dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Ruda Śląska)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowo-budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu ul. Katowicka 23 45-061 Opole powiat: Opole tel. 77 453 86 01 wew. 4, tel. 77 455 84 48, tel. 77 465 13 28 chabry@osm.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | tel. 77 453 86 01 we |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych: - Wymiana 8 sztuk drzwi do wiatrołapów i klatek schodowych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym w Opolu przy Ul. Rybackiej 2-8. Parametry drzwi: wg załącznika nr 1 do SIWZ. - Wymiana 2 sztuk drzwi wejściowych do klatek schodowych nr 9 i 11 w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym w Opolu, przy Ul. Kościuszki 3-11. Parametry drzwi: wg załącznika nr 2 do SIWZ. - Wymiana 2 sztuk drzwi wejściowych, zewnętrznych do klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Ozimku przy Ul. Korczaka 4 oraz przy Ul. Sikorskiego 6B. Zakres prac i parametry drzwi: wg załączników nr 3 i 4 do SIWZ. Uwagi: - Podane wymiary stolarki drzwiowej są informacyjne. Wykonawca we własnym zakresie winien dokonać wizji lokalnej oraz szczegółowych obmiarów stolarki. - Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. - Oferowana cena winna obejmować: - dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do prawidłowego wykonania prac, - wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, - wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących, - wykonanie prac porządkowych. - Roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się użytkownikom budynków; - Należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac; - Wykonywać codzienne prac porządkowe po robotach. Klatka schodów i korytarze na sucho i mokro celem uniknięcia przenoszenia na obuwiu gruzu i kurzu do poszczególnych lokali; mycie poręczy, skrzynek na listy, lamperii. W przypadku nienależytego wykonywania prac porządkowych, Wykonawca zostanie obciążony kosztami ich wykonania przez inny podmiot. - Połączenia tynków istniejących i uzupełniających nie mogą być zauważalne; - Na całej powierzchni ościeży należy wykonać nowe tynki o takiej samej strukturze jak tynki istniejące - Kolor farby należy dobrać w taki sposób by nie odróżniał się od istniejących wymalowań; - W przypadku wystąpienia konieczności malowania nie tylko ościeży to ściana i sufit winny być malowane w całości (do krawędzi) lub w sposób uzgodniony z Zamawiającym - Kolor stolarki i ślusarki należy uzgodnić z Zamawiającym przed ich wykonaniem (w kwocie ofertowej należy zastosować cenę kolorów standardowych oraz podać ewentualną dopłatę do kolorów nie standardowych). Składanie ofert: Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 17.04.2024 r. do godz. 14:00. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający planuje wykonać zadania w terminie do: 10.07.2024 r. Wymagania: 4. WARUNKI ZAMÓWIENIA W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy: a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7. 5. WADIUM Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób. Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie. Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT). Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana: ,,Oferta - wymiana drzwi" OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. - oferowaną cenę wykonania zamówienia oddzielnie dla każdego budynku, - kosztorys ofertowy (wartość pozycji z narzutami z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych, w podziale na budynki, - potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia, - aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie, - oświadczenie o dostarczeniu przed podpisaniem urriowy odnawialnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej dwukrotnie wyższej od składanej oferty; - referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert)] - warunki płatności, - oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; - oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji jakości na wykonane roboty remontowe oraz na wszystkie wbudowane materiały w ramach realizacji zadania, - imienne wskazanie kierownika budowy/ robót. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. 9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 18.04.2024 o godzinie 11:00 w siedzibie OSM ,,Przyszłość" przy ul. Katowickiej 23, pok. nr 4. 2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów. 3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający ma uprawnienia do odrzucenia oferty: <=> z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6, z powodu braku wymaganych podpisów, o z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia. 4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23. 10. ZAWARCIE UMOWY Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji. Kontakt: Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy: - Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 7, 8, 9 i 10, tel. 77 453 86 01 wew. 4; e-maiI: dzialtechniczny@osm.opole.pl - Administracji Osiedla ,,Chabry" Opole ul. Chabrów 50A - tel. 77 455 84 48; e-mail: chabry@osm.opole.pl - Administracji Osiedla ,,Ozimek" Opole ul. Ks. Kałuży 17- tel. 77 465 13 28; e-mail: ozimek@osm.opole.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024