Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji i wymiana pokrycia dachowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji i wymiana pokrycia dachowego

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU
Aleja Wolności 13
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
zamowienia@kalisz.so.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont elewacji i wymiana pokrycia dachowego w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w skrzydle południowym i skrzydle zachodnim budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13. Skrzydło południowe i skrzydło zachodnie budynku Sądu znajduje się w otoczeniu zabytku wpisanego indywidualnie do rejestru zabytków pod nr. 29/A, decyzją z dnia 12.12.1964 roku, stanowiącego budynek frontowy Sądu. Planowana inwestycja zlokalizowana jest ponadto na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Kalisza objętego prawną ochroną konserwatorską na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu z dnia 28.02.1956r. - Kl.IV-73/14/56 zmienionej orzeczeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 29.11.2013r.
Roboty remontowe w szczególności obejmują: remont elewacji, malowanie stolarki okiennej, wymianę okładzin kamiennych elewacyjnych na ścianie frontowej skrzydła południowego, murkach i pochylni, dostosowanie pochylni dla osób ze szczególnymi potrzebami do obowiązujących przepisów, wymianę posadzek przy wejściach do budynku i na pochylni, wymianę pokrycia dachu z papy na pokrycie z blachy na rąbek stojący w skrzydle południowym, wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej w skrzydle zachodnim, wymiana parapetów, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na parapety, rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej jak na budynku frontowym (zgodnie z rekomendacją konserwatora zabytków), wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i docieplenie części ścian piwnic, remont kominów, remont zabezpieczenia antykorozyjnego i przeciwpożarowego krokwi i słupów dachu wielospadowego w skrzydle zachodnim, remont odwodnienia ścian piwnic od strony dziedzińca i pozostałe niewymienione roboty niezbędne do wykonania robót opisane w dokumentacji projektowej.
2. Wykonanie robót remontowych w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 realizowane jest na podstawie pozwolenia na budowę Prezydenta Miasta Kalisza - decyzja nr 36/24 oraz pozwolenia nr 916/2023/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich realizacji określony jest w następujących załącznikach do SWZ:
a. Projekt techniczny - branża architektoniczno-konstrukcyjna (załącznik 1a),
b. Projekt wykonawczy - branża architektoniczno-konstrukcyjna (załącznik 1b),
c. Projekt budowlany - branża architektoniczno-budowlana (załącznik 1c),
d. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża architektoniczno-budowlana (załącznik 1d),
e. decyzja nr 290/23 - pozwolenie na budowę Prezydenta Miasta Kalisza (załącznik 1e),
f. pozwolenie nr 916/2023/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego (załącznik 1f).

CPV: 45000000-7, 45400000-1,45310000-3,45330000-9-,45111300-1,45262120-8,45262110-5,45324000-4,45442000-7,45442100-8

Dokument nr: 2024/BZP 00269364, G.261.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40e94aa4-f181-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania, w tym w szczególności zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzieleniem zamówienia będą zamieszczane na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-40e94aa4-f181-11ee-b016-82aaee56c84c
3. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy elektronicznej https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę:
15.000,00 zł. (piętnaście tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku bankowego BGK O/Poznań 40 1130 1017 0021 1001 7190 0004 - z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Remont elewacji i wymiana pokrycia dachowego w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13".
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w skrzydle południowym i skrzydle zachodnim budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13. Skrzydło południowe i skrzydło zachodnie budynku Sądu znajduje się w otoczeniu zabytku wpisanego indywidualnie do rejestru zabytków pod nr. 29/A, decyzją z dnia 12.12.1964 roku, stanowiącego budynek frontowy Sądu. Planowana inwestycja zlokalizowana jest ponadto na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Kalisza objętego prawną ochroną konserwatorską na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu z dnia 28.02.1956r. - Kl.IV-73/14/56 zmienionej orzeczeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 29.11.2013r.
Roboty remontowe w szczególności obejmują: remont elewacji, malowanie stolarki okiennej, wymianę okładzin kamiennych elewacyjnych na ścianie frontowej skrzydła południowego, murkach i pochylni, dostosowanie pochylni dla osób ze szczególnymi potrzebami do obowiązujących przepisów, wymianę posadzek przy wejściach do budynku i na pochylni, wymianę pokrycia dachu z papy na pokrycie z blachy na rąbek stojący w skrzydle południowym, wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej w skrzydle zachodnim, wymiana parapetów, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na parapety, rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej jak na budynku frontowym (zgodnie z rekomendacją konserwatora zabytków), wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i docieplenie części ścian piwnic, remont kominów, remont zabezpieczenia antykorozyjnego i przeciwpożarowego krokwi i słupów dachu wielospadowego w skrzydle zachodnim, remont odwodnienia ścian piwnic od strony dziedzińca i pozostałe niewymienione roboty niezbędne do wykonania robót opisane w dokumentacji projektowej.
2. Wykonanie robót remontowych w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 realizowane jest na podstawie pozwolenia na budowę Prezydenta Miasta Kalisza - decyzja nr 36/24 oraz pozwolenia nr 916/2023/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich realizacji określony jest w następujących załącznikach do SWZ:
a. Projekt techniczny - branża architektoniczno-konstrukcyjna (załącznik 1a),
b. Projekt wykonawczy - branża architektoniczno-konstrukcyjna (załącznik 1b),
c. Projekt budowlany - branża architektoniczno-budowlana (załącznik 1c),
d. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża architektoniczno-budowlana (załącznik 1d),
e. decyzja nr 290/23 - pozwolenie na budowę Prezydenta Miasta Kalisza (załącznik 1e),
f. pozwolenie nr 916/2023/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego (załącznik 1f).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. w zakresie doświadczenia (warunek doświadczenie):
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu elewacji metodą lekko-mokrą lub wykonaniu elewacji metodą lekko-mokrą o wartości robót co najmniej 1.000.000,00 zł brutto
oraz
jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu dachu z wymianą pokrycia dachowego na pokrycie z papy termozgrzewalnej lub wykonaniu pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej - o powierzchni dachu min. 200 m2
oraz
jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego na pokrycie z blachy tytanowo-cynkową łączonej na rąbek stojący lub wykonaniu pokrycia dachowego z blachy tytanowo-cynkowej łączonej na rąbek stojący o powierzchni dachu min. 600 m2
oraz
jedną robotę budowlaną polegającą na montażu okładzin elewacyjnych z kamieni naturalnych wycinanych na wymiar montowanych na klej o powierzchni min. 60 m2
Pojęcia użyte w wyżej wymienionym warunku pkt 4 mają znaczenie przypisane im w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami to odpowiedni wykaz, o którym mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SWZ może zawierać tylko takie roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, to kwoty te zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich NBP na dzień przekazania ogłoszenia o zamówieniu do publikacji.
b. w zakresie dysponowania osobami:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i pełnić będą funkcję kierowników budowy w wyżej wymienionych specjalnościach.
Kierownicy budowy (robót) powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 poz. 682), oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019, poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2023, poz. 334 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest obowiązany złożyć:
1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego tj. w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 8, 10 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.), zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest obowiązany złożyć:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót wykonanych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 1 powyżej, liczy się od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt 1 powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności:
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie wykonawcy lub oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (Rozdział IX ust. 1 SWZ),
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeżeli dotyczy) - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ (Rozdział XIV ust. 22 SWZ),
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ (Rozdział XI ust. 3 SWZ, Rozdział XIV ust. 21),
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (Rozdział XII ust. 7),
5) dowód wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna;
6) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, jak również dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę:
15.000,00 zł. (piętnaście tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku bankowego BGK O/Poznań 40 1130 1017 0021 1001 7190 0004 - z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Remont elewacji i wymiana pokrycia dachowego w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13".
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
3. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 i ust. 5 SWZ.
6. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjanta), którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Tym samym, tylko ten spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu może realizować zakres przedmiotu zamówienia, którego warunek dotyczy. Informacja o zakresie prac, które poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonają w zakresie przedmiotu zamówienia należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 7 niniejszego rozdziału SWZ.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
8. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (Rozdział IX ust. 4) oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Rozdział IX ust. 5) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - na wezwanie zamawiającego po otwarciu ofert .
9. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać wymagania zawarte w SWZ.
10. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-17

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.