Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa domu sołeckiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa domu sołeckiego

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA CHOCZEWO
ul. Pierwszych Osadników 17
84-210 Choczewo
powiat: wejherowski
zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Choczewo
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa domu sołeckiego w m. Żelazno oraz boisk wielofunkcyjnych w m. Żelazno i Sasino
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja trzech zadań inwestycyjnych:
1) Budowy domu sołeckiego w miejscowości Żelazno dz. nr 74/25 w zakresie :
a) Budowę budynku o wymiarach w rzucie poziomym 16 x 8,83 m, parterowy, niepodpiwniczonego, przykrytego dachem dwuspadowym, symetrycznym o kącie nachylenia 25°. Elewacje będą wykończone tynkiem w kolorze białym lub okładziną drewnianą, dach pokryty blachodachówką, zewnętrzna stolarka okienna i drzwiowa w kolorze grafitowym.
b) Charakterystyczne parametry techniczne:
- powierzchnia terenu inwestycji 5 130,00 m2,
- powierzchnia utwardzona 2 426,31 m2,
- powierzchnia zabudowy 128,99 m2,
- powierzchnia całkowita 128,99 m2,
- powierzchnia użytkowa budynku 105,4 m2,
- kubatura budynku 645,4 m3.
c) Zagospodarowanie terenu:
- nawierzchnie utwardzone,
- zieleń,
- plac zabaw,
- elementy małej architektury.
Uwaga:
Pokrycie dachowe należy wycenić i wykonać z blachodachówki.
Należy wycenić i wykonać dostawę oraz montaż urządzenia klimatyzacji kasetonowej o mocy 5 kW wraz z zasilaniem montowaną na suficie w pomieszczeniu sali.
2) Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Żelazno dz. nr 74/25 w zakresie:
a) wykonaniem korytowania,
b) wykonaniem podsypki piaskowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm,
c) wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
d) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR1,
e) wykonaniem warstwy stabilizującej syntetyczno - mineralnej 3,5cm,
f) wykonaniem warstwy amortyzującej na bazie mieszkanki kleju poliuretanowego z granulatem SBR 1,0cm,
g) wykonaniem nawierzchni poliuretanowej typu natryskowego, składającej się z dwóch warstw o łącznej grubości 0,3cm,
h) wykonaniem oporników betonowych o wymiarach 12x25cm lub obrzeży 8x30cm na ławie betonowej klasy C12/15 po obwodzie projektowanego boiska,
i) wykonaniem ogrodzenia panelowego boiska o wysokości 4m i 6m z piłkochwytów wg rysunków,
j) wyposażeniu boiska w osprzęt,
k) wykonaniu bramy wjazdowej i furtki w ogrodzeniu boiska,
l) wykonanie oświetlenia boiska zgodnie z opracowaniem branży elektrycznej.
3) Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Sasino dz. nr 251 w zakresie:
a) wywiezienie na wysypisko gruzu, drewna, ziemi,
b) wykonanie koryt pod nową nawierzchnię boiska,
c) wykonanie wykopu,
d) wykonanie fundamentów pod stojaki do siatkówki, pod bramki do piłki nożnej,
e) montaż tulei pod stojaki do koszykówki i siatkówki oraz bramki,
f) montaż obrzeży betonowych 30*8 cm na ławie betonowej,
g) wykonanie ogrodzenia z paneli o wysokości 4,0 m z drutu poziomego 2 x 6 mm i pionowego 1 x 5 mm o oczkach 20x5 cm. Mocowane na słupkach 80x40x3 mm wraz z bramą 3,0 x 2,03 i furtką 2,03 x 1,0 m,
h) wykonanie piłkochwytów za bramkami o wysokości 6 m
- wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 10cm,
- ułożenie warstwy stabilizacyjnej z kruszywa łamanego 4-31 mm gr.15 cm
- ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0,075 -4 mm gr. 3 cm,
i) ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej gr 5 cm wypełnionej granulatem EPDM i piaskiem kwarcowym wraz z wymalowaniem linii boisk,
j) montaż stojaków i bramek - na stałe bez możliwości demontaż.

CPV: 45000000-7, 45210000-2,45300000-0,45310000-3,45330000-9-,45400000-1,45212200-8,45111291-4

Dokument nr: 2024/BZP 00269066, RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6591db85-f196-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Choczewo z siedzibą Urząd Gminy Choczewo, Ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, tel. 585723913.
przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail: IODO@choczewo.com.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa domu sołeckiego w m. Żelazno oraz boisk wielofunkcyjnych w m. Żelazno i Sasino" -sygn. RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2024
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający informuje, iż ,,Klauzula informacyjna ogólna dla interesantów Urzędu Gminy Choczewo" znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Choczewo w zakładce: ,,Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych"
http://bip.choczewo.com.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty wraz z załącznikami określono w rozdziale 13 SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja trzech zadań inwestycyjnych:
1) Budowy domu sołeckiego w miejscowości Żelazno dz. nr 74/25 w zakresie :
a) Budowę budynku o wymiarach w rzucie poziomym 16 x 8,83 m, parterowy, niepodpiwniczonego, przykrytego dachem dwuspadowym, symetrycznym o kącie nachylenia 25°. Elewacje będą wykończone tynkiem w kolorze białym lub okładziną drewnianą, dach pokryty blachodachówką, zewnętrzna stolarka okienna i drzwiowa w kolorze grafitowym.
b) Charakterystyczne parametry techniczne:
- powierzchnia terenu inwestycji 5 130,00 m2,
- powierzchnia utwardzona 2 426,31 m2,
- powierzchnia zabudowy 128,99 m2,
- powierzchnia całkowita 128,99 m2,
- powierzchnia użytkowa budynku 105,4 m2,
- kubatura budynku 645,4 m3.
c) Zagospodarowanie terenu:
- nawierzchnie utwardzone,
- zieleń,
- plac zabaw,
- elementy małej architektury.
Uwaga:
Pokrycie dachowe należy wycenić i wykonać z blachodachówki.
Należy wycenić i wykonać dostawę oraz montaż urządzenia klimatyzacji kasetonowej o mocy 5 kW wraz z zasilaniem montowaną na suficie w pomieszczeniu sali.
2) Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Żelazno dz. nr 74/25 w zakresie:
a) wykonaniem korytowania,
b) wykonaniem podsypki piaskowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm,
c) wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
d) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR1,
e) wykonaniem warstwy stabilizującej syntetyczno - mineralnej 3,5cm,
f) wykonaniem warstwy amortyzującej na bazie mieszkanki kleju poliuretanowego z granulatem SBR 1,0cm,
g) wykonaniem nawierzchni poliuretanowej typu natryskowego, składającej się z dwóch warstw o łącznej grubości 0,3cm,
h) wykonaniem oporników betonowych o wymiarach 12x25cm lub obrzeży 8x30cm na ławie betonowej klasy C12/15 po obwodzie projektowanego boiska,
i) wykonaniem ogrodzenia panelowego boiska o wysokości 4m i 6m z piłkochwytów wg rysunków,
j) wyposażeniu boiska w osprzęt,
k) wykonaniu bramy wjazdowej i furtki w ogrodzeniu boiska,
l) wykonanie oświetlenia boiska zgodnie z opracowaniem branży elektrycznej.
3) Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Sasino dz. nr 251 w zakresie:
a) wywiezienie na wysypisko gruzu, drewna, ziemi,
b) wykonanie koryt pod nową nawierzchnię boiska,
c) wykonanie wykopu,
d) wykonanie fundamentów pod stojaki do siatkówki, pod bramki do piłki nożnej,
e) montaż tulei pod stojaki do koszykówki i siatkówki oraz bramki,
f) montaż obrzeży betonowych 30*8 cm na ławie betonowej,
g) wykonanie ogrodzenia z paneli o wysokości 4,0 m z drutu poziomego 2 x 6 mm i pionowego 1 x 5 mm o oczkach 20x5 cm. Mocowane na słupkach 80x40x3 mm wraz z bramą 3,0 x 2,03 i furtką 2,03 x 1,0 m,
h) wykonanie piłkochwytów za bramkami o wysokości 6 m
- wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 10cm,
- ułożenie warstwy stabilizacyjnej z kruszywa łamanego 4-31 mm gr.15 cm
- ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0,075 -4 mm gr. 3 cm,
i) ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej gr 5 cm wypełnionej granulatem EPDM i piaskiem kwarcowym wraz z wymalowaniem linii boisk,
j) montaż stojaków i bramek - na stałe bez możliwości demontaż.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej opisanej w ust. 1 ppkt. 2d), Wykonawca zobowiązany jest:
1) wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu kubaturowych obiektów budowlanych o wartości co najmniej 500 000 zł. brutto każda (nie dopuszcza się sumowania mniejszych cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami);
2) wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Wymaga się aby osoba dedykowana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadała co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami oraz w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru,
b) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem co najmniej 3-letnim,
c) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z doświadczeniem co najmniej 3- letnim,
d) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie cieplno-wentylacyjnym z doświadczeniem co najmniej 3-letnim.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej, o której mowa w Rozdziale 6 ust. 1 ppkt 2d) niniejszej SWZ:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 5 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności związane ze złożeniem kompletnej oferty.
3) w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich wykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 7 do SWZ) w wysokości 2% wynagrodzenia.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzą przesłanki określone w art. 455 pzp lub zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w § 16 ust. 1 projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-17

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.