Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac remontowo-budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac remontowo-budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu
ul. Katowicka 23
45-061 Opole
powiat: Opole
tel. 77 453 86 01 wew. 4, tel. 77 455 84 48, tel. 77 465 13 28
chabry@osm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 77 453 86 01 we
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych:
- Wymiana 8 sztuk drzwi do wiatrołapów i klatek schodowych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym w Opolu przy Ul. Rybackiej 2-8.
Parametry drzwi: wg załącznika nr 1 do SIWZ.
- Wymiana 2 sztuk drzwi wejściowych do klatek schodowych nr 9 i 11 w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym w Opolu, przy Ul. Kościuszki 3-11.
Parametry drzwi: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- Wymiana 2 sztuk drzwi wejściowych, zewnętrznych do klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Ozimku przy Ul. Korczaka 4 oraz przy Ul. Sikorskiego 6B. Zakres prac i parametry drzwi: wg załączników nr 3 i 4 do SIWZ.
Uwagi:
- Podane wymiary stolarki drzwiowej są informacyjne. Wykonawca we własnym zakresie winien dokonać wizji lokalnej oraz szczegółowych obmiarów stolarki.
- Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ.
- Oferowana cena winna obejmować:
- dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do prawidłowego wykonania prac,
- wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia,
- wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących,
- wykonanie prac porządkowych.
- Roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się użytkownikom budynków;
- Należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac;
- Wykonywać codzienne prac porządkowe po robotach. Klatka schodów i korytarze na sucho i mokro celem uniknięcia przenoszenia na obuwiu gruzu i kurzu do poszczególnych lokali; mycie poręczy, skrzynek na listy, lamperii. W przypadku nienależytego wykonywania prac porządkowych, Wykonawca zostanie obciążony kosztami ich wykonania przez inny podmiot.
- Połączenia tynków istniejących i uzupełniających nie mogą być zauważalne;
- Na całej powierzchni ościeży należy wykonać nowe tynki o takiej samej strukturze jak tynki istniejące
- Kolor farby należy dobrać w taki sposób by nie odróżniał się od istniejących wymalowań;
- W przypadku wystąpienia konieczności malowania nie tylko ościeży to ściana i sufit winny być malowane w całości (do krawędzi) lub w sposób uzgodniony z Zamawiającym
- Kolor stolarki i ślusarki należy uzgodnić z Zamawiającym przed ich wykonaniem (w kwocie ofertowej należy zastosować cenę kolorów standardowych oraz podać ewentualną dopłatę do kolorów nie standardowych).

Składanie ofert:
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do
dnia 17.04.2024 r. do godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający planuje wykonać zadania w terminie do: 10.07.2024 r.

Wymagania:
4. WARUNKI ZAMÓWIENIA
W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy:
a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6
b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7.
5. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób.
Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie.
Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej.
Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT).
Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres
- OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana: ,,Oferta - wymiana drzwi"
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
- oferowaną cenę wykonania zamówienia oddzielnie dla każdego budynku,
- kosztorys ofertowy (wartość pozycji z narzutami z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych, w podziale na budynki,
- potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia,
- aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie,
- oświadczenie o dostarczeniu przed podpisaniem urriowy odnawialnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej dwukrotnie wyższej od składanej oferty;
- referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert)]
- warunki płatności,
- oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
- oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji jakości na wykonane roboty remontowe oraz na wszystkie wbudowane materiały w ramach realizacji zadania,
- imienne wskazanie kierownika budowy/ robót.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 18.04.2024 o godzinie 11:00
w siedzibie OSM ,,Przyszłość" przy ul. Katowickiej 23, pok. nr 4.
2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów.
3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający ma uprawnienia do odrzucenia oferty:
<=> z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6, z powodu braku wymaganych podpisów, o z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia.
4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23.
10. ZAWARCIE UMOWY
Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji.

Kontakt:
Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy:
- Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 7, 8, 9 i 10, tel. 77 453 86 01 wew. 4;
e-maiI: dzialtechniczny@osm.opole.pl
- Administracji Osiedla ,,Chabry" Opole ul. Chabrów 50A - tel. 77 455 84 48; e-mail: chabry@osm.opole.pl
- Administracji Osiedla ,,Ozimek" Opole ul. Ks. Kałuży 17- tel. 77 465 13 28; e-mail: ozimek@osm.opole.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.