiotem zamówienia, tj. wykonują między innymi roboty polegające na budowie preizolowanych sieci ciepłowniczych;
e. dysponują osobami posiadającymi wymagane w SWZ kwalifikacje i uprawnienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za:
- wykonywanie projektów budowlanych -kierowanie budową i robotami budowlanymi,
-wykonywanie prac spawalniczych,
-wykonywanie prac montażowych rurociągów i elementów preizolowanych, w tym montażu i kontroli muf oraz impulsowego systemu alarmowego,
-wykonywanie wszelkich robót budowlanych i prac w zakresie przedmiotu zamówienia,
f. w szczególności Wykonawca powinien wykazać się zbudowaniem jako generalny
wykonawca, członek konsorcjum działającego jako generalny wykonawca lub podwykonawca generalnego wykonawcy, podobnych zadań pracujących z pomyślnym skutkiem.
g. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji obiektów wykazanych w Dokumencie NR 3 z załączonymi referencjami.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przez Wykonawców.
Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ oraz dokumentu określonego w punkcie 6.2 - Dokument nr 1, nr 2 oraz nr 3 (ewentualnie nr 4), oceni czy Wykonawca spełnia wymogi określone w punkcie 5.1.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W dniu składania ofert Wykonawcy mają łącznie z ofertą wymienioną w pkt 6.1 złożyć dokumenty wymienione w pkt 6.2.
6.1. Formularz ofertowy.
Należy wypełnić Formularz Ofertowy, w którym znajdują się wszystkie niezbędne oświadczenia.
6.2. Wykaz dokumentów składanych łącznie z Formularzem Ofertowym
Wykonawcy składający oferty w postępowaniu mają obowiązek dołączyć do Formularza Ofertowego (Załącznik Nr 1 do SWZ) następujące dokumenty:
DOKUMENT NR 1
Oryginał lub poświadczona kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej lub Wykonawcy składają ofertę wspólną, Wykonawcy dodatkowo wskazują (wraz ze wskazaniem danych teleadresowych do pełnomocnika) wspólnika uprawnionego do reprezentowania spółki cywilnej lub pełnomocnika konsorcjum przedstawiając stosowne pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich wspólników lub wykonawców.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Dokumentu NR 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się Dokumentów NR 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, konsulem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mają mieć termin ważności określony w obowiązujących przepisach.
Jeżeli uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z Dokumentu NR 1, do oferty należy dołączyć inny dokument w treści i formie zaakceptowanej przez Zamawiającego z którego ma wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, dokument potwierdzający powołanie do pełnienia funkcji organu uprawniającego do reprezentacji Wykonawcy itp.).
DOKUMENTY NR 2
Tabelaryczny wykaz osób wraz z nw. załącznikami, którymi dysponuje Wykonawca, koniecznych i zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz powinien zawierać listę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za:
1) kierowanie robotami budowlanymi, tj. kierownik budowy oraz kierownik robót budowlanych - co najmniej dwie osoby;
2) wykonywaniem projektów sieci ciepłowniczych - co najmniej jedna osoba;
3) wykonywanie prac spawalniczych - co najmniej dwie osoby;
4) wykonywanie prac montażowych rurociągów preizolowanych, w tym montażu
i kontroli muf sieciowanych radiacyjnie oraz impulsowego systemu alarmowego -co najmniej dwie osoby.
Do zestawienia dla ww. osób wymienionych w pkt 1 oraz 2 należy załączyć oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów (uprawnienia) stwierdzających, że osoby wymienione w ww. zestawieniu posiadają w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane uprawnienia o specjalnościach instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci ciepłowniczych.
Do ww. uprawnień należy dołączyć zaświadczenie (lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia) o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
wydane przez tą izbę. Dokumenty muszą dowodzić, iż zakres wszystkich uprawnień odpowiada całości zakresu realizowanych prac.
Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy poświadczenia , że wykazane w tabeli osoby wykonujące prace spawalnicze oraz montażowe rurociągów i elementów preizolowanych posiadają odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje i przeszły odpowiednie szkolenia zawodowe i branżowe (kopie dyplomów zaświadczeń, certyfikatów, uprawnień itp.).
Sposób wypełnienia Dokumentu NR 2 musi odpowiadać w swoim zakresie wymaganiom zawartym w SWZ oraz zawarte w nim informacje muszą być jednoznacznie identyfikowalne. Wzór Dokumentu NR 2 - stanowi załącznik Nr 4 do SWZ.
Dokumenty stwierdzające przygotowanie osób do wykonania przedmiotu zamówienia musza dowodzić, iż zakres wszystkich uprawnień odpowiada całości zakresu realizowanych prac.
DOKUMENT NR 3
Tabelaryczny wykaz należycie wykonanych ciepłociągów w technologii preizolowanej w postaci wypełnionego i podpisanego Załącznika nr 3 do SWZ.
Wykaz ma zawierać co najmniej 3 różne roboty budowlane, które spełniają poniższe wymogi:
- budowa rozpoczęła się nie wcześniej niż w 2019 roku i zakończyła się w okresie od 2019 do 2024 roku;
- roboty budowlane z sieci preizolowanych o średnicach nie mniejszych niż DN40;
- co najmniej 1 budowa powinna zawierać budowę sieci o średnicy nie mniejszej niż DNI 50;
- łączna wartość wykazanych robót musi wynosić co najmniej 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych netto bez podatku od towarów i usług VAT);
- Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe roboty budowlane zostały wykonane należycie i w ww. określonym terminie.
W wykazie należy umieścić następujące informacje:
- charakterystykę wykonanych prac tzn. średnice oraz długości ciepłociągów;
- wartość netto [zł] wykonanych prac;
- roku zakończenia robót budowlanych dla danego ciepłociągu;
- odbiorcy robót (zleceniodawcę, inwestora robót, użytkownika itp.).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane zadania zostały wykonane należycie (tzw. referencje).
Sposób wypełnienia Dokumentu NR 3 musi odpowiadać w swoim zakresie wymaganiom zawartym w SWZ oraz zawarte w nim informacje muszą być jednoznacznie identyfikowalne. Wzór Dokumentu NR 3 - stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
DOKUMENT NR 4
Jeżeli uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu nr 1 do oferty należy dołączyć Dokument oznaczony NR 4 z którego ma wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, dokument potwierdzający powołanie do pełnienia funkcji organu uprawniającego do reprezentacji Wykonawcy itp.).
6.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to dostarczone przez niego dokumenty mogą mieć także inną formę zaakceptowaną przez Zamawiającego.
6.4. Brak jakiegokolwiek wymaganego przez SWZ oświadczenia, dokumentu, ich części lub ich niezgodność z SWZ może skutkować odrzuceniem oferty wykonawcy albo odstąpieniem od zawarcia umowy, o ile wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi dokumentów w terminie wskazanym przez zamawiającego w wezwaniu do uzupełnienia dokumentów.
7. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
7.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w formie pisemnej z zastrzeżeniem postanowień punktów 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 7.10.
7.2. Postępowanie o udzjelenia zamówienia prowadzi się w języku polskim.
7.3. Zamawiający udostępnia SWZ na złożony mailowo lub pisemnie wniosek Wykonawcy. SWZ można także pobrać w wersji elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego :
www.pec-minskmaz.pl .
7.4. Zamawiający przekazuje SWZ za potwierdzeniem odbioru Wykonawcy, który złoży wniosek lub przesyła za pośrednictwem poczty na wskazany przez niego adres.
7.5. Dopuszcza się prowadzenie korespondencji drogą mailową (na adres wskazany w pkt 7.10).
7.6. Do zasad wyjaśniania treści SWZ i przedłużania terminu składania ofert stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności art. 135 tej ustawy.
7.7. Przed upływem terminu do składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SWZ.
Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana staje się częścią SWZ. Informację o zmianie umieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego oraz wysyła (pisemnie) do Wykonawców, którzy wystąpili o przesłanie SWZ w formie pisemnej.
7.8. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert w celu umożliwienia Wykonawcom uwzględnienia w przygotowanych ofertach otrzymanych wyjaśnień lub zmian. W tym przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonego terminu będą podlegały nowemu terminowi.
7.10. Dopuszcza się wystąpienie Wykonawców o wyjaśnienia treści SWZ drogą elektroniczną, lecz każdy list elektroniczny winien być nie później niż w terminie 5 dni potwierdzony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Pocztę elektroniczną należy kierować wyłącznie na adres e-mail: pec@adres.pl
7.11. Do pism i korespondencji Wykonawcy stosuje się odpowiednio zapisy punktu 10.2.
8. Wymagania dotyczące wadium
8.1. Zamawiający ustanawia obowiązek wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 (słownie sześć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu 17.04.2024 r. - przed otwarciem ofert.
8.2. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego w Santander Bank Polska SA 51 1500 1663 1216 6009 1367 0000 z następującym oznaczeniem tytułu płatności: ,,WADIUM w postępowaniu przetargowym nr 34/TT/2024/TE - ,,Budowa, przebudowa
i remont sieci i przyłączy ciepłowniczych". Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w pkt. 8.1 zostanie wpłacona na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert lub gdy dokument potwierdzający wniesienie wadium zostanie załączony do Oferty i pieniądze wpłyną na konto Zamawiającego.
8.3. Zasady postępowania z wadium będą zgodne z regulacjami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ,,Regulaminu Udzielania Zamówień" do stosowania w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mińsku Mazowieckim (§ 13).
8.4 Na pisemny wniosek Wykonawcy złożony przed podpisaniem Umowy, wadium może być zaliczone na poczet należytego wykonania umowy.
9. Termin związania ofertą
9.1. Terminem związania ofertą- 31.05.2024 roku.
9.2. Przedłużanie terminu związania ofertą może być przeprowadzone w sposób określony w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
9.3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Opis sposobu przygotowania ofert
10.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg wzoru określonym w Załączniku nr 1 do SWZ pn. ,,Formularz ofertowy do przetargu", w szczególności zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 6.1 SWZ. Nie wolno wprowadzać żadnych zmian w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca przedkłada również wszystkie pozostałe wymagane dokumenty określone w pkt 6.2 SWZ.
10.2. Oferta i wszystkie WYMAGANE przez Zamawiającego dokumenty, winny być sporządzone: w formie wydruku komputerowego lub nieścieralnym atramentem.
10.3. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wymienione w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo załączone do Formularza ofertowego.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik to pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału.
10.4. Ważne upoważnienie do podpisania oferty (w oryginale) należy załączyć do oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Każdy podpis na upoważnieniu musi być opatrzony imienną pieczątką.
10.5. Wszelkie poprawki lub zmiany winny być datowane i parafowane własnoręcznie przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. Każda parafa musi być opatrzona imienną pieczątką.
10.6. Oferta winna być włożona do zamkniętego, nieprzezroczystego opakowania oznaczonego w sposób umożliwiający zidentyfikowanie jej jako oferty w niniejszym postępowaniu.
10.7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10.8. Przed upływem terminu składnia ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej przez siebie oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie, pod rygorem nieważności, przed upływem terminu składania ofert. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane i opakowane w sposób opisany w pkt. 10.6 i dodatkowo opatrzone napisem: ,,ZMIANA OFERTY na udzielenie zamówienia pn. ,,Budowa, przebudowa i remont sieci i przyłączy ciepłowniczych".
10.9. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę składając pisemne powiadomienie do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
11.2. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: ,,Budowa, przebudowa i remont sieci i przyłączy ciepłowniczych".

Koperta powinna zawierać nazwę Wykonawcy i Zamawiającego.
11.3. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt 11.1 zostaną zwrócone wykonawcom nie otwarte.
11.4. Otwarcia ofert dokona komisja powołana przez Zamawiającego.
12. Opis sposobu obliczania ceny wykonania zadania w przedmiocie Umowy
Cenę umowną stanowić będzie cena netto wykonania przedmiotu Umowy podana w Formularzu Ofertowym przez wybranego Wykonawcę, której wartość stosownie powiększona o należny podatek od towarów i usług (VAT) stanowić będzie wynagrodzenie Wykonawcy.
13. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
13.1. Wybór najkorzystniejszej oferty odbywa się (po ewentualnym wezwaniu do uzupełnienia dokumentów w przypadku ich braku) przez Komisję Przetargową spośród ofert ważnych.
13.2. Zamawiający odrzuca ofertę niezgodną z SWZ w przypadku, gdy Zamawiający nie otrzyma w wymaganym wezwaniu terminie uzupełnienia do oferty.
13.3. Kryterium oceny oferty będzie stanowić cena netto łącznie przedmiotu umowy -,,Budowa, przebudowa i remont sieci i przyłączy ciepłowniczych".
13.4. Zamawiający wybierze, jako najkorzystniejszą ofertę, dla której cena netto (bez podatku od towarów i usług) będzie najniższa.
13.5. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę ,,z rażąco niską ceną" w stosunku do przedmiotu zamówienia, o ile Wykonawca nie przedstawi przekonujących pisemnych wyjaśnień dotyczących zastosowanych cen. Do określenia rażąco niskiej ceny stosuje się zasady określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
14. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przy wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
14.1. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą wybranym w postępowaniu, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, tj. z najniższą ceną - z ofert ważnych, i niepodlegających wykluczeniu.
14.2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami punktu 15 SWZ.
14.3. Umowę winni podpisać właściwie umocowani przedstawiciele stron, posiadający w dniu podpisania umowy właściwe uprawnienia lub pełnomocnictwa do zawarcia umowy.
14.4. Miejscem podpisania umowy będzie siedziba Zamawiającego.
14.5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ponownej oceny.
15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15.1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy określa się na kwotę 10% wartości zamówienia.
15.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień podpisania umowy.
15.3. Wykonawca, którego oferta została wybrana może złożyć oświadczenie o zaliczeniu wadium wniesionego w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15.4. Zamawiający może zaliczyć wadium na rzecz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o ile forma zabezpieczenia jest zgodna z pkt 15.5.
15.5. Zabezpieczenie może być wnoszone w następujących formach:
a) w pieniądzu - wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 8.2 z następującym oznaczeniem tytułu płatności: ,,Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nr 34/TT/2024/TE";
b) w formie gwarancji bankowej;
c) w formie gwarancji ubezpieczeniowej.
15.6 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie innej niż pieniężna, co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy Wykonawca musi przedstawić projekt treści dokumentu gwarancyjnego do akceptacji Zamawiającemu.
16. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielanie zamówienia
16.1. Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania Wykonawca biorący udział w postępowaniu może wnieść pisemne odwołanie do Zarządu Spółki.
16.2. Odwołanie wnosi się w terminie 3 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Z zastrzeżeniem, że odwołanie dotyczące postanowień SWZ wnosi się nie później niż 3 dnia przed upływem terminu składania ofert. Odwołanie uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło do Zamawiającego do godziny 15:00 ostatniego dnia roboczego terminu przewidzianego na jego wniesienie.
16.3. Wniesienie odwołania jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
16.4. Zamawiający odrzuca odwołanie wniesione po terminie lub wniesione przez podmiot nieuprawniony.
16.5. Odwołanie powinno wskazywać wyraźnie czynność lub zaniechanie, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania.
16.6. Wniesienie odwołania nie przerywa biegu związania ofertą.
16.7. Rozstrzygnięcie odwołania przez Zarząd Spółki jest ostateczne i nie podlega zaskarżeniu.
17. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
18. Maksymalną liczbę Wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej
Postępowanie nie jest prowadzone w celu podpisania umowy ramowej.
19. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych. Oferty wariantowe będą odrzucone.
20. Adres poczty elektronicznej i strony internetowej Zamawiającego
e-mail: pec@adres.pl,
adres strony: http://www.pec-minskmaz.pl
21. Waluta obowiązująca
Do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będzie stosowana waluta polska. Wszelkie kwoty pieniężne winny być podane w złotych polskich.
22. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu
Nie przewiduje się.
23. Żądanie Zamawiającego wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców
Zamawiający nie żąda wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
24. Określenie przez zamawiającego części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom
Zamawiający nie określa części zamówienia, która może być ewentualnie powierzona podwykonawcom.
25. Język, w którym będzie prowadzone postępowanie
Język polski.
26. Opłaty za specyfikację warunków zamówienia
Nie przewiduje się.
27. Informacje dodatkowe
27.1. Postępowanie nie jest prowadzone w trybie zamówień publicznych. Zamawiający korzysta ze zwolnienia sektorowego. Postępowanie jest prowadzone w oparciu o ,,Regulamin udzielania zamówień" obowiązujący u Zamawiającego, opublikowany na jego stronie internetowej https://pec-minskmaz.pl/regulaminy.html.
27.2. Ilekroć w specyfikacji użyto słów Prawo Zamówień Publicznych należy przez to rozumieć ustawę z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2020 t.j. z późniejszymi zmianami).
27.3. W sprawach nieuregulowanych specyfikacją stosuje się przepisy: Regulaminu udzielania zamówień, Kodeksu Cywilnego i inne obowiązujące prawo polskie.
27.4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
27.5. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną w miejscu planowanych robót w terenie oraz w obiektach, których dotyczy przedmiot zamówienia - w celu między innymi oszacowania kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub sporządzenia innych opracowań niezbędnych w toku postępowania o udzielenie zamówienia lub realizacji podpisanej Umowy po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru.
27.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej oferty lub unieważnienia przetargu - bez podania przyczyn.

Kontakt:
7.9. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
-Starszy Specjalista ds. planowania, inwestycji i rozliczeń - Weronika Gocławska, telefon: 25 759 58 59, e-mail w.goclawska@pec-minskmaz.pl
-Mistrz ds. przesyłu i dystrybucji ciepła- Agnieszka Karaban, telefon: 691-160-099, e-mail a.karaban@pec-minskmaz.pl
godziny do kontaktu: 8:00 - 14:00 w dniach roboczych.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.