Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mieroszów
Plac Niepodległości
58-350 Mieroszów
powiat: wałbrzyski
urzad@mieroszow.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Mieroszów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi gminnej ne 116297D, Ul. Powstańców
w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą - Etap II - II Postępowanie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania pod nazwą:
Przebudowa drogi gminnej ne 116297D, Ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą - Etap II
2. W zakres zadania wchodzą roboty budowlane oraz wszystkie czynności i działania niezbędne do realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym, między innymi; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej.
3. Przedmiotem zadania jest przebudowa Ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na odcinku od Ul. Kopernika - odcinek w km 0+515,30 - 0+904,00 (część odcinka oznaczonego w dokumentacji projektowej jako odcinek AB). W tym wykonanie nowej nawierzchni drogi o szerokości 5,0 m.; przebudowa chodnika na tym odcinku z kostki betonowej o szerokości min. 2,0 m.
Parametry techniczne i geometryczne przyjęto dla klasy drogi L zgodnie z założeniami projektowymi oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego:
- klasa drogi L
- prędkość projektowa 30km/h
- kategoria ruchu - KR-2
- nawierzchnia jezdni o konstrukcji z betonu asfaltowego
- przekrój uliczny - obustronne krawężniki granitowe wystające o świetle 10cm, spadek nawierzchni do ścieku z odzyskanej kostki granitowej zlokalizowanego przy krawężniku.
- szerokość jezdni - 5,0 m
- odwodnienie do nowej, zaprojektowanej kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wodę opadową z nawierzchni dróg i chodników do rzeki Ścinawka.
- budowa kanalizacji sanitarnej
- budowa sieci wodociągowej
- wykonanie projektu DOR wraz z jego zatwierdzeniem, wprowadzeniem i odbiorem przez odpowiedni organ zarządzający ruchem.
4. Szczegółowy zakres robót wynika z przedmiaru robót i dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna, uzgodnienia) stanowiącej załącznik do SWZ.
Zamawiający zamieszcza projekt budowlany uwzględniający szerszy zakres, jednak przedmiotem zamówienia jest część odcinka AB w km 0+515,30 - 0+904,00 dla przebudowy drogi.
5. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami
i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
6. UWAGA! Przedmiary załączone do dokumentacji są narzędziem pomocniczym do przygotowania oferty, roboty nieujęte w przedmiarach, a konieczne do realizacji zadania muszą zostać oszacowane w ramach oferty przez Wykonawcę.
7. Zamawiający informuje, iż jeśli w dokumentacji projektowej użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza produkty równoważne, jeśli spełniają opisane w dokumentacji projektowej parametry techniczne.
8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji
i rękojmi za wady

CPV: 45233220-7, 45100000-8,45111200-0,45233200-1,45232451-8,45231300-8,45233290-8

Dokument nr: 2024/BZP 00269518, BR.271.2.11.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z swz

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BR.271.2.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania pod nazwą:
Przebudowa drogi gminnej ne 116297D, ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą - Etap II
2. W zakres zadania wchodzą roboty budowlane oraz wszystkie czynności i działania niezbędne do realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym, między innymi; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej.
3. Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na odcinku od ul. Kopernika - odcinek w km 0+515,30 - 0+904,00 (część odcinka oznaczonego w dokumentacji projektowej jako odcinek AB). W tym wykonanie nowej nawierzchni drogi o szerokości 5,0 m.; przebudowa chodnika na tym odcinku z kostki betonowej o szerokości min. 2,0 m.
Parametry techniczne i geometryczne przyjęto dla klasy drogi L zgodnie z założeniami projektowymi oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego:
- klasa drogi L
- prędkość projektowa 30km/h
- kategoria ruchu - KR-2
- nawierzchnia jezdni o konstrukcji z betonu asfaltowego
- przekrój uliczny - obustronne krawężniki granitowe wystające o świetle 10cm, spadek nawierzchni do ścieku z odzyskanej kostki granitowej zlokalizowanego przy krawężniku.
- szerokość jezdni - 5,0 m
- odwodnienie do nowej, zaprojektowanej kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wodę opadową z nawierzchni dróg i chodników do rzeki Ścinawka.
- budowa kanalizacji sanitarnej
- budowa sieci wodociągowej
- wykonanie projektu DOR wraz z jego zatwierdzeniem, wprowadzeniem i odbiorem przez odpowiedni organ zarządzający ruchem.
4. Szczegółowy zakres robót wynika z przedmiaru robót i dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna, uzgodnienia) stanowiącej załącznik do SWZ.
Zamawiający zamieszcza projekt budowlany uwzględniający szerszy zakres, jednak przedmiotem zamówienia jest część odcinka AB w km 0+515,30 - 0+904,00 dla przebudowy drogi.
5. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami
i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
6. UWAGA! Przedmiary załączone do dokumentacji są narzędziem pomocniczym do przygotowania oferty, roboty nieujęte w przedmiarach, a konieczne do realizacji zadania muszą zostać oszacowane w ramach oferty przez Wykonawcę.
7. Zamawiający informuje, iż jeśli w dokumentacji projektowej użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza produkty równoważne, jeśli spełniają opisane w dokumentacji projektowej parametry techniczne.
8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji
i rękojmi za wady
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, drogi o nawierzchni
z mieszanki bitumicznej w tym min. 1 budowa lub przebudowa drogi wraz z budową lub przebudową oświetlenia drogowego oraz min. 1 budowa lub przebudowa drogi wraz z budową lub przebudową sieci wodociągowej lub kanalizacji deszczowej lub sanitarnej.
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego
z Wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający samodzielnie
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub ma możliwość dysponowania odpowiednim personelem który będzie pełnić następujące funkcje:
- Kierownik budowy/kierownik robót drogowych posiadający:
* uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;
* co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy nad co najmniej jedną robotą budowlaną inwestycji drogowej.
- Kierownik robót sanitarnych posiadający:
* uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych;
* co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika robót sanitarnych nad co najmniej jedną robotą budowlaną.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie.
Wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych muszą być zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 r. poz. 831) uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający samodzielnie lub łącznie przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z swz
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z swz
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z swz i projektem umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-17

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.