Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
25z dziś
6000z ostatnich 7 dni
23568z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja istniejących dźwigów osobowych (dostawa i montaż elementów wyposażenia)

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja istniejących dźwigów osobowych (dostawa i montaż elementów wyposażenia)

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
ul. Strzelców Bytomskich 16
41-902 Bytom
powiat: Bytom
dz@mopr.bytom.pl
https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,161369,1b6509b6ba04a9d7f33a360ec1e9dee8.html
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja istniejących dźwigów osobowych (dostawa i montaż elementów wyposażenia) z podziałem na dwie części
Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ A: modernizacja dźwigu osobowego w budynku przy Ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia dźwigu osobowego ciernego wraz z demontażem istniejących elementów wskazanych do wymiany w budynku przy Ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu, celem jego dostosowania do obecnie obowiązujących norm i przepisów w zakresie budowy, wyposażenia i eksploatacji urządzeń transportu bliskiego, w tym dźwigów osobowych tak, aby uwzględniały potrzeby osób z niepełnosprawnościami oraz osób ze szczególnymi potrzebami. Prace będą prowadzone w istniejącym szybie bez naruszania substancji szybu w budynku nie wyłączonym z użytkowania.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby projektu dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna".
3. Zakres prac modernizacyjnych obejmuje:
1) wykonanie niezbędnej dokumentacji technicznej modernizacji dla UDT i przeprowadzenie procesu jej uzgodnienia i zatwierdzenia w UDT Katowice;
2) wymianę systemu sterowania dźwigu wraz z instalacją w szybie i maszynowni;
3) wymianę panelu dyspozycji,
4) wymianę kaset wezwań;
5) wymianę kabiny z drzwiami automatycznymi;
6) wymianę drzwi szybowych automatycznych;
7) ,,zrównoważenie" dźwigu;
8) modernizację układu napędu dźwigu;
9) wymianę układu chwytaczy na poślizgowe;
10) uzupełnienie obróbek murarskich i tynkarskich na przystankach;
11) zgodną z przepisami utylizację elementów zdemontowanych;
12) przeprowadzenie niezbędnych badań i czynności UDT zakończonych dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna w zakresie stanu istniejącego i wymagań odnośnie wykonania) zawarto w załączniku A do specyfikacji (SWZ).
5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryterium oceny ofert (vide: cz. XIV specyfikacji - SWZ).
6. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).
8. Zamawiający podzielił postępowanie na dwie części. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub obie części. Powody nie dokonania podziału postępowania na więcej części:
o przedmiot zamówienia w ramach każdej części stanowi jednolitą i spójną technologicznie całość pod względem rodzaju wykonywanych prac i odbywa się w jednym miejscu, a także jest w pełni dostępny dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego oszacowana wartość.
9. Zamawiający wymaga: zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób, którym powierzone zostaną czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie: demontażu i montażu podzespołów dźwigu osobowego, wykonywania robót elektrycznych, robót ogólnobudowlanych, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osoby/osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych;
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
CZĘŚĆ B: modernizacja dźwigu osobowego w budynku przy Ul. Piłsudskiego 67 w Bytomiu.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia dźwigu osobowego hydraulicznego wraz z demontażem istniejących elementów wskazanych do wymiany w budynku przy Ul. Piłsudskiego 67 w Bytomiu, celem jego dostosowania do obecnie obowiązujących norm i przepisów w zakresie budowy, wyposażenia i eksploatacji urządzeń transportu bliskiego, w tym dźwigów osobowych tak, aby uwzględniały potrzeby osób z niepełnosprawnościami oraz osób ze szczególnymi potrzebami. Prace będą prowadzone w istniejącym szybie bez naruszania substancji szybu w budynku nie wyłączonym z użytkowania.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby projektu dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna".
3. Zakres prac modernizacyjnych obejmuje:
1) wykonanie niezbędnej dokumentacji technicznej modernizacji dla UDT i przeprowadzenie procesu jej uzgodnienia i zatwierdzenia w UDT Katowice;
2) wymianę systemu sterowania dźwigu wraz z instalacją w szybie i maszynowni;
3) wymianę panelu dyspozycji;
4) wymianę kaset wezwań;
5) wymianę głowicy zaworów agregatu hydraulicznego;
6) zgodną z przepisami utylizację elementów zdemontowanych;
7) przeprowadzenie niezbędnych badań i czynności UDT zakończonych dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna w zakresie stanu istniejącego i wymagań odnośnie wykonania) zawarto w załączniku B do specyfikacji (SWZ).
5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryterium oceny ofert (vide: cz. XIV specyfikacji - SWZ).
6. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).
8. Zamawiający podzielił postępowanie na dwie części. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub obie części. Powody nie dokonania podziału postępowania na więcej części:
o przedmiot zamówienia w ramach każdej części stanowi jednolitą i spójną technologicznie całość pod względem rodzaju wykonywanych prac i odbywa się w jednym miejscu, a także jest w pełni dostępny dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego oszacowana wartość.
9. Zamawiający wymaga: zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób, którym powierzone zostaną czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie: demontażu i montażu podzespołów dźwigu osobowego, wykonywania robót elektrycznych, robót ogólnobudowlanych, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osoby/osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych;
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CPV: 45310000-3, 45313100-5,45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00269201, DA.2812.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,161369,1b6509b6ba04a9d7f33a360ec1e9dee8.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,161369,1b6509b6ba04a9d7f33a360ec1e9dee8.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,161369,1b6509b6ba04a9d7f33a360ec1e9dee8.html
2. Zamawiający zaleca Wykonawcy zamierzającemu wziąć udział w postępowaniu posiadanie konta na Platformie. Instrukcje dotyczące korzystania z Platformy (rejestracji, wymagań technicznych, zadawania pytań do postępowania, udziału w postępowaniu, w tym składania oferty) dostępne są na Platformie https://mopr-bytom.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce INSTRUKCJE. Skuteczne przekazanie pytania przez użytkownika niezalogowanego wymaga potwierdzenia informacji otrzymanej na skrzynkę mailową.
3. Kodowanie i oznaczanie czasu przekazania danych: Czas zapisany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych (oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji) jest to czas ich wpływu na Platformę, a nie data wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. Większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia ww. wielkości. Zamawiający informuje, iż w oparciu o zapisy pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych nie dopuszcza się kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie będzie możliwe jego złożenie za pomocą Platformy.
5. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
6. Zamawiający dopuszcza komunikację poprzez pocztę elektroniczną na adres e mail: dz@mopr.bytom.pl, przy czym OFERTĘ należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Przekazanie wszelkiej korespondencji poprzez pocztę elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom;
o dane kontaktowe inspektora ochrony Pani/Pana danych osobowych: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom tel.: 32/388-67-37; adres mail: IOD@mopr.bytom.pl;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej ,,ustawy Pzp";
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, - jeżeli dotyczy, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp);
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
wo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): o nie przysługuje Pani/Panu:
wiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
wo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
o jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;
o skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;
o w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,161369,1b6509b6ba04a9d7f33a360ec1e9dee8.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 08:00
Miejsce składania ofert: Oferta winna być złożona za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,161369,1b6509b6ba04a9d7f33a360ec1e9dee8.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.